خانم‌ها فقط یک روز، شوهرشان را باردار کنند!

زن بارداری، برای این که همسرش با مشکلات بارداری آشنا شود، یک هندوانه به شکم مرد خانه می‌بندد و از او می‌خواهد که یک روز با همان هندوانه به کارهایش بپردازد.

خانم‌ها فقط یک روز، شوهرشان را باردار کنند!

کار جالب یک خانم باردار با شوهرش بازتاب زیادی در فضای مجازی داشت. این زن باردار، برای این که همسرش کمی با مشکلات بارداری آشنا شود، یک هندوانه به شکم مرد خانه می‌بندد و از او می‌خواهد که یک روز با همان هندوانه به کارهایش بپردازد و با مشکلات یک زن باردار آشنا شود.

مرد برای شست و شوی دست و صورت، کفش پوشیدن، دراز کشیدن و خیلی از کارهای روزمره اش با مشکل روبه رو و خیلی زود طاقتش تمام می شود و حاضر به ادامه این کار نیست. کاربری نوشت: «به نظرم واجبه هر خانم باردار در طول بارداریش یک بار این کار رو با همسرش انجام بده.»

منبع: روزنامه خراسان

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 7
  • قهوه
    0

    جمهوری اسلامی کاری بستر مردم آورده که همه مردها شده اند زن ....از افتخارات جمهوری اسلامی است

  • ناشناس
    0

    خداوند بدن زنان و مردان طوري خلق كرده كه هر كدام ظرفيت كاري دارند اين از حكمت هاي خداوند متعال است

  • حسین
    0

    دمش گرم. واقعا باید بعضی مردان کم درک را این طوری اگاه کرد. تازه در خود قرآن هم این رنج مادرانه (که همه مادران عزیز طی نه ماه برای ماها کشیدند ) را به رخ ادمیزاد کشیده شده است.

  • سباستین
    0

    مگه دیگه مردی هست.کارای دیگه زنان جالب نیست همین یکیش جالب هست.ایقد فشار رو مردا هست ک فشار هندونه پیشکش .اخ بمیرم بر ا مردا ک ...

  • سجاد
    0

    ی هندونه حداقلش ۳کلیوعه،تازه بچه نزدیک زایمان میشه ۳کیلو ینی کل ۹ماه وزن جنین این اندازه نیست،باید ی پرتقال میبست ب شکمش

    نظرات شما -
    • ف
      0

      اگه پرتقال میبست ک معلوم نمیشد

  • محمد
    0

    سخته، بیخود نیست که بهشت زیر پای مادران است

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها