واکنش تهمینه میلانی به قتل میترا استاد

تهمینه میلانی در واکنش به قتل میترا استاد با انتشار پستی نوشت: هیچکس خانواده میترا و پسرش را دلداری نمی‌دهد.

واکنش تهمینه میلانی به قتل میترا استاد

تهمینه میلانی با اشاره به توییت محمد آقازاده روزنامه‌نگار باسابقه اشاره کرد که نوشته بود: «هر کس از ‎نجفی دفاع می‌کند در حقیقت از قاتل درون خود دفاع می‌کند، می‌پندارد ممکن است در یک لحظه این قاتل درونی او را در همین مخمصه بیاندازد. این دفاع ربطی به تراژدی ندارد. بلکه یک مکانیزم دفاعی ساده است که می‌کوشد خود را پیچیده کند تا خود را از این تصویر حذف کند. شر در وجود همه است، به‌ جای توجیه کردار دیگران بهتر است از یاد نبریم وقتی با خنجر کلمات بدون تمایز همه را سرکوب می‌کنیم، دست به کشتار ذهن‌ها می‌زنیم و همین ما را به وحشت می‌اندازد که این بار با خنجر واقعی به جان دیگران بیفتیم.»

این کارگردان سینمای ایران سپس نوشت: «قضاوت !!! یک زن جوان به قتل رسید. یعنی برای همیشه مرد. هیچ یک از مدعیان حافظ کرامت انسانی و وجدان های بیدار، از این زن و فرزند نوجوان او حرف نمی‌زند! هیچ کس این پسر نوجوان و خانواده میترا را برای مصیبت پیش آمده، دلداری نمی‌دهد! بحث بر سر یک مرد سیاسی است که مرتکب قتل عمد شده است و کمی از بقیه سیاستمداران باسوادتر و خوشنام‌تر است!»

واکنش تهمینه میلانی به قتل میترا استاد

منبع: خبر آنلاین

1981

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 9
  • کاربر ناشناس
    0

    خانم شما کارگردان خوبی هستید ولی این خانم بازیکن خوبی .که توانست این اقا را با مرگ تدریجی تخریب کند.پیرامون این حادثه شاید موضوعاتی باشد که نه شما نه کسی بداند ولی امیدواریم خدا کمک کند .

  • کاربر ناشناس
    0

    زندگی این خانم تماما جای سوال و ابهام است .و با پرده برداری از آن علت زندگی اش با این اقا هم شاید معلوم شود.

  • کاربر ناشناس
    0

    چون این خانم وابسته به فرقه خاصی است.که با غیر ازدواج نمیکند چطور به نفر اول مملکتی نزدیک شده.و یکسره او را تهدید میکرده‌

  • کاربر ناشناس
    0

    این حادثه هم مثل تمام حوادث و اختلافات خانوادگی میباشد و خون این خانم رنگین تر نیست.

  • کاربر ناشناس
    0

    این اقا هم یک آدم معمولی نبوده .این خانم هم فرقه ای بوده اصل برای چی با این عقاید به شخص دولتی نزدیک شده و چقدر بازیگر خوبی بوده.که آنقدر این اقا و خانواده اش را ترسانده که این اقا دست به خودکشی زده .آنها آقای با این سمتهای دولتی را به این حد کشانده این خانم او را رسانده.قبل که این اقا سابقه ای نداشته .تازه آدم فوق العاده آرامی بود هرچه شده در این یکسال شده.

  • کاربر ناشناس
    0

    دوست خود این خانم گفته از تهدیدهای این خانم نسبت به خانواده و این اقا نگران بوده.

  • ناشناس
    0

    برادر میترا استاد با قطعیت می گوید پسر میترا شانزده ساله و خواهان قصاص است. همین پسر شانزده ساله ادعای کذبی رو در شرایط بحرانی مطرح میکنه که نجفی به دستش اسیب رسانده که خلاف اون ثابت شد. خانم استاد چرا به درون این زندگی خزید؟؟؟ چرا ؟؟ چرا دائم فحاشی و تهدید میکرد؟ شوهر اول میترا استاد چه عیبی داشت که وارد زندگی چهل ساله مرد دیگری شد؟ چرا دائما به طریق مختلف از خود فیلم و تصویر پخش میکرد؟ آیا این خدا بیامرز طمعکار قدرت و شهرت نبود؟ دائم بیحجاب و با حجاب و هر مدل که میخواست هنر پیشگی میکرد؟ با سر نیمه لخت و گیس پریشان مجریگری و دلبری میکرد. چرا این برادر انجایی که از رانت ذینفع شده بود ، نجفی را فرشته خود میدید؟ خواهشا انقدر خود را معصوم جلوه ندهید و سهم خود را هم ببینید.

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      درسته مقتول بی تقصیر نبود اما ایا کسی اقای نجفی رو مجبور به این ازدواج کرده بود؟؟مگر غیر این است که تسلیم هوا و هوس شده..این همه پول رو اقای نجفی از کجا اورده که حاضر بود یه خونه و هزارو سیصد شصت و دو تا سکه بده.

  • Homa Homa
    0

    Homa.hodaie gmail.com این زن بقصد معروفیت وشهرت وپول وابروریزی وارد زندگی این مرد شده قصدش زندگی زناشویی نبوده خدارو شکر از روی زمین بر داشته شد ظرف یکسال چنان بلایی بسر شوهرش اورده که تو این سن یا خود کسی کنه ویا اینو بکشه. برادرشو با بیسوادی اورده کرده معاون شهرداری سزاش مرگه که رسید بهش

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها