داماد روحانی وعادل فردوسی پور ،کاندیداهای مجلس بعدی؟

خراسان نوشت: کامبیز مهدی زاده که در ماه های اخیر به دلیل نسبت دامادی با رئیس جمهور چند بار به صدر اخبار آمده بود، یکی از کسانی است که نامش در رسانه ها و شبکه های اجتماعی شنیده می شود.

داماد روحانی وعادل فردوسی پور ،کاندیداهای مجلس بعدی؟

او در جدیدترین یادداشت خود که در روزنامه اصلاح طلب شرق درج کرده، کنایه ای سیاسی به اطرافیان پدرهمسرش زده و نوشته: «دولت نه واعظی توانمند دارد و نه مشاورانی آشنا به سیاست» خبرگزاری ایلنا در گزارشی ادعا کرد که داماد 34 ساله رئیس جمهور قصد دارد خود را برای انتخابات مجلس در معرض رأی مردم قرار دهد. البته جزئیات بیشتری از این تصمیم اعلام نشده است و باید دید او از سوی کدام جریان سیاسی و حوزه انتخابیه تصمیم به حضور در بهارستان گرفته است.

تکرار ادعای حضور درباره فردوسی پور عادل فردوسی پور از چهره هایی است که طی روزهای اخیر برخی از رسانه ها مدعی شده بودند که قصد دارد در انتخابات آینده مجلس نامزد شود. فردوسی پور 45 ساله که چند ماهی است برنامه نودش تعطیل شده ، تاکنون شایعه حضورش در انتخابات را تکذیب نکرده، همان طور که شب یلدای چهار سال قبل نیز پس از پخش نشدن مصاحبه اش با وزیر خارجه، شایعات در پی حضورش در انتخابات را تکذیب نکرد. این چهره ورزشی کشور اصالتاً اهل رفسنجان است و شانس حضور در انتخابات را از حوزه انتخابیه تهران و هم از شهرستان پدری اش دارد.

فردوسی پور علاوه بر تسلط بر زبان انگلیسی دارای مدرک دکترای مدیریت رسانه هم هست. باید دید عادل فردوسی پور قصد دارد در دهه پنجم زندگی اش حضور در سیاست را هم تجربه کند یا خیر؟

منبع: خبرآنلاین

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 6
  • کاربر ناشناس
    0

    سوادش را دارد . و روابط اجتماعی خوبی دارد‌.به امید موفقیت برای پیشرفت کشور‌.

  • کاربر ناشناس
    0

    دکترای مدریت، احسن.

  • کاربر ناشناس
    0

    مجلس باید جای جوانان فرهیخته بشود تا رو به جلو حرکت کند.

  • کاربر ناشناس
    0

    خیلی نماینده ها تکراری شدند دیگر وقت بازنشستگی است.چندین دوره یک نماینده خودشان هم خسته شدند.باید نیروهای توانمند بیایند از همه نظر.

  • هادی
    0

    خاک برسرمردمی که داماد روحانی می خواهد نماینده اش شود خودروحانی چه گلی به سرملت زده جزء فساد تورم گرانی چپاول دزدی برادرش حالا نوبت مجلس است کم بردند وخوردند امان از روزی که گرگ را نگهبان گله کنی ۶سال است دولت روحانی کشور را به خاک سیاه نشانده هرروز یکی از مدیرانش به جرم دزدی چندهزار میلیاردی دستگیر می شود تا گند خودش هم درآید

  • کاربر ناشناس
    0

    فردوسی پور اگر بخواهد اعتبارش دربین مردم کاهش پیدا کند در انتخابات شرکت کند ، اول که تایید نمیشود ، واگز تایید شد به معنی همراهی با رانتخواران وچپاولگران بحساب خواهد آمد زیرا تا کنون هرچه مورد تایید قرار گرفت به مردم خیانت کرد .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها