ده‌نمکی: می‌دانم کدام کارگردان با «میترا استاد» رابطه داشته اما نمی‌گویم!

مسعود ده نمکی گفت: می‌دانم کدام کارگردان با «میترا استاد» رابطه داشته اما نمی‌گویم!

ده‌نمکی: می‌دانم کدام کارگردان با «میترا استاد» رابطه داشته اما نمی‌گویم!

به گزارش خبر فوری ، از پرستو بودن و ارتباط با نهادهای امنیتی تا اسامی ریز و درشتی که گفته می‌شود ‏هرکدام به نحوی با همسر دوم شهردار سابق پایتخت در ارتباط بودند.

حواشی و شنیده‌های ضد و ‏نقیضی که البته اظهارات متهم اصلی این پرونده یعنی محمدعلی نجفی و دست نوشته‌های او هم در ‏دامن زدن به آنها بی‌تأثیر نبود.

ایفای نقش اول در یک سریال داستانی و تجربه حضور هرچند ‏کوتاه در دو فیلم سینمایی؛ ارتباط میترا استاد با چند چهره سینمایی را بیش از سایر موارد مطرح ‏شده باورپذیر کرد.

موضوعی که در نخستین جلسه علنی دادگاه هم به آن اشاره شد. جایی که ‏نماینده دادستان بخشی از نامه دوم نجفی به دخترش زهرا را قرائت می‌کرد: «او قبل از مسلمان ‏شدن با یک کارگردان زندگی عاشقانه داشته است، بعد از آن به عقد موقت کسی در وزارت خارجه ‏در می‌آید ....» همین هم شد تا موضوع ارتباط این زن مرموز و پرحاشیه در چهره‌های سینمایی ‏دوباره بر سر زبان‌ها بیفتد.‏

آن‌چه تاکنون از فعالیت‌های سینمایی میترا استاد مشخص است، حضور او در یک فیلم داستانی تولید ‏شده در صداوسیمای مرکز کرمانشاه و دو فیلم سینمایی«اخراجی‌های ٣» و «دخترشاه پریون» ‏بوده است.

سه فیلم با سه کارگردان سینمایی متفاوت.‏ مجموعه داستانی «واران» جدی‌ترین کار میترا استاد به کارگردانی صادق پروین آشتیانی است. سریالی داستانی که در شبکه استانی کرمانشاه ‌سال ٩٢ تولید و پخش شد.

گفت‌وگویی که ظاهرا حواشی زیادی هم برای این ‏کارگردان جوان و کمترشناخته شده به همراه داشت و همین هم شد تا او با چند جمله کوتاه ‏از ارایه توضیحات بیشتر درخصوص ادعاهای مطرح شده از سوی متهم پرونده در نخستین جلسه ‏دادگاه خودداری کند: «واقعا برای من دردسر شد، آن زمان که خانم استاد در مجموعه واران بازی ‏کرد با همسر اولشان زندگی می‌کردند و ظاهرا دو‌سال بعد طلاق گرفت.

اما در این مدت یعنی پس ‏از قتل این خانم از صحبت‌های من برداشت‌های اشتباهی شد و دردسرهای زیادی هم برای من به ‏وجود آمد. البته من شکایت کرده‌ام و پلیس فتا هم به موضوع ورود کرده. اما با توجه به این شرایط ‏اصلا علاقه‌ای ندارم دراین خصوص صحبتی داشته باشم.»‏ اخراجی‌های ٣ و حضور استاد در یک پلان کوتاه به‌عنوان هنرور. انتشار تصویر میترا استاد در این ‏فیلم کافی بود تا شایعه ارتباط‌ها در حو و حوش فیلم اخراجی‌ها داغ شود.

با این ‏حال اما مسعود ده‌نمکی در گفت‌وگوی کوتاهی ضمن رد هرگونه ارتباط با میترا ‏استاد، درباره صحبت‌های مطرح شده در جلسه دادگاه گفت: «ارتباط این خانم با همان کارگردانی ‏است که در این مدت از انتشار خبرها برآشفته شدند و واکنش‌های تندی نشان دادند. من هیچ ‏ارتباطی با میترا استاد نداشتم. می‌دانم کدام کارگردان است، اما نمی‌گویم بهتر است خودتان به ‏دنبالش بگردید.»‏

