پیوندی: در برخی استان‌های سیل‌زده احتمال شیوع بیماری وجود دارد

رئیس جمعیت هلال احمر با بیان اینکه وظایف این جمعیت شامل امداد و نجات و اسکان و تغذیه در استان‌های سیل‌زده پایان یافته است، گفت: در برخی از این استان‌ها احتمال شیوع بیمارهای پوستی و مسری وجود دارد.

پیوندی: در برخی استان‌های سیل‌زده احتمال شیوع بیماری وجود دارد

علی اصغر پیوندی رئیس جمعیت هلال احمر در چهارمین جلسه قرارگاه بازسازی نوسازی مناطق‌سیل زده که صبح امروز با حضور وزیر کشور برگزار شده است، اظها‌ر کرد: براساس مصوبه ستاد بازسازی و نوسازی قرار شد، کمک های مردمی که تا امروز بالغ بر ۱۸۴میلیارد تومان است برای پک لوازم خانگی انجام شود که ۱۰ هزار پک را آماده کردیم.

وی ادامه داد: در گزارش‌های ستاد که گفته شد، برخی مناطق گله کردند که در استان خوزستان کولر بیشتر از قابلمه و ظروف نیاز است اما چون قرار شد تمام پک‌ها را یکسان دهیم ما هم تابع ستاد قرارگاه بازسازی هستیم و پک‌ها را براساس روال ابلاغ شده آماده کردیم که ۱۰هزار پک آماده و قرارداد ۳۰هزار پک دیگر نیز بسته شده است.

رئیس جمعیت سازمان هلال احمر اضافه کرد: نکته ای که در اینجا وجود دارد این است که اسامی و افرادی که باید در استان های مختلف این پک‌ها را به آنها تحویل دهیم هنوز رسما اعلام نشده است؛ البته دیروز پیگیری شد تا ما بتوانیم این کار را به سرعت انجام دهیم.

پیوندی تصریح کرد: وظایف هلال احمر که شامل امداد و نجات واسکان و تغذیه است پایان یافته اما درمان اضطراری هنوز در استان های مختلف پایان نیافته است و در برخی استان های سیل زده احتمال شیوع بیمارهای پوستی و مسری وجود دارد.

رئیس جمعیت هلال احمر خاطرنشان کرد: برخی از پزشکان داوطلب در لرستان خوزستان و گلستان مشغول ارایه خدمات هستند. تیم های حمایتی روحی و روانی با توجه به شرایط خاص برای سالمندان و کودکان اعزام شدند تا محیط شاد ایجاد کنند.این اقدامات هلال احمر بود و امیدواریم باقی کارها نیز به سرعت دنبال شود.

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها