پرداخت تسهیلات رونق تولید به فعالان صنایع و معادن ایلام هدفمند می‌شود

استاندار ایلام گفت: پرداخت تسهیلات رونق تولید به فعالان صنایع و معادن ایلام،هدفمند پرداخت شود.

پرداخت تسهیلات رونق تولید به فعالان صنایع و معادن ایلام هدفمند می‌شود

قاسم سلیمانی دشتکی، عصر امروز در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید اظهار داشت: پرداخت تسهیلات رونق تولید به فعالان صنایع و معادن ایلام،هدفمند پرداخت شود.

استاندار ایلام گفت: برخی مواقع به خاطر دلسوزی‌های بی مورد مبلغ تسهیلات پرداختی بیش از میزان مورد نیاز است که همین مطلب مجری طرح را بدهکارتر کرده و بازپرداخت را مشکل می کند.

وی ادامه داد: تسهیلات پرداختی باید حساب شده و به اندازه باشد و دلسوزی بی جا برای سرمایه گذاران صورت نگیرد چون مجریان طرح ها و پیمانکاران خوش حساب از این وضعیت دلسرد می شوند.

استاندار ایلام افزود: پبمانکاران و مجریان طرح هایی که وضعیت خوبی دارند، بدهی های بانکی خود را پرداخت کنند تا مشکلی به وجود نیاید.

سلیمانی دشتکی گفت: با توجه به اینکه پایانه صادراتی مهران مناسب ترین پایانه برای توسعه صادرات است طرح هایی که قابلیت توسعه برای صادرات دارند باید مورد حمایت جدی قرار گیرند.

وی از مدیران دستگاه های اجرایی مربوطه خواست طرح ها را ابتدا در کمیته فنی مطرح و همه جوانب را بررسی و سپس به ستاد تسهیل و رفع موانع ارجاع دهند.

در این نشست 6طرح هتل سه ستاره مهدی آباد، مجتمع بین راهی رفاهی جابر، ماهور شن زار، تعاونی 2451و رادمان نیرو بررسی و تصمیاتی در خصوص مشکلات و خواسته مجریان آنها مصوب شد.

همچنین با توجه به بخشنامه جدید مبنی بر افزایش 30درصد تسهیلات به طرح هایی که به خاطر تغییر قیمت ها دچار مشکل شده اند، این طرح ها بررسی و با افزایش تسهیلات با آنها موافقت به عمل آید.

منبع: تسنیم

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها