اعدام، مجازات تعرض به خانم پرستار


21 شهریور 1398 - 01:28
5d795fe176003_2019-09-12_01-28
مرد شرور که به بهانه تزریق آمپول و سرم یک خانم پرستار را به خانه‌اش کشانده و مورد آزار و اذیت قرار داده بود پس از محاکمه غیرعلنی در شعبه یکم دادگاه کیفری استان البرز به اعدام محکوم شد.

 بهمن پارسال زن جوانی هراسان خودش را به اداره رساند و گفت: زمانی که برای تزریق آمپول به‌ خانه مردی که مدعی بود بیمار است رفتم او به من تعرض کرد. این زن جوان گفت: مرد جوان را از قبل می‌شناختم وقتی تماس گرفت و گفت که کسالت شدیدی دارد و نمی‌تواند به درمانگاه بیاید من به‌حرفش اعتماد کردم و به خانه‌اش رفتم اما نمی‌دانستم خانواده‌اش در خانه نیستند و او برایم دام شومی پهن کرده است. وقتی زنگ در را زدم او خیلی سریع در را باز کرد و من وارد اتاق پذیرایی شدم کسی در خانه نبود چند ثانیه ایستادم تا اینکه مرد جوان وارد اتاق شد و ناگهان به‌طرف من حمله کرد و با تهدید مرا قربانی نقشه شیطانی‌اش کرد. به‌دنبال اظهارات خانم پرستار، مرد شرور قبل از آنکه متواری شود در مخفیگاهش دستگیر شد. این متهم به‌دنبال اسنادی که در پرونده‌اش موجود بود به اتهامش اعتراف کرد و در شعبه یکم دادگاه کیفری استان البرز به ریاست رنجبر و با حضور دو مستشار به‌صورت غیرعلنی محاکمه شد. قضات دادگاه پس از بررسی محتوای پرونده و مدارک قانونی و گزارش مرجع انتظامی و اعتراف‌های خود متهم او را به‌خاطر به عنف به اشد مجازات -اعدام - محکوم کردند. 

مرد شرور که به بهانه تزریق آمپول و سرم یک خانم پرستار را به خانه‌اش کشانده و مورد آزار و اذیت قرار داده بود پس از محاکمه غیرعلنی در شعبه یکم دادگاه کیفری استان البرز به اعدام محکوم شد.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

5d795fe176003_2019-09-12_01-28
21 شهریور 1398 - 01:28

 بهمن پارسال زن جوانی هراسان خودش را به اداره رساند و گفت: زمانی که برای تزریق آمپول به‌ خانه مردی که مدعی بود بیمار است رفتم او به من تعرض کرد. این زن جوان گفت: مرد جوان را از قبل می‌شناختم وقتی تماس گرفت و گفت که کسالت شدیدی دارد و نمی‌تواند به درمانگاه بیاید من به‌حرفش اعتماد کردم و به خانه‌اش رفتم اما نمی‌دانستم خانواده‌اش در خانه نیستند و او برایم دام شومی پهن کرده است. وقتی زنگ در را زدم او خیلی سریع در را باز کرد و من وارد اتاق پذیرایی شدم کسی در خانه نبود چند ثانیه ایستادم تا اینکه مرد جوان وارد اتاق شد و ناگهان به‌طرف من حمله کرد و با تهدید مرا قربانی نقشه شیطانی‌اش کرد. به‌دنبال اظهارات خانم پرستار، مرد شرور قبل از آنکه متواری شود در مخفیگاهش دستگیر شد. این متهم به‌دنبال اسنادی که در پرونده‌اش موجود بود به اتهامش اعتراف کرد و در شعبه یکم دادگاه کیفری استان البرز به ریاست رنجبر و با حضور دو مستشار به‌صورت غیرعلنی محاکمه شد. قضات دادگاه پس از بررسی محتوای پرونده و مدارک قانونی و گزارش مرجع انتظامی و اعتراف‌های خود متهم او را به‌خاطر به عنف به اشد مجازات -اعدام - محکوم کردند. 

منبع: رکنا

آدرس خبرفوری در پیام‌رسان گپgap.im/akhbarefori


66

نظرات 12
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
ناشناس 1 0 پاسخ 1398/6/23 -21:45

با این اعدامها باز هم این موارد زیاد اتفاق میفته و اندکی از اونها گزارش میشه .مسولین مقصر هستن که جامعه به این سمت پیش میره .با چه جراتی این جامعه. جامعه اسلامی مینامید .

بهمن 2 2 پاسخ 1398/6/22 -00:24

کارش جایز نبوده آقا..ولی مقصر اصلی خانم بوده...آیا مجوز داشته...میتونست نره..یا حداقل با بردار وشوهرش یا یک همراهی ببره...بهرحال کاری بدی کرده کسی که تجاوز کرده واشتباهی مرتکب شده..ولی به جای اعدام میشه با حکمهای دیگه جایگزین کرد..تبعید زندان شلاق و...

سام 1398/6/22 -15:30

متاسفم از شما . با این پاسختون

مهدی 3 1 پاسخ 1398/6/21 -23:24

البته حکم اعدام کمترین چیزیه که میشه در این طور موارد حکم داد وباز هم البته به شرطی که در کل کشور همینجوری باشه نه اینکه در بعضی جاها فقط جریمه میکنن و باز باید از این خانم شریف تشکر کرد که سریع اقدام کرده متاسفانه از این موارد تو کشور زیاده ولی فقط به خاطر حفظ ابرو خیلی ها صداشو هم درنمیارن و این درد جانسوز رو تا اخر عمر با خودشون میکشن

S 2 3 پاسخ 1398/6/21 -20:19

اعدام راه کار این مسائل نیست باید از دور به قضیه نگاه کرد و فکری برای این جور قضیا کشید تا دیگر تکرار نشود

اکبر 3 13 پاسخ 1398/6/21 -14:03

واقعا این چه جور حکم دادن هست اعدام در دنیا منسوخ شده قرون وسطا تمام شده ...کارش بد درست اما در همه کشورهایی که متمدن اند به این افراد خدمات روانپزشکی داده میشه و به زندان با اعمال شاقه محکوم میشوند اعدام این فرد فقط پاک کردن صورت است مشکل همچنان پابرجاست ببنید چقدر اعدام کردید ایا دیگر منکر در جامعه نیست؟ رشد فساد صد برابر شده...چون نمیخواهید ریشه ای به درمان این ناهنجاری ها بپردازید مثل قرون وسطا سریع اعدام میکنید همه رو چون باقی کارا هزینه داره و دولت پول نداره

سعید 1398/6/21 -15:48

اگرخواهرت،زنت ویا مادرخودتم بود همینطورنظر می دادی ؟!!!ًضمنا اعدام فقط دراروپا منسوخ شده وآمریکا ودیگرکشورها مجازات اعدام اعمال میشود جناب متمدن !!

پ.افشار 1398/6/22 -13:56

نمیشه نظر داد چند فقط افراد به حکم د اد شده نظر میدن و باید به محتویات پرونده ورود پیدا کرد، من نظر نمیدم ولی به طور کلی اگر دقیقا گزارش همین هست که اعلام شده خوب حکم اعدام منصفانه هست ولی مگه با اعدام ازروی ان زن برمیگرده؟ خانم های ایرانی میبایست در مملکتی که این قدر نا امنی هست با احتیاط قدم بردارد.

سام 1398/6/22 -15:32

نصف حقش بود

قاطع 1398/6/22 -20:45

توصددرصداشرع هیچ ندانی سوسول غربزده

ناشناس 17 2 پاسخ 1398/6/21 -12:04

درنگ نکنید سریع اعدامش کنید

لبیک 19 3 پاسخ 1398/6/21 -08:40

الحمدالله انشالله هرچه زودتر اعدام شود

خبر فوری در شبکه های اجتماعی
khabarfoori in social networks
پیشنهاد ما
تشکیل پلیس قضایی از اختلاف سلیقه‌ ضابطان جلوگیری می‌کند / حفاظت اطلاعات سپاه، وزارت اطلاعات و نیروی انتظامی درباره یک موضوع واحد، سه نظر متفاوت دارند
عصبانی‌ترین مردم دنیا را داریم/حضور خانواده‌ها در ورزشگاه‌ها آثار فرهنگی مثبت دارد/ کمتر شاهد نظرات مترقیانه مبتنی بر عنصر زمان و مکان هستیم
آتش "آزادی" بر پیکر "سارا" / بدنی که سوخت، قفلی که باز نشد
احمدی‌نژاد معتاد به دیده شدن است / مايكل جكسون در رده بندی مطالبات مردمی نیست/ عجيب بودن فرد را مشهور می سازد، اما محبوب نه!
در برخی نقاط کشور شاهد 3متر فرونشست هستیم/ پیشروی فرونشست به محدوده‌ فرودگاه امام نگران کننده است
به جای فیلتر فضای مجازی صدا و سیما را آزاد کنید/ می‌توانیم بر اساس قانون اساسی صدا و سیما را از انحصار خارج کنیم / در مقام عمل و توجه به مسائل فرهنگی زیر فرش هستیم/ نمک به زخم اهالی فرهنگ نپاشیم
چه نمره‌ای به دولت می‌دهید؟ / عملکرد دولت روحانی بهتر بود یا احمدی‌نژاد؛ نظر بدهید