عذرخواهی صبا کمالی بابت پست اهانت‌آمیزش


21 شهریور 1398 - 08:14
5d79bf3162617_2019-09-12_08-14
من مثل هر ایرانی به مذهبم معتقدم و معتقدم کسی نمی‌تواند جایگاه ویژه ائمه را خدشه‌دار کند. معتقدم مؤمن واقعی هرگز الفاظ زشت به کار نمی‌برد. از افرادی که احساسات مذهبی‌شان جریحه‌دار شده دلجویی میکنم.

من مثل هر ایرانی به مذهبم معتقدم و معتقدم کسی نمی‌تواند جایگاه ویژه ائمه را خدشه‌دار کند. معتقدم مؤمن واقعی هرگز الفاظ زشت به کار نمی‌برد. از افرادی که احساسات مذهبی‌شان جریحه‌دار شده دلجویی میکنم.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

5d79bf3162617_2019-09-12_08-14
21 شهریور 1398 - 08:14

آدرس خبرفوری در پیام‌رسان گپgap.im/akhbarefori


24

نظرات 27
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
رادینا 0 0 پاسخ 1398/7/7 -03:00

چقدر چرت و پرت کامنت میکنین . یه سریاتونم که کلا فتوای جدید صادر میکنن . زنا اعتقادشون ضعیفه !؟ شما آمارگیری کردی !؟

ناشناس 1 0 پاسخ 1398/6/23 -01:16

شما ها را پول دیوانه کرده شاید یک ادم خنگی مثل من تو خیابون سما ها را میبینیم سلام میدیم شما هم کلاس می گذارید نه کاکو امام حسین بالا تر از ماها است شما ها را ادم حساب نمیکنه شما تو ََشخصیتی نیستی به امام حسین توهین کنی

کاربر ناشناس 1 0 پاسخ 1398/6/22 -21:44

هرکس به طرفداری از یک خانم بازیگر که توهین به فرزند رسول خدا کرده کمک کند مثل ان است که خودش توهین کرده ضمنا بازیگرهای خانم قابل اعتبار نیستند واز ایشان دفاع نکنید زیرا اگر عکس العمل نشان داده نشود بیشتر گستاخ می شوند چون عقاید شان به ائمه خیلی ضعیف است بنابراین باید جلو گستاخی را گرفت

. 1 0 پاسخ 1398/6/22 -09:19

توهین میکنی بعدش معذرت خواهی خدالعنتت کنه

شاهین 1 0 پاسخ 1398/6/22 -08:17

سوگند میخورم برای اولین بار اسم صبا کمالی را شنیده ام.از شبکه های اجتماعی و تلویزیون فقط اخبار را پیگیری میکنم.اهل مطالعه هستم.اصلا هم کار صبا هر چه بوده،خودش مسؤلیت دارد در قبال آن.بعد بنده چه کاره هستم که ماله کشی کنم،خاک بر سر ما با این تفکرات احمقانه.آقایون که منو متهم کردید،به ماله کش اجیر شده و نقل داستان ،متاسفم به حالتون،من داستان نگفتم و نیاز به ماله کشی برای کسی ندارم‌.ممکنه شما از جایی یه چیزی به حسابت واریز میشه.بنده از عفو و بخشش گفتم.اگه خیلی تمایل داری بفهمی اجیر شده نیستم و ماله کش هم نیستم مشخصاتمو میدم خبر فوری !فرق است بین تایید خطا و سخن گفتن ار رأفت و بخشش،فرق است بین داستان و روایاتی که ما نیم قرن پای همین منبرها و ...شنیده ایم !منم خوب است شما را خشکه مقدس و مقدس مأب خطاب کنم.مستند و منطقی حرف بزنید.کلامتان بوی جهل میدهد.مولا علی بر سر جنازه زبیر گریست!کجای کارید؟منظورم تماما خیر خواهی بود.والله والله اگر خانواده خودتون بود اینگونه قضاوت نمیکردید.ضمنا مرجع رسیدگی به این موضوع ما نیستیم.همون سرور و بزرگواریست که برای مراسم سحر هیئت فرستاد.جوابتونو دادم فک نکنم بتونید از این موج سواری و کف چربی بگیرید.آیا آنان که میدانند با آنان که نمیدانند برابرن؟

کاربر ناشناس 1 0 پاسخ 1398/6/22 -00:33

صدا و سیما چگونه به کسانی مجال می دهد که اصلا لیاقت ندارند بر روی انتن بیایند و فلسفه خوانی .کنند پول مفت و لقمه حرام نتیجه بهتر نمی شود ۷

