واشنگتن‌پست: استدلال ترامپ درباره عدم حمله به ایران یک دروغ فاحش بود

واشتنگتن پست: این بخشی از ویژگی ترامپ است که همچون یک ببر غرش می‌کند اما همچون یک گربه ترسو عمل می‌کند.

واشنگتن‌پست: استدلال ترامپ درباره عدم حمله به ایران یک دروغ فاحش بود

به گزارش خبر فوری ، روزنامه آمریکایی واشنگتن پست در رابطه با دروغ بودن ادعای حمله موشکی به ایران توسط ترامپ نوشت: ترامپ یک دروغگوی قهار است اما برخی از دروغ‌های او قابل‌توجه‌تر از باقی دروغ‌هایش است.
این وبگاه خبری در ادامه تاکید کرد که دروغ‌هایی که ترامپ درباره تغییر عقیده درباره حمله به ایران گفت کاملاً آشکار و گویا بود. از نظر نویسنده مقاله واشنگتن پست، گزینه‌ای که ترامپ با آن موافقت کرد، اقدام نظامی علیه ایران در هنگام شب بود تا میزان تلفات کاهش یابد. ترامپ ۱۰ دقیقه قبل از موعد حمله به ایران از تصمیم خود منصرف نشد بلکه دو ساعت قبل از آن منصرف شد.
واشنگتن پست مدعی است ترامپ تمایل دارد به جهان القا کند که اقدام نظامی علیه ایران را به دلایل انسان دوستانه متوقف کرده است. او به واسطه دریافت اطلاعات جدید از تصمیم خود صرف نظر نکرد بلکه از انجام این کار دچار ترس شد. این بخشی از ویژگی ترامپ است که همچون یک ببر غرش می‌کند اما همچون یک گربه ترسو عمل می‌کند.
واشنگتن پست ترامپ را یک ببر توییتری توصیف می‌کند که نمی‌توان تهدیداتش را چندان جدی گرفت.
این رسانه آمریکایی در انتها تاکید دارد که به هیچ عنوان گزینه اقدام نظامی علیه ایران را تأیید نمی‌کنیم اما ترامپ یا باید عمل کند یا ساکت شود.

منبع: نور نیوز

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • حسن
    0

    ترامپ غلط کرده حمله کنه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها