ترامپ دست ها را بالا برد / مذاکره بدون پیش شرط با ایران

دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا ساعتی قبل در گفتگو با شبکه خبری ان‌بی‌سی گفت که وی هیچ پیش‌شرطی برای مذاکره با ایران ندارد.

ترامپ دست ها را بالا برد / مذاکره بدون پیش شرط با ایران

این موضع رئیس جمهور آمریکا، نوعی عقب نشینی آشکار در مقابل پیش شرط های دوازده گانه پیشین آمریکاست. این اظهارات ساعاتی پس از ساقط شدن پهپاد جاسوسی آمریکا، حکایت از به ثمر رسیدن راهبرد مقاومت ایران دارد.

وی در این مصاحبه بار دیگر گفت که تمایل دارد با آیت الله علی خامنه‌ای، رهبر ایران یا حسن روحانی ، رئیس جمهوری ایران گفتگو کند. با این حال دونالد ترامپ تاکید کرد که برنامه موشکی ایران یکی از مسائلی است که باید درباره آن مذاکره شود.

تهران تاکنون بارها تاکید کرده است که حاضر به مذاکره درباره مسائل موشکی نیست.

یکی از خبرنگاران بی بی سی امروز در توئیتی، با اشاره به وحشت آمریکا از نیروهای نظامی نزدیک به کشورمان در منطقه و نیز توان موشکی ایران، نوشته بود، اینها همان توانی هستند که باعث شد ترامپ از حمله به ایران منصرف شود. بنابراین چطور ترامپ انتظار دارد تهران درباره این مسائل عقب نشینی کند.

تحلیلی درباره تحقیر نظامی آمریکا در خلیج فارس را اینجا بخوانید.

17

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • اورنگ عزیز
    0

    آفرین به پاسداران ایران

    نظرات شما -
    • محمد باقر اقاتبار جانبازوطن
      0

      خدایا شکرت قدرت اول دنیا را تسلیم کردیم انهایی کهمی گویند باید با این کشور ظالم در مورد برنامه موشکی مذا کره کرد اینها کسانی هستند که ترسو وبزدل اینها هیچ وقت به ایران نبودند اگر این موشکها نبودند الان معلوم نبود که چه اتفاقی برای کشور می افتاد به اون ناقصان عقل بگوید که خیلی ددلت گرم شب راحت می گیری می خوابی فرزندان این کشوری دارند از جانشان مایه میگذارند اونهای که با موشک مامیخواهند مذاکره کنند خائن به تمام مناه هستند ایها نمی دانند که ما در جنگ با صدام چه کشیدیم خدا لعنت کند انهاییکه مخالف موشک ما هستند بخاطر ترس از موشک نبود امریکا هیچ گونه رحم ندارد یمن را ببینید از اینکه ترامپ می گوید که من بخاطر کشته شدن مردم دست از عملیات در ایران کشیدم نه اقای ترامپ اون ترس تو از موشک نقط زن ما بود که شما چشم چپ به ایران نگاه نکنی فکردی ما مثل کشورهای حوزه خلیج فارسیم اینجا ایران سرزمین شیران ودلیرانه کورتان را از خلیج فارس گم کنید

  • یه نفر
    0

    الان زمان مناسب برای مذاکره است که قدرت ایران مشخص شده و نمیتونن بگن از سر بدبختی و ناتوانی اومده ...الان میتونه مثل یه ابرقدرت بشیته مقابل آمریکا و امتیاز بگیره....

    نظرات شما -
    • ع. ی. م.
      0

      تا وقتی که میگه موشک و نیروهای نظامی تضعیف بشن یعنی پیش شرط داره! بی بی سی هم میگه این عقب نشینی به خاطر موشک هاست ولی یک عده در ایران باور ندارن!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها