جنجال‌ها بر سر تلگرام تمامی ندارد/ ارسال کد تایید مسدود شد


2 تیر 1398 - 14:56
filemanager/6/file_42
از ساعاتی پیش ارسال کد تایید تلگرام توسط اپراتور داخلی مسدود شد.

به گزارش خبر فوری، از فیلترینگ تلگرام بیش از یک سال و نیم گذشته است. فیلتری که به زعم بسیاری از کارشناسان موفقیت آمیز نبود و حتی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره آن ادعا کرد که فیلترینگ تنها هزینه بر بوده است. باوجود تلاش‌ها برای خروج از تلگرام هنوز که هنوز است این شبکه اجتماعی مخاطبان زیادی دارد. شاید همین عامل باعث شده که اپراتورهای داخلی ارسال کد تایید از تلگرام را مسدود کردند. 

بسیاری این اقدام را در راستای پروژه فیلترینگ می‌دانند و دغدغه‌های دوچندانی به خصوص برای کسانی دارند که دائم از تلگرام خارج و وارد می‌شوند. 

این در حالیست که به نظر می‌رسد جنجال‌ها بر سر تلگرام ادامه دارد،  روز گذشته سرورهای هاتگرام و تلگرام طلایی قطع شد.

دقایقی پیش توصیه شده بود کاربرانی که اکانت تلگرام خود را حذف کنند یا از آن خارج شوند، دیگر امکان ورود مجدد به تلگرام را ندارند، چرا که کد تاییدی برای ورود مجدد دریافت نخواهند کرد.
نکته اینجاست که با روشن بودن فیلترشکن همچنان کد دریافت ورود به تلگرام فعال است البته در صورتی که اکانت تلگرام را روی دستگاه دیگری باز داشته باشید. 

نظر شما در اینباره چیست؟ در ادامه برای ما کامنت بگذارید.

 

از ساعاتی پیش ارسال کد تایید تلگرام توسط اپراتور داخلی مسدود شد.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

filemanager/6/file_42
2 تیر 1398 - 14:56

به گزارش خبر فوری، از فیلترینگ تلگرام بیش از یک سال و نیم گذشته است. فیلتری که به زعم بسیاری از کارشناسان موفقیت آمیز نبود و حتی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره آن ادعا کرد که فیلترینگ تنها هزینه بر بوده است. باوجود تلاش‌ها برای خروج از تلگرام هنوز که هنوز است این شبکه اجتماعی مخاطبان زیادی دارد. شاید همین عامل باعث شده که اپراتورهای داخلی ارسال کد تایید از تلگرام را مسدود کردند. 

بسیاری این اقدام را در راستای پروژه فیلترینگ می‌دانند و دغدغه‌های دوچندانی به خصوص برای کسانی دارند که دائم از تلگرام خارج و وارد می‌شوند. 

این در حالیست که به نظر می‌رسد جنجال‌ها بر سر تلگرام ادامه دارد،  روز گذشته سرورهای هاتگرام و تلگرام طلایی قطع شد.

دقایقی پیش توصیه شده بود کاربرانی که اکانت تلگرام خود را حذف کنند یا از آن خارج شوند، دیگر امکان ورود مجدد به تلگرام را ندارند، چرا که کد تاییدی برای ورود مجدد دریافت نخواهند کرد.
نکته اینجاست که با روشن بودن فیلترشکن همچنان کد دریافت ورود به تلگرام فعال است البته در صورتی که اکانت تلگرام را روی دستگاه دیگری باز داشته باشید. 

نظر شما در اینباره چیست؟ در ادامه برای ما کامنت بگذارید.

 

آدرس خبرفوری در پیام‌رسان گپgap.im/akhbarefori


66

نظرات 48
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
میلاد 0 0 پاسخ 1398/5/16 -01:36

من قسم خوردم دیگه رای ندم چون مسئولا مثل متته افتادن رو اعصاب مردم ولکنم نیستن

حسینی 1 0 پاسخ 1398/5/6 -18:16

تو رو قرآن کد تاییدیه رو مسدود نکنید به خدا زندگیمون مختل شده من خیاطم و شغلم ایجاب میکنه از طریق فضای مجازی آموزش هارو اشتراک گذاری کنم .شما فقط سر تلگرام حساسید وگرنه همین سایت های داخلی و البته همین پیام رسان های داخلی خودم فایل های نامناسب زیاد دیدم.اگه میخواین ملت پشت ولایت فقیه باشه خوب شمام پشتشون باشید یکم به حرف مردم باشید .

مهدی جعفری 0 0 پاسخ 1398/4/8 -12:22

چرا کد برام نمیاد هرکار میکنم نمیتونم واردش شم حتی فیلترشکن رو هم وصل میکنم کد برام نمیاد چکار کنم راهنمایی کنید لطفا اخه چرا باید کد فعالساری مسدود شود؟

مرگ برکسی ک تلگرامو قط کردع 0 0 پاسخ 1398/4/8 -01:03

جون مادرتون ما اینا سرمون نمیشه تلگرام باید کد بدع ما تلگرام میخوایم الهیییی فلج شید بحق پنج تن اگ کد تلگرامو ازمسدودی درنیارین

مرگ برکسی ک تلگرامو قط کردع 0 0 پاسخ 1398/4/8 -01:03

جون مادرتون ما اینا سرمون نمیشه تلگرام باید کد بدع ما تلگرام میخوایم الهیییی فلج شید بحق پنج تن اگ کد تلگرامو ازمسدودی درنیارین

کوروش حسینی 0 0 پاسخ 1398/4/4 -09:54

لعنت برشماتلگرام اینستا یکم دلخوشی وکاسبی مردمو همینم بگیرین اصلا فکر مردم نیستین فکر کارگر کارمند نیستین مردم نون توی خون میزنن مردم گرسنن منه ایرانی چقدر بدبختم یه عراقی میاد تو خاکم هرجور دلش میخاد خرج میکه ...... ومنه پدر باید جلوی بچه هام شرمنده باشم ...اگه خدایی هست جوابتونو بده

مفلس 1 2 پاسخ 1398/4/3 -09:05

بقول رئیس جمهور محترممان با دم شیر بازی نکنید .باملت ایران بازی نکنید که اگر وقتش برسه کوه دماوند را ازجا میکنند.

سید مهدی حسینی 0 1 پاسخ 1398/4/2 -23:58

دوستانی که پروکسی یا شماره مجازي و انواع خدمات مجازی خواستن تلگرام به کانال زیر مراجعه کنید http://tlgrm.in/DartSocialServices

حمیدرضا 2 1 پاسخ 1398/4/2 -19:30

کار بدی نیست اما کسب و کار اونایی که از تلگرام سود میبرن خراب میشه و سیل عظیمی از بیکاران در کشور باعث نارضایتی هایی میشه که برای دولت گران تمام خواهد شد مردم با تلگرام و اینستا حواسشون پرت بود وقتی تلگرام از دست در بیاد خیلی مکلات به وجود میاد.....

یاسر دمیرچی 2 1 پاسخ 1398/4/2 -18:39

من بدون فیلترشکن تلگرام میرم.

بی نام 4 3 پاسخ 1398/4/2 -18:16

امریکا را به زانو دراوردیم حالا نوبت ملت رسیده به پیش !

بهرنگ 3 11 پاسخ 1398/4/2 -17:44

قبل از تلگرام هم زندگی برقراربوده حالا بدون تلگرام هم میشه زندگی کرد اونایی که منافعشون در خطره سرو صدا زیاد دارن

امید 1398/4/3 -08:53

شکی ندارم تو یه جاسوس افزار داخلی هستی همونایی که نون اینو میخوری که مثلا این شخص در خودرو کشف حجاب کرده وگرنه تو ایران کار میبینی

sina 1 4 پاسخ 1398/4/2 -17:37

الان امتحان کردم هم ایرانسل و هم همراه اول هردوش کد میاد مشکلی نداره یا جو سازیه یا احتمالا هنوز کامل نشده و ایراد داره

علی جعفری 6 4 پاسخ 1398/4/2 -17:29

من چهار ساله تلگرامم رو دلیت اکانت نکردم و از روی گوشیم پاک نکردم، اگر هم بالفرض پاک بشه و دیگه نتونم بیام فوقش با شماره مجازی میام:-))?اینجا ایرانه?:-)

محمد 11 2 پاسخ 1398/4/2 -17:27

قبل فیلترینک دوستای من ازتلگرام استفاده میکردن ولی بعدفیلترکردنش ازفیلترشکن استفاده کردن بعدامتوجه شدم سایت های غیراخلاقی میرن وبه خودمن هم راهشونشون دادن البته من نمیرم اماالان کلا یه آدم دیگه شدن من نمیدونم یعنی اون کسایی که میگن فیلترکنیدآیاانقدرعقل ندارن که فکرکنن بعدفیلترممکن نوجوانان ازفیلترشکن استفاده کنن؟ازحدفهم مسئولین واقعامتعجب شدم!تمام مردم ماروسمت سایت های غیراخلاقی فرستادین،لابدمیخواستین اینجوری ماروبه سمت بهشت حول بدین آفرین مسئولین کارتون خیلی درسته خیلی!

آریا رویس 1398/4/3 -12:48

دقیقا موافقم چون خودم خیلی دیدم

یه ادمین بدبخت 6 5 پاسخ 1398/4/2 -17:25

مقاوووووومت تا پیروزی هیچ ظلمی پایدار نیست تا میتونید فیلتر شکن ارائه بدید البته خود خبر فوری نمیدونم از چی میترسه نه فیلتر ارائه میده نه نظری میده هیییییچ فقط حرف ایرانی فقط حرف...فیلتر تلگرام باعث شده کانالهای انقلابی و مذهبی فرار کنن جا برای کانالهای مستهجن بمونه...ازادانه فعالیت کنن و این یعنی شکست یعنی صورت مسئله پاک کردن

علی جعفری 1 0 پاسخ 1398/4/2 -17:09

Https://telegram.me/alijafariproxy

مهدی 9 3 پاسخ 1398/4/2 -16:38

نترسین اگه بخوان اینجوری محدودش کنن تلگرام کد تاییدی رو برمیداره?

امید 1398/4/3 -08:56

شکی نداشته باشید الانم نتونستن کد تاییدتویتر سالها فیلتر کنن تلگرام اقدام به کاری کرده که کد تایید از طریق نام برنامه های دیگر به مخابرات ارسال بشه که این به راحتی فیلترینگ دور میزنه حالا بیاید بخوریدش مردم دارن حجوم میبرن به سمت کانال های سیاسی و غیر مجاز تلگرامم چند شب پیش به خاطر نقض حریم خصوصی تو ایران تمام کانال های پورن باز کرد دیگه هیچکس به ایران وایرانی احترام نمیزاره

بهار 5 47 پاسخ 1398/4/2 -16:35

بسیار اقدام خوبی بوده و انشالله مردم از شر تلگرام راحت بشن

شراره 16 3 پاسخ 1398/4/2 -16:25

این کارها فایده ای ندارد

Matin mohseni 12 6 پاسخ 1398/4/2 -16:21

خودت شما رو بر آتش جهنم بفرستد. لعنت به شما

مهران 10 3 پاسخ 1398/4/2 -16:12

باعث شده خودم از فیلتر شکن استفاده کنم برای اونم یه راهی پیدا میشه. مثلا ما ایرانی هستیم تا الان تحریم روی ما اثر نداشته . اینم اثر ندارد.

مهدی کوششی 13 3 پاسخ 1398/4/2 -16:09

سلام چرا به حرف مردم گوش نمیدن چرا با مزدم لج میکنن مگر با ویدید و ماهواره اینکارو نکردن شاید خودشون فیلتر شکن فروش باشند جدا تاسف باره یادشون باشه هرگز یک ایرانی رو اذیت نکنید

مهدی کوششی 4 2 پاسخ 1398/4/2 -16:09

سلام چرا به حرف مردم گوش نمیدن چرا با مزدم لج میکنن مگر با ویدید و ماهواره اینکارو نکردن شاید خودشون فیلتر شکن فروش باشند جدا تاسف باره یادشون باشه هرگز یک ایرانی رو اذیت نکنید

حداد 5 3 پاسخ 1398/4/2 -16:05

خواهش مسدود نکن کد معلم تکلیف بچه ها از تلگرام میده معلم میگه من حوصله ندارم هی به همه بچه ها بگم بنویس تلکیف ز تگرام میفرسم واستون هروز

رضا..... 5 3 پاسخ 1398/4/2 -15:55

واقعاخجالت اوره شرم اوره گیریم اصلاایناکاری کنن ک هیچ جوره نشه ب تلگرام دسترسی پیداکردبقیه برنامه هارومیخان چیکارکنن الان عصرمجازیه

رضا 13 0 پاسخ 1398/4/2 -15:48

اینجا ایران است.مشکلی نیست اون بالایی ها خوش باشن از هر شبکه اجتماعی کوفتی استفاده کنن عیبی نداره ما یه تلگرام داریم همینم بگیرید.در عجبم که شماها چطور میمیرید.اون لحظه دوس دارم باشم و ببینم

