لزوم انتخاب زنان شایسته در معاونت‌های شهرداری تهران

رئیس کمیته شهرسازی شورای اسلامی شهر تهران بر لزوم انتخاب زنان شایسته در معاونت‌های شهرداری تهران توسط شهردار در جهت پاسخگویی به مطالبات مردم تاکید کرد.

لزوم انتخاب زنان شایسته در معاونت‌های شهرداری تهران

زهرا نژاد بهرام رئیس کمیته شهرسازی شورای اسلامی شهر تهران در یکصد و شصت و یکمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در تذکری گفت: با توجه به اینکه شهر تهران دارای شهروندان زن و مرد است و با توجه به اینکه این شهر الگوی رفتاری برای کشور است و به عنوان الگوی اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی کشور و حتی خاورمیانه محسوب می‌شود هر نوع تصمیم در مدیریت این شهر فراتر از حوزه سرزمینی تهران، ری و تجریش است. از این رو با توجه به اینکه زنان شایسته‌ای در سطوح مختلف مدیریت ارشد در شهرداری و کشور فعالیت می‌کنند لازم است با عنایت در تغییر در معاونت‌ها، شهردار تهران زنان شایسته را برای معاونت خود معرفی کند.

وی افزود: تغییر در مدیریت‌ها و ساختار سازمانی شهرداری تهران از حقوق پذیرفته شده شهردار تهران است اما این امر بدون توجه به زنان که نیمی از جمعیت شهروندان این شهر هستند، پذیرفته شده نیست.

رئیس کمیته شهرسازی شورای شهر تهران در ادامه با اشاره به اینکه انتخاب مدیریت شهری و نمایندگان منتخب مردم در شورای شهر تهران برگرفته از نگاه ویژه اصلاح طلبان به ایجاد سهمیه مثبت۳۰ درصدی است افزود: ضرورت دارد مدیریت شهر نسبت به این مهم توجه ویژه‌ای داشته باشد و پاسخگوی مطالبه مردم، اصلاح طلبان و شورای شهر باشند و انتخاب مدیران و معاونین زن در ساختار ستادی شهرداری در اولویت جدی قرار گیرد.

منبع: ایسنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها