وقتی احمدی‌نژاد با توئیتر، توصیه اخلاقی می‌کند


24 مرداد 1398 - 00:44
5d546b97e47ea_2019-08-15_00-44
محمود احمدی‌نژاد، رئیس‌جمهور سابق کشورمان در توئیتی جدید به یک توصیه اخلاقی پرداخت.

به گزارش خبر فوری، احمدی نژاد در حساب توئیتری خود به زبان انگلیسی نوشته است: برتری جویی و خودمحوری نقطه آغاز جدایی انسان ها و ریشه همه مشکلات است.

محمود احمدی‌نژاد، رئیس‌جمهور سابق کشورمان در توئیتی جدید به یک توصیه اخلاقی پرداخت.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

5d546b97e47ea_2019-08-15_00-44
24 مرداد 1398 - 00:44

به گزارش خبر فوری، احمدی نژاد در حساب توئیتری خود به زبان انگلیسی نوشته است: برتری جویی و خودمحوری نقطه آغاز جدایی انسان ها و ریشه همه مشکلات است.

آدرس خبرفوری در پیام‌رسان گپgap.im/akhbarefori


17

نظرات 29
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
کاربر ناشناس 0 0 پاسخ 1398/5/26 -01:04

الان در هر قسمتی همه چی از حد خودش خارج شده و هیج چیز در جای خودش نیست . اجتماعی ، اقتصادی، فرهنگی،بهداشت و درمان همه از حد خارج شده و هیچ قانونی و استانداری ندارند.

کاربر ناشناس 1 0 پاسخ 1398/5/26 -00:58

پیرمردی تعریف میکرد میگفت رفتم شهرداری مشکل داشتم با گلایه این آقا گفتند مشکلت چیست؟ و پیرمرد نمیدانسته این خود شهردار!!!! و با پیرمرد با احترام و تواضع برخورد کرده و کمکش کرده نه اینکه چوب لای چرخش بگذارد و خودش را بگیرد .آن اقا همیشه دعا گویی ایشون بودند و از خداوند برایشان آرزوی سلامتی میکردند. این برای انسان میماند دعا خیر مردم‌.

کاربر ناشناس 1 0 پاسخ 1398/5/26 -00:52

اگر مسکن مهر کامل نشد بخاطر کسانی بود که مسکن را بعد خواستند چند برابر کنند وگرنه باید در این هشت سال لااقل تمام میشد نه آمار اختلاس ها و دزدی ها و فرار خانوادگی به کانادا و آمریکا زیاد شود....

کاربر ناشناس 0 0 پاسخ 1398/5/26 -00:48

الان از هر دیگی بوی پیاز داغ میآید. !!!!!

کاربر ناشناس 1 0 پاسخ 1398/5/26 -00:46

ارتباط مردمی اش قوی بود و خودش را نمیگرفت. از دل مردم بلند شده بود شاید خیلی کارها میخواست انجام بدهند ولی در کارش کم کاری میکردند. که کارهای آن زمان را لوس کنند . آیا بهتر شد؟! مردم گیج شدند !!!!

منتقد 0 1 پاسخ 1398/5/25 -22:56

خودت که استاد این توییتی

Zs 3 2 پاسخ 1398/5/24 -15:36

سلام به یگانه مرد شجاع خاورمیانه. برادرا و خواهرای محترم، زمانیکه ایشان در رأس ریاست جمهوری بودن تمامی اقشار ضعیف و متوسط ،اتومبیل دار شدن، خونه دار شدن. ایران از نظر قضایی ، موشکی، مراکز تحقیقاتی، در اندک زمانی پیشرفت داشتند، لیکن افراد ی که پشت پرده سیاست بودند و هستن با جارو کردن ارز و دلار و بدست گرفتن بازار کشور چهره ی ایشان را مخدوش کردند . کارهایی که ایشان کردند با هیچ ریس جمهوری در این انقلاب قابل قیاس نیست. ایشان به هیچ حزب و گروه سیاسی و غیر آن وابسته نبوده و نیستند. مطمئن باشید اگر زیر آبی می‌رفت مثل سیاسیون فعلی جامعه الان در تمامی محافل سر زبون بود. اما بدانند که ما همیشه طرفدار احمدی نژاد مردمی ووطن پرست بوده و هستیم. لفظ ولایت فقیه لفظی است که عده‌ای بکار برده اند. ولایت فقیه و رهبری مورد احترام همه ماست هرچند انتظار مردم از رهبری فراتر از این میباشد. ضمناً هیچکس را نمیتوان با معصومین مقایسه کرد. زنده باد دکتر احمدی نژاد. زنده باد مردان عدالت پیشه و وطن پرست و شجاع. خدا حفظتون کنه. خدا دشمنان شما و آسایش این مردم را از روی زمین بردارد.

کاربر ناشناس 3 0 پاسخ 1398/5/24 -11:52

اول حکومت همه میگفتند مشکلات مربوط به دوره قبلی است الان که هشت سال گذشته که فاجعه شده دیگر تقصیر کیست نکند خود مردم؟؟!!!

بهاری 5 2 پاسخ 1398/5/24 -10:34

امید ملت بعد از خدا

arman 4 5 پاسخ 1398/5/24 -10:30

آقا درس اخلاق نده . استارت سقوط رفاه مردم ایران از زمان تو شروع شد تا رسید به روحانی که دیگه سفره مردم ایران رو با قلدری و وقاحت تمام جلوی چشمای مجلس و قوه قضاییه خالی کرد

احمدبلباسی 1398/5/24 -11:32

احمدی نژاد دوستت داریم،احمدی نژاد قهرمان همیشه قهرمان بمان

کاربر ناشناس 2 6 پاسخ 1398/5/24 -10:25

شما یکسری به مسکن مهر ها بزنید مخصوصا پردیس متوجه میشبد چقدر خیانت به کشور شد . با اون پول ها تعداد زیادی میتوانستیم کارخانه بزنیم و جوانان رو سرکار ببریم اما الان این بلوک ها واحد ها رها شده اند

دارا 1398/5/24 -21:36

انسانیت برازنده اوست

کاربر ناشناس 2 5 پاسخ 1398/5/24 -10:23

متاسفانه بیشتر مشکلات از همین آقا شروع شد یکی از آنها مشکلات مسکن و حرف های پوچش بود ... و الان هم شخصی آمده روی کار که از این آقا بدتر است ...

مهدی 5 3 پاسخ 1398/5/24 -10:17

جون داداش دکتر جون یه کم سیاست به خرج بده سری بعد رد طلاحیتت نکنن،بعدش بیا این مفت خورارو از بیخ بکنیم

بنده 0 4 پاسخ 1398/5/24 -10:03

ازجومونگ درس بگیر که چطور عمل کنی

تهرانی مقدم 7 3 پاسخ 1398/5/24 -09:07

خدایش آدم بزرگی بود و هست

کاربر ناشناس 1398/5/24 -10:28

آدم بزرگ ۱۱ روز مثل بچه ها نمیره خونش بشینه و لج کنه ....

جواد 7 1 پاسخ 1398/5/24 -09:03

سلام دکتر جان ، فقط کافیه کاندید بشی،اون وقت می بینی مردم زجر کشیده بیچاره...ها ،چه رأی بهت میدن،نود درصد از رأی از آن توست، خیلی گلی دکتر جان

خلیل 0 7 پاسخ 1398/5/24 -08:50

احمدی نژاد خودش خودمحورتر از همه هست

اکبر 1 1 پاسخ 1398/5/24 -08:26

آخه یکی نیست که به این خبرگزاری ها بگه کجای این خبر فوری هست دنبال کاه نگردید برید مشکلات ملت را رسانی کنید

محمد 7 2 پاسخ 1398/5/24 -08:03

تا زندام درود براحمدی نژاد

توییت 4 7 پاسخ 1398/5/24 -07:42

احمدی نژاد برو خدا را شکر کن .برو ی گوشه ای زندگی کن

ابوالقاسم 1 4 پاسخ 1398/5/24 -07:37

خدا را شکر وسپاس که رییس دولت بهار از جوادث سال 88 و"خس وخاشاک نامیدن اکثریت مردم"حداقل این درس را گرفتند که ریشه مشکلات کجا می تواند باشد ....به نظرم اگر یک بار دیگه جناب اقای جنتی ریش گرو گذاشته صلاحیت ایشان را برای ریاست جمهوری تایید کنند قطعا خطای گذشته خود وشورای محترم را جبران کرده باشند چون این دکتر به هیچ وجه اون دکتر نیست ...فکر کنم 8سال به ریسک ش می ارزد،اگر هم باز نشد دوتا حسن وفایده داره .اول اقای جنتی وشورای محترم مطمئن می شوند که سری قبل تایید صلاحیت ایشان اشتباه بوده شک نکنند ،اما فایده دوم ملت عزیزمطمئن خواهند شد که باید یکنفر را برای ریاست جمهوری پرورش داده،بیش از این وقت وفکرشان را در مورد ایشان صرف نکنند ....

دوست دار مردم عزیز 3 7 پاسخ 1398/5/24 -07:26

سلام اقای احمدی نژاد ادم خوبی شکی در ان نیست زحمت خیلی زیاد کشید ولی ولایت فقیه یه اصل است اهدناصراط مستقیم هدف نباید گم شود احساسی نباید صحبت کرد در جنگ صفین شمیر گذاشتن بر گردن حضرت علی ع گفتن ما با قران جنگ نمی کنیم در جنگ جمل امدن گفتن باعث شکست ما در صفین بودی باید جلوی ما رو میگرفتی امام خامنه ای تاریخ یعنی شرح حال حسین بن علی ع اگر به مسلخ روزگار رود اگر.‌‌...

احمد 2 8 پاسخ 1398/5/24 -07:10

احمدی نژاد هیچ حق ‌حرفی نباید بزند

آیدین 1 10 پاسخ 1398/5/24 -04:00

اون بنده خدا حرفش خوبه ولی در مورد خودش هم صدق می کنه.

محمود 13 1 پاسخ 1398/5/24 -00:58

درودخدابرتوبنده خوب خدا لعنت خدا برکسی که به ناحق علیه تو حرف بزند دکتراحمدی نژاد همیشه در دل امت خداجو وخانواده شهداء جا داری