میترا استاد در فیلم سینمایی «شاه پریون» هم نقش کوتاهی داشته است. کامران قدکچیان کارگردان ‏این فیلم می‌گوید: «من تا قبل از قتل خانم استاد اصلا از حضور او در فیلمم بی‌خبر ‏بودم، چند روز پس از حادثه از طریق یکی از دوستانم متوجه شدم که او در آن فیلم سیاه لشکر ‏بوده است. انتخاب هنرور و سیاه لشکر هم معمولا برعهده تهیه‌کننده و عوامل اجرایی است.» مهدی ‏فرح‌بخش تهیه‌کننده این فیلم هم در یک جمله کوتاه به «شهروند» گفت: «دختر شاه پریون ‏مربوط به سال‌های پیش است و من اصلا این خانم را به خاطر ندارم.»‏

حالا باید صبر کرد تا احیانا در جلسات بعدی دادگاه جزییات بیشتری در این خصوص فاش شود. ‏هرچند با توجه به ماهیت ماجرا و تذکر قاضی در جلسه نخست رسیدگی به این پرونده که از ‏نماینده دادستان خواست تا بخشی از اعترافات و موضوعات مطرح شده در پرونده را در جلسه ‏غیرعلنی مطرح کند، بعید به نظر می‌رسد، به ابهامات این پرونده جنجالی پاسخ روشنی داده شود. ‏

منبع: شهروند

33

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 23
  • همشهری
    0

    قضیه بگم بگم ها همیشه دردسرساز بوده و هست البته شاید هرکدام از این نفرات ماموریتی داشته اند و میترا خانم هم شاید تو یه برنامه ماموریتی بوده مثلا پرستوی بهشتی .

    نظرات شما -
    • سلمیانی
      0

      آقا ده نمکی میتونی پشت سر مرده حرف نزنید پس او وقت چرا حرفی نبود ویانداشتید که استاد زنده بود

    • ناشناس
      0

      اقای نجفی شاید تو یک سیاست باز حرفه ای باشی وبا این حرقها بخواهی خودتو نجات بدی .ولی خدا را نمیتونی دور بزنی .مکر الله خیروالماکرین

  • یک نفر
    0

    چقدر زشته که پشت سرمرده ای که هیچ دفاعی از خود ندارد این لاندازه تهمت زده بشه.راست یا دروغ .هرکاری کرده خودش وخدای خوش میدانند.این دلیلی برای قتل یک انسان ومحاکمه او در شبکه های مجازی وحقیفی نیست .

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      اون موقع که هم که زنده بود مصاحبه هاش عذر بدتر از گناه بود. همون موقع هم که هی از خودش دفاع می کرد تناقض و دروغهاش مشخص بود.

  • ناشناس
    0

    آقای ده نمکی عزیز تهمت زدن راحت است .اما شما لطف کنید این مورد را ثابت کنید که این خانم رابطه داشته .وبااین اوصاف نجفی وی را گرفته.

  • کاربر ناشناس
    0

    سلام شمارو به خداوند بی همتا دست از این فکرها پلید بردارید آقا قاتل است یا خواسته یاناخواسته چه معنا دارد هرروز ازاین بنده خدا دستش از دنیا کوتاه است حرف بزنید .

    نظرات شما -
    • سارا
      0

      مثلا وقتی که دستش از دنیا کوتاه نبود خیلی آدم حسابی بود.نمونه وقاحت بود این زن.

  • کاربر ناشناس
    0

    زمانیکه هنوز طلاق نگرفته با کارگردانی رابطه داشته؟!! و زمانیکه تحت هر شرایطی با این آقا ازدواج کرده باز ایشون را تهدید میکرده که با دیگران ارتباط برقرار میکند؟! البته در این کار سابقه داشته. ولی،این اقا شوهر ولش،و دیگران نبوده که با این کارها که قبلا هم انجام داده تهدیدش میکرده .

  • علی
    0

    الکی نبوده این آقا از تهدیدات ناموسی این خانم میترسیده چون سابقه دار،بوده.

  • کاربر ناشناس
    0

    بیچاره نجفی ، فکر کرده با یک چادر سر کردن همه چی درست میشود.ان هم فقط در این عکس اینجوری ، احتمالا برده جای زیارتی.

    نظرات شما -
    • سارا
      0

      اگه چادری می خواست زن اولش که بود. همون که سالها به پاش نشست. مرتیکه خیانتکار هوس باز.

  • ناشناس در این میان همسر و دختر نجفی هم تحریک کننده نجفی بودن آخه مرد ناحسابی اگه به زن و فرزندت وفادار بودیچرا یک بیگناه رو به قتل رساندی بله گوشی رو کنترل می‌کرده بهش خیانت میکردی و زنها حساس فیلم بازی نکن حقت قصاص هست. حالا برا مملکت هر کار کردی الان یک
    0

    شیطان از مرده گذشت ولی ما نمیگذریم حالا اون دنیا جواب خدا رو چی میدهید بیچاره میترا به قتل رسیده حالا تهمت هم بهش میزنن

  • ف.ص
    0

    صرف اینکه مرده دستش از دنیا کوتاس نشد حرف !!!اون موقع که دستش کوتاه نبوده کم آتیش نسوزونده !!زنیکه با وقاهت تمام همسرشو تهدید به داشتن رابطه نامشروع با کسان دیگری میکنه اصلا قابل دفاع نیست .هرمرد ایرانیه دیگه ای بودهمین کارو میکرد .اگه ریگی به کفشش نبود طلاق میگرفت میرفت به گندکاریهای قبلیش ادامه میداد. فقط بخاطر اصلاح طلب بودن وتخطعه اصلاح طلبا این بنده خدا نجفی رو محکوم نکنین .اگه کسی فاسد باشه بعد از کشته شدن میشه بیگناه !!!؟؟راجبشم حرف نباید زد چون مرده ؟؟!!یه زندگی رو خراب کرده و حتما چند زندگی رو چون یکی یکی بر ملا میشه .وای بر مردان این سرزمین که همیشه زنباره گی آنها رو بی آبرویی کشانده.

    نظرات شما -
    • سارا
      0

      همین رو بگو. مثلا اون موقع که دستش از دنیا کوتاه نبود چه گلی به سر خودش و زندگی اش زد. با یه مرد متاهل وارد رابطه شد، ارتباط اون مرد بی عرضه و ضعیف النفس رو حتی با دخترش قطع کرد، با شونصد نفر هم که قبلش بوده. دیگه معلومه چه جور موجودیه دیگه. اینکه با این و اون عقد می کرده و شرعی بوده که نشد دلیل. دیگه یه آدم سالم با چند نفر عقد می کنه مگه؟

  • کاربر ناشناس
    0

    این تهمت نیست . بلکه واقعیت است. و البته تلخ. باید این خانم هر گذشته ای داشت کنار می گذاشت.و با این زندگی متحول میشد نه اینکه از کارهای قبلیش در این زندگی برای تحت فشار قرار دادن یک آدم مقام دار استفاده کند. البته هر مردی باشد جریحه دار میشود.

    نظرات شما -
    • سارا
      0

      کنار گذاشتن زندگی قبلی امکان پذیر نیست. آدمها شخصیت و خاطرات خودشون رو از گذشته وارد روابط جدیدشون می کنند. کسی که با مرد متاهلی که سن پدرش رو داره وارد رابطه می شه معلومه چه جانوریه.

  • محمد
    0

    نجفی تاوان هوس بازی خودش را میدهد بقیه مطالب شعر است

  • علی
    0

    بر فرض که میترا استاد ادم خوبی نبوده . پرستو بوده . ایا نجفی میتواند خودسرانه او را بکشد و بعد هم قصه سرایی کند . پس قانون و قاضی چه کاره است ؟ پس هر کسی بیاید دیگری را بکشد و بعد هم بگوید فلان و بهمان بود و من او را کشتم . میشود ؟

  • علی
    0

    من دانشجوی نجفی بودم ..ایشون انساااان بزرگی بود..وطن پرستی یه تمام معنی...

    نظرات شما -
    • احمد بابایی
      0

      بله . انسان بزرگی بود !!!!!!!!!

  • بهروز
    0

    باز شروع شد...میدونم اما نمیگم...یا بِگم..بگم..تا کی دست از این مسخره بازی ها برمیدارید ؟.شما تازه به دوران‌رسیده‌ها...حداقل اگر میدانید هم تشویش اذهان عمومی را بالا نبرید.‌‌..پیروی کدام دین و اسلام هستید که بزرگان ما دید را نادید کردند و شما آن ندیده را جار میزنید و فقط مدعی مسلمانی هستید...وامصیبتا از شما به اصطلاح مسلمانان مدعی اسلام...

  • ازیتا
    0

    اگه اطلاعات موثقی داشتی تا حالا صدبار گفته بودی ولی از حرفات معلومه یا اطلاعاتت چرنده و الکیه یا پای خودت وسطه.دست پیشو گرفتی که پس نیفتی.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها

      نظرسنجی
      به نظر شما "بهترین خواننده سال" کدام خواننده بود؟