مداحان هتاک به مقدسات اهل سنت را بشناسید؛

تنها ارتباط مداح جنجالی با قدرت، به احمدی‌نژاد محدود نمی‌شود/ مناصب حراستی احد قدمی

مروری بر مداحان حاشیه ساز؛ از نقد تند دولت تا شلیک گلوله در خیابان


5 خرداد 1398 - 14:05
filemanager/6/11125630-b
احد قدمی مداحی که در شب تولد امام حسن مجتبی (ع) به اهل سنت توهین کرد به دادسرای فرهنگ و رسانه احضار و بازداشت شد.

به گزارش خبر فوری، احد قدمی مداحی که در شب تولد امام حسن مجتبی (ع) به اهل سنت توهین کرد به دادسرای فرهنگ و رسانه احضار و بازداشت شد. این مداح که پیش از این هم نظرات جنجالی را درمورد قمه زنی، سلبریتی‌ها و سایر مسائل مهم داشته است، در برنامه زنده‌ای که از شبکه 5 پخش شد، به طور واضح به مقدسات اهل سنت توهین می‌کند.

بعد از این اتفاق، شبکه پنج سیما ضمن محکوم کردن "گفتار در تضاد وحدت یک مداح"، از برادران و خواهران اهل سنت عذرخواهی کرد. این اقدام مداح جوان که به طور واضح و علنی بر خلاف سیاست‌های وحدت آفرین رسانه ملی و حتی منویات مقام معظم رهبری بوده است، باعث خشم و ناراحتی بسیاری از مردم شده است.

سایت خبری انتخاب امروز مدعی شد که احد قدمی یکی از داماد‌های پروین احمدی نژاد است و یکی از باجناق های او نیز مداح است. ‏طبق ادعای انتخاب، احد قدمی که مداح ناشناخته‌ای بود، به عنوان همراه عبدالرضا هلالی شناخته می‌شد؛ او در سال 86 به عنوان مدیر کل حراست ‏سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور منصوب شد.  قدمی پیش از آن نیز در حراست یک شرکت خودروسازی به کار گرفته شده ‏بود. ‏

مداحان جنجالی؛ از هفت‌تیرکشی تا کشیدن قلیان با یک زن

پیش از این هم، مداحان بسیاری بوده اند که در موارد متعدد جنجال آفرین بوده اند. در دوران ریاست جمهوری محمود احمدی‌نژاد، حاج منصور ارضی و سعید حدادیان با اظهار نظرهای تند در مورد رحیمی مشایی باعث تعجب همگان شدند.

علاوه بر حاج منصور و سعید حدادیان که معمولا اظهار نظرهای تند سیاسی و همراه با توهینی را در مورد افراد و جناح های مختلف بیان می‌کنند، محمود کریمی هم باعث جنجالهای مختلف شده است. درگیری او در یکی از خیابانهای شهر تهران بعد از تصادف با یک شهروند و شلیک تیرهوایی توسط او باعث جنجال بسیاری شد. کریمی همچنین مانند حاج منصور و حدادیان در بیان اظهارنظرهای تند سیاسی مشهور است و تا کنون چند بار به مقامات دولتی مختلف تاخته است.

یکی دیگر از مداحان جنجالی که در مداحی قبل از نماز عید فطر به انتقاد از دولت روحانی و برجام پرداخت و بسیار مشهور شد، میثم مطیعی است. او که فردی تحصیل کرده است و دکترای خود را هم از دانشگاه امام صادق(ع) گرفته است، چند مرتبه دیگر هم به روحانی، ظریف، برجام و تیم اقتصادی دولت انتقادات تند و جدی کرد.

جنجال مداحان فقط در مورد اظهار نظرهای سیاسی خلاصه نمی‌شود. متاسفانه در چند مورد برخی ادعاها در مورد مسائل اخلاقی برخی از آنها نیز مطرح شده است. یکی از مهم‌ترین این ادعاها در مورد عبدالرضا هلالی مطرح شد. پخش فیلمی از او در حالی که با یک خانم درحال کشید قلیان است، جنجال بسیاری برای او ایجاد کرد و در همان زمان(دهه 80) باعث به حاشیه رفتن حدودی او گردید.

همچنین برخی مدعی اند مداحان اکنون مانند آقازاده‌ها زندگی کرده و غرق در زندگی لاکچری و اشرافی شده و از سبک زندگی ایرانی و اسلامی دور شده اند. محمد حسین حدادیان(فرزند سعید حدادیان که خود نیز مداح مشهوری است) یکی از این اشخاص است. عکسهای پخش شده او با ماشینهای لاکچری میلیاردی فضای سنگینی را علیه او در شبکه های اجتماعی به وجود آورد و باعث انتقادات بسیاری از او شد.

اکنون نظر شما چیست؟ آیا با دخالت مداحان اهل بیت در مسائل سیاسی موافقید؟ به نظر شما اتهامات بالا در موردآنها درست است یا صرفا بازی سیاسی است برای دور کردن آنها از مردم؟ نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید. 

 

احد قدمی مداحی که در شب تولد امام حسن مجتبی (ع) به اهل سنت توهین کرد به دادسرای فرهنگ و رسانه احضار و بازداشت شد.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

filemanager/6/11125630-b
5 خرداد 1398 - 14:05

به گزارش خبر فوری، احد قدمی مداحی که در شب تولد امام حسن مجتبی (ع) به اهل سنت توهین کرد به دادسرای فرهنگ و رسانه احضار و بازداشت شد. این مداح که پیش از این هم نظرات جنجالی را درمورد قمه زنی، سلبریتی‌ها و سایر مسائل مهم داشته است، در برنامه زنده‌ای که از شبکه 5 پخش شد، به طور واضح به مقدسات اهل سنت توهین می‌کند.

بعد از این اتفاق، شبکه پنج سیما ضمن محکوم کردن "گفتار در تضاد وحدت یک مداح"، از برادران و خواهران اهل سنت عذرخواهی کرد. این اقدام مداح جوان که به طور واضح و علنی بر خلاف سیاست‌های وحدت آفرین رسانه ملی و حتی منویات مقام معظم رهبری بوده است، باعث خشم و ناراحتی بسیاری از مردم شده است.

سایت خبری انتخاب امروز مدعی شد که احد قدمی یکی از داماد‌های پروین احمدی نژاد است و یکی از باجناق های او نیز مداح است. ‏طبق ادعای انتخاب، احد قدمی که مداح ناشناخته‌ای بود، به عنوان همراه عبدالرضا هلالی شناخته می‌شد؛ او در سال 86 به عنوان مدیر کل حراست ‏سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور منصوب شد.  قدمی پیش از آن نیز در حراست یک شرکت خودروسازی به کار گرفته شده ‏بود. ‏

مداحان جنجالی؛ از هفت‌تیرکشی تا کشیدن قلیان با یک زن

پیش از این هم، مداحان بسیاری بوده اند که در موارد متعدد جنجال آفرین بوده اند. در دوران ریاست جمهوری محمود احمدی‌نژاد، حاج منصور ارضی و سعید حدادیان با اظهار نظرهای تند در مورد رحیمی مشایی باعث تعجب همگان شدند.

علاوه بر حاج منصور و سعید حدادیان که معمولا اظهار نظرهای تند سیاسی و همراه با توهینی را در مورد افراد و جناح های مختلف بیان می‌کنند، محمود کریمی هم باعث جنجالهای مختلف شده است. درگیری او در یکی از خیابانهای شهر تهران بعد از تصادف با یک شهروند و شلیک تیرهوایی توسط او باعث جنجال بسیاری شد. کریمی همچنین مانند حاج منصور و حدادیان در بیان اظهارنظرهای تند سیاسی مشهور است و تا کنون چند بار به مقامات دولتی مختلف تاخته است.

یکی دیگر از مداحان جنجالی که در مداحی قبل از نماز عید فطر به انتقاد از دولت روحانی و برجام پرداخت و بسیار مشهور شد، میثم مطیعی است. او که فردی تحصیل کرده است و دکترای خود را هم از دانشگاه امام صادق(ع) گرفته است، چند مرتبه دیگر هم به روحانی، ظریف، برجام و تیم اقتصادی دولت انتقادات تند و جدی کرد.

جنجال مداحان فقط در مورد اظهار نظرهای سیاسی خلاصه نمی‌شود. متاسفانه در چند مورد برخی ادعاها در مورد مسائل اخلاقی برخی از آنها نیز مطرح شده است. یکی از مهم‌ترین این ادعاها در مورد عبدالرضا هلالی مطرح شد. پخش فیلمی از او در حالی که با یک خانم درحال کشید قلیان است، جنجال بسیاری برای او ایجاد کرد و در همان زمان(دهه 80) باعث به حاشیه رفتن حدودی او گردید.

همچنین برخی مدعی اند مداحان اکنون مانند آقازاده‌ها زندگی کرده و غرق در زندگی لاکچری و اشرافی شده و از سبک زندگی ایرانی و اسلامی دور شده اند. محمد حسین حدادیان(فرزند سعید حدادیان که خود نیز مداح مشهوری است) یکی از این اشخاص است. عکسهای پخش شده او با ماشینهای لاکچری میلیاردی فضای سنگینی را علیه او در شبکه های اجتماعی به وجود آورد و باعث انتقادات بسیاری از او شد.

اکنون نظر شما چیست؟ آیا با دخالت مداحان اهل بیت در مسائل سیاسی موافقید؟ به نظر شما اتهامات بالا در موردآنها درست است یا صرفا بازی سیاسی است برای دور کردن آنها از مردم؟ نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید. 

 

آدرس خبرفوری در پیام‌رسان گپgap.im/akhbarefori


38

نظرات 50
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
ناشناس 0 0 پاسخ 1398/3/8 -01:36

رتبه مداحانی که مداحی را حرفه و محل کسب درآمد خود قرار داده اند (بدون تعیین نرخ خاصی)، از مداحانی که از روی عشق و بدون چشم داشت مادی، مداحی می کنند، پایین تر است. رتبه مداحانی که برای این هنر خود، حداقل نرخ تعیین می کنند، از مداحانی که بدون تعیین نرخ خاصی ولی به منظور کسب درآمد، مداحی می کنند، پایین تر است. اما کسانی که از این مداحانی که حداقل نرخ دارند، در جلساتشان دعوت می کنند، اگر با رضایت صاحبان مال (کسانی که به هیئت کمک مالی می کنند) باشد که هیچ، وگرنه مسئول هزینه کرد، هستند. کسانی که با تبلیغ باعث مشهور شدن کسی می شوند، در اعمال آن فرد شریک خواهند بود.

کامران فروزش 0 2 پاسخ 1398/3/8 -00:40

اگه تخم داره یک باردیگه توهین کنه بعد ۷جدشو ببین چیکارش میکنن حرمزاده پس فترت

شهروند 2 0 پاسخ 1398/3/7 -19:59

من فقط این میدانم که همه مداحانی که الان مرثیه سرایی میکنند اینقدر بد رفتار کردن که واقعا دچار تردید شدم چون واقعا همش به امامان و اهل بیت دروغ نسبت میدهند کجای دین می گوید تو الکی گریه کنی ثواب دارد بابا جمع کنید تو خدا این کاسبیاتون لااقل بگذارید روی همان چیزهایی که از گذشتگان اموختیم بمانیم من که تا صبح هم امثال کریمی و حدادی و مطیعی و ارضی و بقیه بخونن پشیزی برام ارزش ندارد یا حاج اقا کوثری به خیر خداوند روحش را شاد و با انبیاء خدا محشور گرداند

ناشناس 5 0 پاسخ 1398/3/7 -08:44

بسلام خدمت ملت شريف ايران بنده كه از جانبازان هستم ان زمان همش متاسفانه پاي منبره اين مداح بودم چند سالي هست كه پا نمي گذارم و اينقدر بد پيش رفتن اين مداحان كه تا الان همان دوران جنگ رو با افتخار بهمراه دارم و سعي كردم دين و اعتقادم نگهدارم يك توصيه به مردم كمك كنند و دست گير باشد و دين را از اينها جدا ببنيد و در حفظ دين بكوشيد در هر لباس و اعتقاد كه داريد

جواد 1 6 پاسخ 1398/3/7 -08:09

یعنی شما میگید دولت روحانی هر غلطی دلش خواست بکنه ومداح فقط بیاد یا حسین یا حسین بگه ودیگر هیچ...

ابراهیم 0 0 پاسخ 1398/3/6 -16:38

ابراهیم

مهرداد 2 11 پاسخ 1398/3/6 -15:26

مداح هم مثل تمامی آحاد جامعه اولا انسان است و بعدهم حق اظهارنظر ولو سیاسی رو داره اتفاقا تخلفات درقشر مداح کمتر از تمامی ددیگراقشار و مناصب مملکت است و این واقعیتیست ک نمیشه نادیده گرفت شما درقشر بازیگر خواننده فوتبالیست حتی برخی ک لباس روحانیت دارند و.... چقدر فساد مالی و اخلاقی پیبینید و دراین قشر چقدر ضمنا درمورد اقای هلالی وقتی ایشان میگویند اون خانم همسرشرعی بنده بوده دیگر چ جای بازگو کردن مطلب است؟ همین نقل خبر شما شرعا حرام است البته میدونم نظرم رو نشر نمیدید مهم هم نیست حرف حق تلخه

سعید 5 4 پاسخ 1398/3/6 -13:53

مداحها قشری هستند که از احساسات مردم نهایت سوء استفاده را کرده ومشتی خزعبلات همراه با خرافات رو به مردم وعوام دیکته میکنند و همه نوع دروغی رو حاضرند به اهل بیت نسبت بدن تا اشک بیشتری از مردم گرفته بشه.

محمد رضا یزدان پناه 2 0 پاسخ 1398/3/6 -12:16

متاسفانه این موضوع تازگی ندارد و همیشگی بوده است که اگر در راستای حرف حومت باشند از طرف خود دولت و حکومت صاحب صلاحیت محسوب میشوند والا فاقد صلاحیت قلمداد میگردند بنده خودم دخالت این افراد را که بصورت باندی هم فعالیت دارند برخلاف مصلحت حکومت میدانم و رای منفی به دخالت ایشان میدهم

حسن 4 0 پاسخ 1398/3/6 -10:33

چرا‌دعوا‌میکنید‌یه‌عده‌دارند‌میخورن‌شما‌با‌هم‌میجنگید

ع.س. 4 2 پاسخ 1398/3/6 -08:45

مداح ها به هیچ وجه اظهار نظر سیاسی کنند . اینها سطح سواد و درک سیاسیشون با متوسط مردم یکسان است . مقصر صدا وسیما است که اینارو مشهور میکنه

راضی به رضای خدا 6 2 پاسخ 1398/3/6 -07:18

خواهشا اسم اینها را مداح نگذارید. اینها دلالان ذکر و ظم و مدحند، نه مداح یک شرط لازم برای مداح اهل بیت َ، ادب و تواضع است. اینها عمدتا مغرور و بی ادبند. دین و اعتقاداتشان هم گردن خودشان. اگر برای فعل مداحی قیمت تعیین کنید، یا مداحی را شغل بدانید حرام است حرام است حرام است به قول حافظ واعظان کین جلوه در محراب و منبر می کنند چون به خلوت می روند آن کار دیگر می کنند. اینها با مدح ال الله و ائمه ابزاری ساخته اند برای پول سازی. بار الها، خداوندا، سایه این کذابان ریاکار ششلولبند از دماغ فیل افتاده را از سر مردم کم کن.

م - کیخا 5 0 پاسخ 1398/3/6 -05:47

من با دخالت این افراد در سیاست مخالف هستم ، چون ار فضاهای احساسی - مذهبی به نفع خود و علیه فرد مورد نظر استفاده می کنند

صدوقی 4 2 پاسخ 1398/3/6 -04:35

انشاالله مسوول مربوطه جلویه ایشون و امثال ایشون رو بخصوص مداحان ظاهر نما که به اسم اولیا هم ضربه به دین وهم ضربه به بیتلمال و سودجویی از علمای بزرگ میکنن رو قاطعانه بگیرند تا شاهد مشکلی چون اختلاس گران وابسطه به بعضی از آقایون نباشیم که دوباره گرفتار کی بود؟ کی بود؟ من نبودم نشیم

ناشناس 5 1 پاسخ 1398/3/6 -04:31

به نظر من وقتی در چند جای قران به نقل قول از پیامبران می فرمایند من برای هدایت شما هیچ اجر و پاداشی از شما نمی خواهم بنابراین هر کس و در هر لباسی که برای تبلیغ دین از مردم مطالبه پول کند کاسب دین است نه مبلغ دین.

حسینی 5 2 پاسخ 1398/3/6 -03:17

باسلام به نظربنده بایستی هرچه سریعترنسبت جمع اوری وبرخوردشدیدبا این مفت خورهااقدام شودهرچندکه الان هم خیلی دیرشده!!

احمد 6 4 پاسخ 1398/3/6 -02:16

اگر یک مداح پیدا کردید که توی ماه محرم مجانی برای امام حسین مداحی کرد اونوقت باور کنید که مداحان برای تبلیغ دین مبین اسلام تلاش میکنند.مداحی که برای ده شب اول محرم صد میلیون تومن پول میگیره مداح نیست بلکه کاسب دین است

علی 1398/3/7 -13:39

جناب خان!!! اگر یکنفر به درب نانوایی شما مراجعه کند و بگوید من مداح هستم و بابت آن پول نمی گیرم شما به او نان مفتی میدهید که این آقا نیز مجانی برای شما مداحی نماید؟ چرا حرف مفت می زنید؟

اسلام 1398/3/7 -16:37

دقیقا... احسنت... مداح = مفتخور نادان

منطقی 6 3 پاسخ 1398/3/5 -23:09

این ریاکاران سودجو رو فقط خود مردم باید ادب کنن...مباید پای روضه خونیشون برن تا بفهمن با اسم مبارک ائمه حق سودجویی و بی ادبی رو ندارن...اینها مداح نیستن روضه فروشن...مداح پول نمیگیره...دایی من سالها مداح بود یک ریال هم بابتش دریافت نمیکرد ....برای خدا و احیای دین میخوند نه پول و شهرت و هزار کار .....................!!!!!!!!

علی 1398/3/7 -13:40

شما اول بروید غلطهای املایی و انشائی خودتان را برطرف کنید بعداً در مورد افراد اظهار نظر نمایید.

شهروند 7 6 پاسخ 1398/3/5 -22:12

ایشان با نسبت دادن صفات قبیحه به همسر حضرت محمد صل الله به وجود مقدس رسول الله اهانت کرده ومحدور الدم است

پیر فرزانه 5 4 پاسخ 1398/3/5 -22:11

مداحان نه تنها بدعت گزارانی بیش نیستند بلکه از وظیفه پا منبری فراتر رفته وجای علمای دین را گرفته اند منبر جای مباجثه ودرد دین است که باید توسط علما به شرح وبسط وموعظه بپردازند و وظیفه مداحان محدود به مرثیه در رثای اولیا الله است بس ومتاسفانه اینها هم یک جور به دین ضربه میزنند

من 1398/3/6 -01:05

دقیقا همینطوره

علی 1398/3/7 -13:44

آقای پیر دیوانه ! اظهارات چرند خودتان را به همۀ مداحان تعمیم ندهید. آیا علمای دینی که شما سنگ آنها را به سینه می زنید به شما یاد نداده اند مؤدبانه در خصوص اشخاص اظهار نظر نمایید؟

محمد داودآبادی 6 3 پاسخ 1398/3/5 -22:05

سلام و خداقوت به همه طاعات قبول بنظر حقیر خط درست همان فرمایشات رهبری معظم انقلاب است که بارها در مناسبتهای مختلف تاکید بر وحدت میفرمایند. به توصیه میکنند که هر حرف اختلاف بر انگیز بازی در زمین دشمن است و بارها و بارها ..." امروز بیش از هر زمانی مسلمین به وحدت و هماهنگی و همکاری بین هم نیاز مبرم دارند . از اختلاف بین مسلمین اروپاییها و آمریکایهای و اسراییل استفاده میکنند و منابع مسلمین ( از انسانی تا ذخایر مادی و اعتبار سیاسی ) رو مصرف میکنند و منافع میبرند . ما خرج میکنیم هفته وحدت و تقریب مذاهب وو پس برای چی ؟ وحدت رمز گمشده مسلمین البته این به آن معنا نیست که شیعه سنی شود و یا سنی شیعه شود !" نه " اتفاقا زیباست که هر دو باهم باشند با اتحاد آنوقت اهمیت پیدا میکند قولو لا اله الا الله تفلحو و محمدا رسول الله ( ص )

ایمان تقوی 5 3 پاسخ 1398/3/5 -20:18

اگر دین ندارید لااقل آزاده باشید؛ به نظر من کسی که به هر دین الهی توهین کند؛ طبق گفته امام حسین دین هم ندارد.

مردم 1398/3/5 -22:45

کاش همه اینو میهمیدیم....

مش سعید 1398/3/5 -22:50

برو اول ببین چی گفته بعد بیا بگو به دین الهی توهین شده!!! موضوع ها رو قاطی کردی باهم

اکرم رضاپور 6 15 پاسخ 1398/3/5 -19:52

سلام واقعا تو یه کشور شیعه خجالت آوره که یک مداح به خاطر جمله ای که اسمی هم در اون نیومده بازداشت بشه. اصلا کاری به کارهای ایشون ندارم ولی برای گفتن یک کلمه ی حق تو این کشور شیعه خیلی زشته که چنین برخوردی بشه.

یه نفر 1398/3/5 -22:47

خودت دقیقا جمله بندیت پراز نژادپرستیه....

میلاد کامروا 1398/3/7 -10:22

شمایی که ادعا می کنید این کلمه حق بوده، جسارتا شدیدا نیاز به این دارید که اعتقاداتتون رو یک بار دیگه مرور کنید. خانم محترم !! رهبر انقلاب که مرجع تقلید شیعیان - حداقل در ایران - هستند حکم فقهی داده اند که توهین به بزرگان اهل سنت "حرام شرعی " است. اگر نمی دونید حرام یعنی چه براتون معادل سازی کنم شاید کمی متوجه بشید. دوم اینکه علاوه بر حرمت شرعی موضوع، نسبت حرام زاده دادن به دیگران اگر اثبات نشه اون هم حرام و دارای حکم مجازات شرعی است. حالا شما با کدوم فکر منحرف و ناپسندتون نسبت حرامزادگی به همسر رسول گرامی اسلام (ص) رو گفتن یک کلمه ی حق می دونید این به نظرم یا ریشه در انحراف عمیق شما داره یا به لحاظ عقلی دچار نقصان جدی هستید. در ضمن نیاوردن اسم رافع مسئولیت نیست . در احکام شرعیه داریم که حتی اشاره با چشم و به قول خودمون چشم و ابرو آمدن هم چون منظور را منتقل می کند مصداق غیبت است و حرمت شرعی دارد . سعی نکنید با کوچک کردن موضوع و اینکه اسمی آورده نشده صورت مساله را پاک کنید، نظر قوه قضاییه که از قضا ریاستش منصوب رهبر انقلاب است بطور رسما بیان شد و اعلام شد کار اون آقا عامدانه و عالمانه بوده و جرم است.

ناشناس 1 6 پاسخ 1398/3/5 -19:44

نظام اسلامی به وفا دارانی پیرو راه سید الشهدا نیاز مبرم دارد --- آقایون باید بدانند لبیک گویی خدا پسندانه به هل من ناصر نظام عدالت محور اسلامی همانند سید الشهدا سبط پیامبر حسین بن علی علیهم صلوات الله اجمعین تنها با ترک راحت طلبی و دفاع جانانه تا فدا کردن جان و عزیز ترینها در دفاع از دین و قرآن خداوند در مقابله ی علمی قرآنی و عقلی با تحریف گران دین خدا صداقت و جدیت پیدا می کند. نهضت عاشورایی عظیم سید الشهدا علیه السلام و یاران وفا دار آن حضرت تا رسیدن به فیض شهادت در این نهضت بی تردید برای جلوگیری از تحریف دین توسط یزید پلید و قوم اموی او بود که می رفت پرستش من در آوردیهای خلیفه را بنام اطاعت از به اصطلاح ولی امر با فتواهای دین فروشان جایگزین خدا پرستی مکتب توحیدی قرآن کند. جان فشانی خدا پسندانه ی سید الشهدا و یاران خدا پرست آن حضرت برای مصون نگه داشتن دین خدا از انحرافهای روز مره ی بشری ، راز جاودانگی نهضت عاشورای حسینی است و می باید همیشه سر لوحه ی آرزوهای همه ی دین دارانی باشد که لبیک گویی به فراخوان هل من ناصر حسینی را شعار مقدس خود قرار داده و می خواهند در جلوگیری قرآنی و عقلی علمی از تلاشهای مذبوحانه ی دین فروشان مزدور دشمنان بیگانه ، که دین خدا را برای تامین و تضمین چپاولگریهای این دشمنان با من در آوردیهای پیوسته خود الوده و بدنام می سازند ، صداقت و جدیت وفاداری خود را به نظام اسلامی در محضر خداوند حساب گر و حساب رس آگاه به همه چیز به اثبات برسانند .ستردیدی نیست که دعوت به آموزش و تبلیغ عالمانه ی فراگیر حد و مرزهای قرآن در زمینه های خدا شناسی ، پیامبر شناسی ، دین شناسی ، قرآن شناسی ، انسان شناسی و رفتار شناسی و تلاش برای دور انداختن تمامی منقولات غیر قرآنی جعلی و دروغ منسوب به دین و مذهب که در تضاد و تعارض با این حد و مرزها هستند باید محض رضای خدا اولویت اول اثبات صدق و جدیت وظیفه شناسی و مسئولیت شناسی همه ی وفا داران به نظام اسلامی باشد ، اگر می خواهند این وفا داری نقطه ی مثبتی در صحیفه ی اعمال آنان نزد خداوند به ثبت برسد. کوتاهی در زمینه اثبات صدق این وظیفه شناسی و مسئولیت شناسی ادعای چنین وفاداری را از دایره تبلیغ برای تامین و تضمین منافع دنیوی شخصی و گروهی فراتر نمی برد و دین شناسان قرآن شناس بیش از دیگران به نتایج شوم جبران ناپذیر دنیوی و اخروی اینگونه تبلیغ در محضر خداوند آگاه اند. مداحاندین فروش من در آوردی گستر که با من در آوردیهای خود میان مسلمانان در تضاد با دعوتهای وحدت بخش قرآن تفرقه افکنی و فتنه بر انگیزی می کنند یزیدیان شیطان پرست تحریف گر امروز اند .

یه نفر 1398/3/5 -22:49

پیامبری که ازش صحبت میکنی حال یهودیی که به سر وروی پیامبر ذباله میریخت میپرسید و نگرانش میشد....تو اهل کدوم دینی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

حسینی 6 5 پاسخ 1398/3/5 -18:54

درسته حرف احمقانه ای زده امامطلب بالاهم عقده گشایی است

محمد روشن 8 6 پاسخ 1398/3/5 -18:52

فرصت خوبی برای عقده گشایی! یه وقت کم نذارید!

Ebi 6 10 پاسخ 1398/3/5 -18:41

چرا سنی‌ نمی‌خواهد بداند وضوی بی ولایت، آب بازیست. سید جواد ذاکر.

شیعه علی 1398/3/5 -22:51

سوره حج رو به دقت بخون...ببینی دینت چقدر مشکل داره!!!! آیه ای که میگه حتی به بتهای بت پرستان هم توهین نکنید...

ساسی 8 1 پاسخ 1398/3/5 -18:21

مداح اسمش با خودش است. قدیما که دیانت مردم درست بود، فقط «ذاکر اهلبیت» داشتیم. ذاکر یعنی یادآوری کننده مصائب خاندان پیامبر. اما مداح .....!!! وقتی نوشتید حراستی و امنیتی اند، و مربوط به دربار فلان پرزیدنت هستند. همه چیز را گفتید فقط در بیان کلمه آخر احتیاط کردید.

مهدی 6 0 پاسخ 1398/3/5 -18:21

بگم چه همه چی باهم قاطی کردن دین وسیاست

ناشناس 7 2 پاسخ 1398/3/5 -18:13

روزی در هتل بانک ملی مشد ایتاده بودم برای اتاق وبهانه که نداریم وقیمت بالا. ناگهان حدادیان به اتفاق زن و دو دختر چادری وپسرش وارد انگاری رئیس جمهور وارد شده وهمه تعظیم وکناری ایستادند وبه انها بدون معطلی سه سوئیت دادند البته مربوط به همان دهه 80 که هنوز جون نگرفته بود با کت وشلوار سفید 17 سال از انزمان می گذرد میدونیدچرا پسرش الان میگم اونموقع امام زاده علی اکبر چیذر هنوز شناخته شده نبود و اینه کاری بعد از دفن شهدای هسته ایی واینه کاری وماه محرم وعزاداری شنیدم حدادیان شبی ده ملیون و کریمی بد تر از اون امام حسین سزاشونو بده که مردم را منطر خود کردند این مداحان با اون دورغهاشون.

عبدالباقی 7 5 پاسخ 1398/3/5 -17:56

چرا هر کس هرکای می کند به آقای احمدی نژاد ربط می دهید؟

یه نفر 1398/3/5 -22:52

وقتی ربط داره چی کارش کنن؟؟؟؟؟؟

مش سعید 1398/3/5 -22:54

چون عوام فریبی در هیئات مذهبی و سواستفاده سیاسی از مداحان را این شخص معلوم الحال باب کرد کسی که حتی برای رای جمع کردن و مقاصد کثیف سیاسی خودش از بیرق امام حسین هم نگذشت

من 1398/3/5 -23:12

هم ربط داره هم صداو سیمای احمدی نژادی کم نمیذاره براتون!!!!! شما احمدی نژادیها میخواین شیعه رو تو دنیا جنگ طلب و بی شخصیت نشون بدین....کار همیشه تونه...

محبی 7 7 پاسخ 1398/3/5 -17:54

نون به نرخ روز خورتر از شما اصلاح طلبان خودتون هستید در تهران تصادف زیاد رخ داده ای کاش از تصادف خیابان یاسر هم یادی کنید

یه نفر 1398/3/5 -23:14

چیه به اسب شاه گفتن یابو؟؟؟؟ صدا و سیما هم در اختیار شماست بازهم ناراضین؟؟؟؟ شما احمدی ....ها کل مملکت رو بالا کشیدین مردم رو بیچاره کردین بازهم ادای طلبکارهارو درمیارین.....

محمد 10 5 پاسخ 1398/3/5 -16:31

خوب همه چی رو با هم قاطی کردید و بعدشم آب گل آلود و ماهی و ...

مهدی بومی 13 2 پاسخ 1398/3/5 -16:09

انسان مسلمان بایدبه تمام ایین ها احترام بگذارد

مش سعید 1398/3/5 -22:55

جماعت سنی مذهب آیین جدیدی نیاوردن اختلاف بین مذهبی ربطی به توهین به ادیان نداره!!

خبر فوری در شبکه های اجتماعی
khabarfoori in social networks
;
پیشنهاد ما
روش‌های عجیب و ترسناک اعدام در کره شمالی را بشناسید/ از خوراک سگها و ماهی‌های گرسنه شدن تا اعدام با ضد هوایی و خمپاره/ آیا کیم جونگ اون برای قتل مخالفانش از "پرستوها" استفاده می‌کند؟
یارانه می‌تواند یک میلیون تومان شود / آمریکا احمق است که با تحریم، ما را از نفت فروشی عبور می‌دهد/ هر ایرانی برای جبران ورشکستگی موسسات مالی، 500هزار تومان از جیب داد
حذف بخش‌هایی از لایحه تامین امنیت زنان به ضرورت بوده است/ مراحل ورود زنان به استادیوم در حال طی شدن است/نوار بهداشتی هیچگاه جزو ممنوعه‌های کمک رسانی نبوده است/ در تلاشیم تا دیه زن و مرد برابر شود
دعوت از چهره‌های ضدجنگ آمریکایی به مجلس ایران برای مقابله با سیاست های ترامپ / باید بر افکارعمومی آمریکا برای مقابله با جنگ طلبی کاخ سفید، اثر گذاشت
وصیت می‌کنم بدنم را تکه تکه کنید!
ایران به وقت مناسب می‌تواند ضرباتی به آمریکا بزند/ هزینه جنگ آمریکا با ایران به مراتب بیشتر از جنگ با عراق است
خبر اعدام زیر ۱۸ساله‌ها از گوشه و کنار به گوش می‌رسد/ به دنبال اصلاح قانون هستیم/ به نظر فقها امید بسته‌ایم