فهيمه 2 15 پاسخ 1398/4/2 -15:38

خيلي خوبه اگه اين كار ادامه پيدا كنه كانال ها و گروههايي كه حاضر نبودن از تلگرام به بقيه پيام رسانها برن و ما هم مجبور بوديم به خاطر همين توي تلگرام بمونيم حتما بيرون ميرن و ما هم همينطور چون مجبور بوديم به خاطر اون كانال ها و گروهها توي تلگرام بمونيم

جوجوی خسته 15 3 پاسخ 1398/4/2 -15:36

بی نااااااااااموووووووووووساااااااا:)

رضا 12 1 پاسخ 1398/4/2 -15:33

اینا دیگه خودشونو مسخره کردن با این کاراشون ی مشت اپراتور دزد تو این مملکت وجود داره اون از قیمت بسته های اینترنتشون اینم از این کارشون. من از روز اول تلگرام داشتم دارم و خواهم داشت.

امیر 16 0 پاسخ 1398/4/2 -15:30

آخه ما چه گناهی کردیم تو این کشور خراب شده زندگی میکنیم...

حسین اتو 11 0 پاسخ 1398/4/2 -15:29

تا کی میخوای مردم خودتون مبارزه کنین؟

سبحان یاران 8 0 پاسخ 1398/4/2 -15:22

واقعا متاسفم برای کسایی که پشت پرده این کارها هستن. خیلی از ماها کل درآمد زندگیمون از تلگرام هست توی این وضعیت داغون اقتصادی با این محدودیت ها دارن مارو بدبخت میکنن البته برای دولت مردان ما فیلتر تلگرام چیز مهمی نیست و چون خودشون و آقازاده هاشون حقوق های نجومی دارن همه چیزو برای ما فیلتر کردن تحریم های آمریکا ظالمانه هست ولی تحریم مردم ظالمانه نیست! با این محدودیت ها دارن کاری می کنند که مردم روز به روز دید بدی به این مملکت پیدا کنند.

سامان کیا 10 0 پاسخ 1398/4/2 -15:14

اول اینکه از وقتی تلگرام را فیلتر کردن زحمت کشیدن کار واسه آنهای کارشون ساخت نرم افزار فیلتر شکن وVPNکار درست کردند و قشر کودک و نوجوان و پیر وجوان ،دختر و خانم همه ازش استفاده میکنن و راه واسه استفاده از سایتهای مستجهن ونامشروع باز کردن و دوم اینکه الان راه را بروی ارسال کد تایید بستن جوانها خوش فکر ایرانی راه جدیدی جهت این کار نیز میسازن

فافا 6 0 پاسخ 1398/4/2 -15:13

سلام به نظر من فیلتر تلگرام کار خیلی بیخود و مسخره ای بود، الان همه با فیلتر شکن میان اینطوری که بدتر.. به نظرم تلگرام از همه برنامه های اجتماعی بهتر و از،بین بردنش مخالفم.مردم دلخوشی که ندارن همین تلگرامم نگیرین ازشون.

زهرا 5 0 پاسخ 1398/4/2 -15:12

خیلی بده من که راضی نبودم متاسفم براتون این دیگع چی بود

محمد 5 0 پاسخ 1398/4/2 -15:11

زوری نمیشه که

مسعود 4 0 پاسخ 1398/4/2 -15:11

این کارهای مستکبرانه نه جدیده و نه باعث ممانعت از توده مردم میشه. نهایتش بجای پیامک به خط تلگرام کد تایید و ایمیل میکنه ولی روسیاهی مثل همیشه میمونه برای زغال

حسین علویان 2 0 پاسخ 1398/4/2 -15:10

چه بدتر باز یه عده خطوط مجازی و خطوط کشوارای دیگه رو چندین برابر به ما بدبختا میفروشن تا تلگرام داشته باشیم. تلگرام از بین نمیره بلکه از حالتی به حالت دیگه تبدیل میشه. کاش بشه یه فکر بهتری کرد ?

سامان 7 0 پاسخ 1398/4/2 -15:09

از قدیم گفتن زورشون به خر نمیرسه ،پالان میکوبن گرانی و تورمو نمیتونن کنترل کنن سیب زمینی شده ۱۰۰۰۰ بعد تلگرامو میبندن

کاوه 5 1 پاسخ 1398/4/2 -15:06

ارسال کد تایید از طریق ایمیل هم ممکن است.

n.gh 1398/4/2 -17:35

چگونه؟بگو تا بدانیم؟