رضا 2 0 پاسخ 1398/6/21 -22:22

لعنت برافرادبی بصیرت بروبه جهنم

محمد داودآبادی 5 1 پاسخ 1398/6/21 -22:19

سلام دوستان و و و مقصر اصلی خود رسانه ملی میباشد که این آقایان و خانمهای بازیگر رو زیادتر از خودشون و ظرفیت و سواد و تعهد تحویل میگیره و آنتن مفت سیما رو در اختیار اینها میگذاره و خودشون رو اونجوری که بازی میکنند و نقش بهشون میدن باور میکنند و توهم میزنند آقاجون کسی که نقش شهید بابایی رو بازی کرد به هیچ وجه انگشت کوچیکه شهید بابایی هم نمیشود تا چه رسد به....؟ اون پول گرفت و نقش بازی کرد و همینطور باقی که.... ولی بعضا ماها اشتباه میگیریم

توکلی 2 1 پاسخ 1398/6/21 -17:14

خودت رو ..... فرض کن که میخای مارو فرض کنی مردم ایران خیلی هوشمندند بالاخص در خصوص تعصباتشان و الالخصوص امام حسین واقعا برات متاسفم................

شاهین 1 1 پاسخ 1398/6/21 -15:26

نمیشه نگفت و حرف نزد.شرع و عقل حکم به حرف زدن میدهد.همه کسانی که میگن برخورد بشه،اگه این اشتباه گریبانگیر عضوی از خانواده خودشون بشه دنبال راهی میگردن که ختم به خیر شود.آدم میمونه چی بگه؟فکر کنم خواندن یکبار تاریخ اسلام برای هر مسلمانی لازم باشد.توجیه اشتباه از خود اشتباه بدتر و گناه آلوده تر است.سیره نبوی و ائمه معصوم چشم پوشی از خطای مردم بود.پیامبر بزرگوار قاتل عمویش حمزه سیدالشهداء را بخشید.امیرالمؤمنین وقتی مالک و همراهانش قصد بدی برای کسی که به حضرت توهین کرده بود را داشتند،از برخورد با توهین کننده ممانعت فرمودند،خود جناب مالک وقتی در بازار مورد اهانت قرار گرفت به مسجد رفت و برای طرف عفو وبخشش از خدا طلبید۱۱۳سوره قرآن با بسم الله الرحمن الرحیم آغاز شده و فقط یک سوره استثناء شده و اون بسم الله الرحمن الرحیم هم در سوره نمل جبران شده؟بیش از سیصد بار در قرآن توصیه به تفکر شده!این آخرین کامنت من بود.مسلمانیم را به ارث نبرده ام.

فاطمه 6 1 پاسخ 1398/6/21 -15:05

باشه باشه بهش میگم اما دیگه فایده نداره این مردم هم خوبی را فراموش نمیکنن هم بدیو کار زشت شما رو هم دیگه از یاد نمیبرن خواهشن تو دیگه فیلم بازی نکن برو دنبال تفریحت این مملکت شهید داده نیاز به شما فیلسوفا نداره شما در مورد زندگی خودت نظر بده نه در مورد اعتقادات شریف مردم عزیز پس منتظر استعفای شما از صحنه بازیگری هستیم یادت نره

حسین 2 7 پاسخ 1398/6/21 -14:21

واقعا متاسفم برای کسانی که کامنت گذاشتن کسی که کمترین درکی از مکتب امام حسین داشته باشه اینگونه کسی رو که نظر شخصیشو گفته و فحاشی هم نکرده مورد فحاشی و سرزنش قرار نمیده بخوانید پیامبر با پیرزن کافر که خاکستر بر سر ایشان میریختد چه گونه رفتا کرد این عین شرک است خداوند اکبر است چه کسی میگوید که خون امام خون خداست تو نادانی مومن چرا شرک میگی خداوند بی نیاز است و شریک هم ندارد این کسانی که به خانم کمالی توهین کرده اند بویی از مسلمانی نبرده اند و فقط مجیز گویان قدرت اند مکتب حسین عشق است در ان ناسزاگویی به کسانی که ابراز عقیده کرده اند جایی ندارد

مهیار 12 3 پاسخ 1398/6/21 -11:50

اولا تو را باید خدا و امام حسین ببخشه و این بدون توهین به امام حسین توهین به خدا بود و در واقعه کربلا خون اباعبدالله حسین ریخته شد انکار خون خدا ریخته شد خون امام حسین باعث شد دین خدا زنده بماته اگه خون امام خسین در وافعه کربلا نبود الان امت رسول خدا و امام علی یزیدی بودن تمام زحماتهایی که پیامبر و حضرت علی برای دین خدا کشیده بودن ازبین میرفت ثانیا شما باید حد ومرز خودتون بدونید این بدونید خدا وامام حسین و ائمه اطهار خط قرمز ما می باشه امیدوارم دیگه تکرار نشه قوه قضائیه باید با این خانم برخورد کنه چون احساسات عمومی جریحه دار کرده و اگه قرار باشه به راحتی توهین کنند و فرداش عذر خواهی کنن دیگه سنگ بر روی سنگ نمیمونه از فردا یه عده میان به مقدسات مردم توهین میکنن بعد عذر خواهی میکنن بهتر برخورد قانونی بشه برای دیگران درس عبرت بشه دیگه کس دیگه جرات نداشته باشه پاشو از گلیمش دراز کنه

سعید 13 4 پاسخ 1398/6/21 -11:43

بایدبرخوردقانونی بشه وگرنه من هم ازفردا با ماشینم ازچراغ قرمزرد میشم بعد تا خواستندجریمه ام کنند می گویم ببخشید اشتباه کردم تصورش را بکنیداگربقیه هم اینکاررا بکنند چه هرج ومرجی میشه حرفهای این خانم هم اثرخودش را گذاشته یعنی اعصاب مردم را خردکرده وگرنه مردم که اعتقاداتشان را به حرف یک بازیگرکم رنگ نمی کنند ظاهرا درپست بعدی به مردم عصبانی که خودش مسببش بوده توهین هم کرده حالا که با واکنش تند مردم وموج محکومیت مواجه وخبرپیگردقضایی اش را شنیده می گه ببخشید!حداقل باید درمرجع قضایی تعهدکتبی بدهدکه دیگرازاین غلط ها نکند.

منتظر 10 2 پاسخ 1398/6/21 -11:14

خانم کمالی انشاالله از اعماق وجود متوجه این اشتباهتان شده باشید که در غیر این صورت این راه به نا کجا اباد است قوه قضاییه هم در صورت صلاح دید اقدام کند با تشکر

آنا 1 6 پاسخ 1398/6/21 -11:00

سلام. به نظر من صبا کمالی هدفش توهین به ائمه نبوده اصلا اگه کسی قصد توهین به ائمه رو داشته باشه مریضه باید بره پیش روان پزشک. به نظر من هدفش یه درد دل با ائمه بود درد دل خیلی ناراحت. ولی این درد دلها رو نباید جایی بنویسن که کسی بتونه بخونه و برداشت بد کنه. همون طور که بچه با مادرش قهر میکنه ما هم بعضی وقتا با خدا قهر میکنیم ولی میدونیم به جز آغوش خودش جایی نداریم و برمیگردیم. صبا بازیگر نجیبی هست که به خاطر نجابتش خیلی از موقعیت های کاریش رو از دست میده. امام حسین هم از ما زنان نجابت میخواد.

مریم 6 1 پاسخ 1398/6/21 -10:50

هر اعتقادی داری داشته باش لعنتی ولی بدون امام حسین عاشق زیاد داره نگاه کج به سرورم بشه دودمانت رو به باد میدیم لعنت بر شمرهای زمان

شاهین 3 16 پاسخ 1398/6/21 -10:19

ما مردم از اشتباهاتمون درس نمیگیریم!همیشه اشتباهات همدیگر را آنقدر بزرگ میکنیم و آنقدر فرد را میکوبیم که مشکلات بعدی را برای دیگران و جامعه و خودمان رقم میزنیم.همه ما در تاریکی تقریبا یک شکلیم.بنده پست این هموطن عزیز را هم ندیده ام،شاید از سر احساسات چیزی گفته،و.....دوستان عزیز خدا گونه رفتار کنیم.ببخشیم،بگذریم،تذکر بدهیم قل یا عبادی الذین اسرفو علی انفسهم لا تقنطو من رحمت الله انا الله یغفرو الذنوب جمعیعا انه هو الغفور الرحیم.اگه قرار باشه با یه اشتباه و...همدیگر را از چرخه زندگی و جامعه حذف کنیم از هیچ کس چیزی نخواهد ماند.صبا جان بسیار کار خوبی کردی عذر خواهی کردی دختر گلم.موفق باشی .مواظب باش اگه درد دلی هم با خدا یا ائمه داشتی تو خلوت خودت باشه،دیگران که متوجه نمیشن شما قصد بدی نداشتی.

Behzad 18 4 پاسخ 1398/6/21 -10:16

سلام باور کنید خیلی وقت پیش که بطور اتفاقی پست های اینستاگرام این خانم رو بررسی میکردم از بعضی از پستاش میشد فهمید که غیر مستقیم داره علیه اسلام و شیعه چیز میگه و تقریبا قابل پیش بینی بود که یه روز اینطوری بشه درسته که این خانم عذرخواهی کرده ولی قوه قضائیه باید یه برخورد قاطع بکنه بخصوص تو قضیه مهناز افشار