ضرب و شتم شهردار فسا توسط افراد ناشناس

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی فارس گفت: شهردار فسا مورد ضرب و شتم تعدادی از افراد ناشناس قرار گرفته و پلیس در جستجوی ضاربان است.

ضرب و شتم شهردار فسا توسط افراد ناشناس

سرهنگ کاووس محمدی معاون اجتماعی فرماندهی نیروی انتظامی استان فارس در رابطه با حمله به شهردار فسا اظهار کرد: شهردار شهرستان فسا بامداد امروز مورد ضرب و شتم تعدادی از افراد ناشناس قرار گرفته است.

او با بیان این که هدف و انگیزه ضاربان از این اقدام مشخص نیست، ادامه داد: در این خصوص پرونده تشکیل شده و دستگیری ضاربان شهردار فسا در دستور کار پلیس این شهرستان است.

معاون اجتماعی فرماندهی نیروی انتظامی استان فارس اضافه کرد: به محض دستگیری ضاربان، موضوع از طریق خبرگزاری ها و رسانه های معتبر و رسمی اطلاع رسانی می شود.

کرمی معاون استاندار فارس و فرماندار ویژه شهرستان فسا هم در این خصوص بیان کرد: یک نفر در ارتباط با این پرونده بازداشت شده و نیروی انتظامی در حال شناسایی و دستگیری دیگر متهمان هستند.

او افزود: شهردار فسا از ناحیه سر و مچ پا دچار مصدومیت شد اما برای اینکه در مدیریت شهری مشکلی ایجاد نشود حدود ساعت ۱۰ صبح و پس از ترخیص از بیمارستان در محل کار خود حاضر شد.

حسن براتی در۱۴ شهريورماه سال ۱۳۹۶ از سوی شورای شهر شهرستان فسا با ۴ رای موافق و ۳ رای مخالف به عنوان شهردار فسا معرفی شد.

شهرستان فسا در فاصله ۱۵۱ کیلومتری شیراز قرار دارد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • داودی
    0

    همیشه عادت داریم صورت مسئله را عوض کنیم افراد ناشناس چه صیغه ای است این افرادحتما ارباب رجوع بودند اصولا نباید بنشینیم ببینیم چرا ملت ایران اینقدر عصبی مزاج و پرخاشگرنسبت به گذشته شدند ؟ با یک بررسی اجمالی متوجه میشویم مدیریت اداره مملکت منظور سه قوه است بانی و مسبب این حالت های روانی و عصبی مردم شده اند چرا خودمان را گول میزنیم پشت میز نشستن و قضاوت کردن غلط است مسئولین با وجدان و وطن پرست مسلمان زحمت بدهند به خودشان بصورت سر زده نه با بادیگارد و همراهان خیلی معمولی بعنوان ارباب رجوع بروند در این ادارات ببینند چه خبر است حق کشی - اجحاف - زور - پرخاشگری - عدم انجام وظیفه - وقت ندارم برو فردا بیا - مگر زبان ادمیزاد حالیت نیست - امروز حال ندارم کار کنم - پروندت گم شده- کامپیوترم خراب است برو چند روز دیگه بیا - مدارک معتبر و قانونی شما را قبول ندارم - برو شکایت کن - اگر گذاشتم کارت انجام شود - هیچ احدی نمیتواند میز مرا از من بگیرد - دلم میخواد اینطوری کار کنم و و و و اما بمحض امدن یک سازنده و برج ساز و یا یک نفر تاجر کارخانه دار ویا یک نفر که با کت و شلوار و کراوات امده و صاحب شرکتی هست به ناگهان همه چیز عوض میشود همه جلو پای ایشان قیام میکنند بله قربان بله قربان ها شروع میشود شما چرا زحمت کشیدید دستور میفرمودید بنده میامدم خدمتتان بفرمائید بنشینید چی میل دارید چای یا قهوه و نهایتا و در کسری از دقیقه کار طرف انجام میشود و مردم عادی دهن باز با چشمان از حدقه زده بیرون نظاره گر هستند و جالبه با بدرقه تا دم در او را مشایعت میکنند حالا داستان پشت این قضیه چی هست بماند. خوب خدا وکیلی شما که دارید این نوشتار را میخوانید عصبی نمیشوید پرخاشگر نمیشوید البته و صد البته کار ضاربین غلط بوده و قابل توجیه نیست لطفا بیائید اصلاحات اجتماعی را از خود متولیان و مسئولین و حقوق بگیران شروع کنید همه مسئولین متاسفانه سرگرم مسائل سیاسی شدند اونم از نوع سیاست خارجی اش یک کمی هم به امورات داخل ایران بپردازید ریشه یابی کنید این مشکلات اجتماعی را در ایران همه مردم با ادارات دولتی بخصوص سازمان مالیاتی - شهرداری - ثبت املاک - کلانتریها - پلیس راهور همیشه این مشکلات را دارند و همیشه جلو هم گارد زدو خورد میگیرند که تماما نشات گرفته از رفتار بد و تبعیض بعضی کارکنان مسئول میباشد .

  • محمد
    0

    امروز رفتم تو میوه فروشی میوه بخرم..انجیر.. کیلوئ ۱۶ هزار زده بود.. خیلی تمیز هم بسته بندی یک کیلوئی کرده بودند‌‌..بسته را گرفتم. یک کم زیرش را نگاه کردم دیدیم چند تاش خیلی خرابند.. شاگرد تو مغازه پرید و گفت..حی آقآ..چه کار میکنی..؟؟ گفتم اینکه بالاش خوبه ولی تهش خراب چیدید جناب.؟ ایشون دوباره با لحن بد گفتند..همینجوریه..میخائ ببرش نمیخوای نبرش.؟ بهشون گفتم جناب این کلاه بردار یه...این آقای میوه فروش گفتند همه جا کلاه برداریه ..انجیر های گندیده ته بسته را ورداشتم و گفتم پسر جون بیا...آمد پیشم و من میخواستم با زور بچاپونم تو دهنش...ولی خودم را کنترل کردم و گفتم شما بخورید من پولشو میدم..!!! اینجور میوه فروشیها و سبزی فروشان که دارند سر مر م‌کلاه میزارند بخاطر عدم نظارت مسئولان شهرها بخصوص شهرداریهاست. و خود شهردار وظیفه دار بره و همه چی را از نزدیک ببینه‌‌ . بعضی از مناطق شهر اینقدر زباله ریخته که ادم خجالت میکشه از اونجا رد بشه.. خیلی از خیابونهای شهرستانها خط کشی‌هم‌نداره.. دور برگردونهای خطرناک و بدون‌کنترل . !! وقتی شهرداری به‌فکر شهر و مردمش باشه حتمآ دوستش دارند . مسئول شهر نباید اجازه بده در حق مردم اجحاف بشه ..مردم‌حق دارند ناراحت بشند ..و لی از کوره در رفتن و دعوا و مرافعه درد را دوا نمیکنه..بلکه بدتر میشه.. انشالله مسئولین بیشتر به درد کشور و مردم بخورند ..الهی امین‌

  • ناشناس
    0

    دوعاکنید خداوند ریشه این اصلاح طلباراخشکندپدرمردم ومملکت دآوردن هالاهم که یکی دارددزدی هاشان رومیشود این هاب ناموس خودشان رهم نمی کنن می خاهید ب من وتو رهم بکنن ناموس می کش ناموس شان را میفروش

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها