کیهانی: نظر منتقدان محترم اما شرایط دوومیدانی عالی است!

رئیس فدراسیون دوومیدانی در واکنش به انتقاد ورزشکاران، شرایط این رشته را خوب ارزیابی کرد.

کیهانی: نظر منتقدان محترم اما شرایط دوومیدانی عالی است!

مجید کیهانی، رئیس فدراسیون دوومیدانی در واکنش به انتقاد برخی از ورزشکاران از شرایط نامناسب دوومیدانی کشور گفت: نظرشان قابل احترام است اما شرایط دوومیدانی ایران عالی است.

او در مورد عملکرد منفی ورزشکاران برخی ماده‌ها در بهبود رکوردها بیان کرد: نگران اینکه برخی نتایج و رکوردها نسبت به قبل تغییر کرده، نباشید. فصل دو و میدانی تازه آغاز شده است. هفته گذشته آقای پیرجهان رکورد ایران را در ماده ۴۰۰ متر با مانع شکست. باز هم نتایج خوبی ثبت می‌شود. در این میان ممکن است برخی ماده‌ها نتایج خوبی نداشته باشند که این موضوع نگران کننده نیست.

کیهانی در مورد تعداد کم مسابقات در سال منتهی به المپیک بیان کرد: امسال مسابقات قهرمانی آسیا زودتر برگزار شد، به همین دلیل همه تدارکاتمان برای این مسابقات بود. الان مسابقه خاص دیگری نداریم که تدارک داشته باشیم. چند نفری شانس حضور در قهرمانی جهان دارند که برایشان برنامه خاصی در نظر داریم.

او در این مورد افزود: برای قهرمانی جهان آقای حدادی را مد نظر داریم که در اردوی چین به سر می‌برد. علاوه بر این به بقیه نفرات هم توجه می‌کنیم که ببینیم کدام ورزشکار شانس حضور دارد در نتیجه برنامه خاصی تا پایان سال نداریم و شرایط به همین منوال است.

کیهانی در واکنش به این موضوع که در سال منتهی به المپیک چگونه برنامه دوومیدانی کم است؟ بیان کرد: حتما ورزشکارانی که شانس کسب سهیمه المپیک دارند مد نظرمان است. باید آنالیز کنیم که کدام یک از ورزشکارانمان را انتخاب کنیم.

او در این مورد افزود: همه موارد را بررسی می‌کنیم. همه کسانی را که شانس کسب سهمیه دارند از حدود دو هفته دیگر زیر نظر می‌گیریم و برایشان برنامه‌ریزی می‌کنیم. تعداد مهم نیست. حتما کلیه نفراتی که شرایط مطلوبی دارند و تیم کارشناسی‌مان تاییدشان می‌کند را از دل مسابقات قهرمان کشوری و مسابقات لیگ باشگاه‌های دو و میدانی انتخاب و اردوها را برگزار می‌کنیم. از نظر مالی مشکل داریم اما باید تلاش کنیم از منابع مختلف هزینه اردوها را تامین کنیم.

کیهانی در واکنش به انتقاد برخی از ورزشکاران از شرایط خوابگاه هایی که فدراسیون برایشان در نظر گرفته بود، گفت: پیگیری کردم، مشکل خاصی وجود ندارد. ممکن است جایی مشکل خاصی بوده اما دستور دادم برطرف شود.

او در مورد تمام شدن دوره مدیریت خود بیان کرد: تابع وزارت ورزش هستم. در نظر ندارم که زودتر از موعد بروم اما هر روزی که وزارت به من بگوید برو می‌روم. به امیدخدا وزارت برنامه خود را برای دوومیدانی ابلاغ می‌کند و پس از آن هم ما به این برنامه برای انتخابات عمل می‌کنیم.

کیهانی در پایان خواستار توجه رسانه‌ها به نکات مثبت دوومیدانی شد و گفت: امیدوارم نکات مثبت دوومیدانی را بیشتر منعکس کنید و دنبال حواشی این رشته نباشید. متاسفانه رسانه‌ها این روزها حاشیه دوومیدانی را بیشتر از نکات مثبتش تشریح می‌کنند در حالی که این کمک به دوومیدانی نیست. حدد ۳۰۰ ورزشکار از سراسر کشور در قهرمانی کشوری شرکت کردند، تدارک این مسابقات سخت است و کنارش ممکن است چند مشکل هم به وجود بیاید.

منبع: ایسنا

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها