ویژه برنامه روز خبرنگار؛

آرزوهای جالب هنرمندان برای خبرنگاران خبرفوری: امیدواریم بتوانید خبرها را بدون سانسور منتشر کنید

برخی هنرمندان سینما و تلویزیون ضمن تبریک روز خبرنگار به خبرنگاران خبرفوری، به خاطرات تلخ و شیرین خود اشاره کردند.

آرزوهای جالب هنرمندان برای خبرنگاران خبرفوری: امیدواریم بتوانید خبرها را بدون سانسور منتشر کنید

کار خبرنگاری یعنی در لحظه بودن و مخابره خبر. اخباری که گاه دنیایی را تکان می‌دهند. برای خیلی‌ها خبرنگاری یکی از شیرین‌ترین مشاغل دنیاست؛ اما بد نیست بدانید که استرس بالای این کار آن را به یکی از سخت‌ترین مشاغل دنیا نیز تبدیل کرده است.
در همین راستا به بهانه روز خبرنگار با برخی از هنرمندان کشورمان از جمله رویا تیموریان، اشکان خطیبی، دنیا مدنی، امیرکاوه آهنین‌جان، سیاوش مفیدی و سوسن پرور گفتگویی انجام دادیم تا نظر آنها را درباره این قشر بدانیم.
هر کدام از این چهره ها از زاویه نگاه خود به مساله روز خبرنگار پرداختند و مثلا سوسن پرور آرزو کرد که هیچ خبری با سانسور روبرو نشده و خبرنگار بتواند با آزادی و خیال راحت اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.
اشکان خطیبی هم به سختی های کار خبر اشاره کرد و ابراز امیدواری کرد که خبرنگاران بتوانند با همه این مشکلات از پس رسالت آگاهی بخشی خود برآیند.
رویا تیموریان روز خبرنگار را یک روز بزرگ توصیف کرد و برای همه رسانه ها و خبرنگاران آرزوی موفقیت کرد.
پیش از این مهسا ایرانیان و مجید افشاری هم از چهره هایی بودند که با حضور در خبر فوری روز خبرنگار را به همه خبرنگاران به ویژه خبرنگاران خبر فوری تبریک گفته و برای آنها آرزوی موفقیت کردند.
مهسا ایرانیان که در دفتر خبرفوری حضور یافته بود، گفت که خبرفوری به عنوان یک رسانه مستقل ضریب نفوذ بالایی داشته و یکی از رسانه هایی است که او در هر لحظه دنبال می کند. مجید افشاری هم به سرعت خبرفوری در انتشار مطالب اشاره کرد و گفت که این سرعت بالا و همزمان اعتبار رسانه ای ارزشمند، نشان می دهد یک تیم حرفه ای، خبرفوری را اداره می کند.

ویژه برنامه روز خبرنگار را ببینید و نظر بدهید.

منبع: خبر فوری

18

حجم ویدیو: 23.35M | مدت زمان ویدیو: 00:06:57 | دانلود ویدیو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها