واکنش اینستاگرامی امیرمهدی ژوله به فوت دختر آبی


19 شهریور 1398 - 15:22
5d77806a8a534_2019-09-10_15-22
فرق سحر با بقیه این است که ما سوختن او را دیدیم و سوختن بقیه را نه.

فرق سحر با بقیه این است که ما سوختن او را دیدیم و سوختن بقیه را نه.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

5d77806a8a534_2019-09-10_15-22
19 شهریور 1398 - 15:22

آدرس خبرفوری در پیام‌رسان گپgap.im/akhbarefori


24

نظرات 6
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
کاربر ناشناس 2 1 پاسخ 1398/6/19 -20:07

خداوند به خانواده اش صبر دهد و روحش شاد.

کاربر ناشناس 1 3 پاسخ 1398/6/19 -20:06

دختران و پسران سران و مدیران دولتی برای آزادی بیشتر به کانادا و آمریکا میروند تا راحت باشند. و تا زمانیکه اینجا باشند هیچ زمان پرونده و مجازاتی ندارند .

یاس 1398/6/19 -23:06

آزادی فقط تو رفتن ورزشگاه و این کاراست؟؟؟ حقوق انسانی فقط همین؟؟؟ فقط بچه های مسئولین خارج میرن؟؟؟

ضد فساد 3 9 پاسخ 1398/6/19 -17:15

زن و دختر پاک شایسته است که به جز مواقع ضروری پاشو از خونه بیرون نذاره اگه گذاشت همون بهتر که بمیره تا از فساد جامعه کم بشه .

ناشناس 1398/6/19 -21:58

توخودت فاسدي اسمتونذارضدفساد

eslami 1398/6/20 -10:33

متاسفم برات

خبر فوری در شبکه های اجتماعی
khabarfoori in social networks
پیشنهاد ما
تشکیل پلیس قضایی از اختلاف سلیقه‌ ضابطان جلوگیری می‌کند / حفاظت اطلاعات سپاه، وزارت اطلاعات و نیروی انتظامی درباره یک موضوع واحد، سه نظر متفاوت دارند
عصبانی‌ترین مردم دنیا را داریم/حضور خانواده‌ها در ورزشگاه‌ها آثار فرهنگی مثبت دارد/ کمتر شاهد نظرات مترقیانه مبتنی بر عنصر زمان و مکان هستیم
آتش "آزادی" بر پیکر "سارا" / بدنی که سوخت، قفلی که باز نشد
احمدی‌نژاد معتاد به دیده شدن است / مايكل جكسون در رده بندی مطالبات مردمی نیست/ عجيب بودن فرد را مشهور می سازد، اما محبوب نه!
در برخی نقاط کشور شاهد 3متر فرونشست هستیم/ پیشروی فرونشست به محدوده‌ فرودگاه امام نگران کننده است
به جای فیلتر فضای مجازی صدا و سیما را آزاد کنید/ می‌توانیم بر اساس قانون اساسی صدا و سیما را از انحصار خارج کنیم / در مقام عمل و توجه به مسائل فرهنگی زیر فرش هستیم/ نمک به زخم اهالی فرهنگ نپاشیم
چه نمره‌ای به دولت می‌دهید؟ / عملکرد دولت روحانی بهتر بود یا احمدی‌نژاد؛ نظر بدهید