چرا دیجی کالا نسبت به مشتریانش متعهد نیست؟


4 خرداد 1398 - 15:09
یکی از مخاطبان خبرفوری برای ما از بی توجهی دیجی کالا بعد از فروش محصولات خود نوشته است، این مشتری از مسئولان میخواهد که نسبت به عملکرد چنین شرکت هایی حساسیت بیشتری داشته باشند.

با سلام؛ من هفته گذشته یک گاز رو میزی از سایت دی جی کالا خریداری کردم برای خانه ای که تازه به آن اسباب کشی کرده ایم. این گاز رو میزی تولید داخلی، ترموکوپل نداشته و در هنگام بازکردن گاز شاهد باز بودن قسمتی از وکیوم آن بودم،پس از چندین بار تماس با دیجی کالا  شماره هایی از نمایندگی آن دریافت کردم که هر دو آنها اشتباه بود. این درصورتی است که در سایت دیجی کالا نوشته شده 12 ماه گارانتی آراز ، حتی تو اینترنت هم نمایندگی آراز برای گاز وجود ندارد . روی کارت گارانتی یک شماره ایرانسل وجود داره که خاموش است و نه آدرس و مشخصاتی .همین اول که گارانتی پاسخگو نیست وای به حال زمان خرابی . من بخاطر کمبود زمان به این سایت اعتماد کردم الان بیشتر از اون زمان دنبال پشتیبانی هستم .
من نمی دانم گناه ما چیست که به فروشگاه های اینترنتی اعتماد می کنیم؟

 

یکی از مخاطبان خبرفوری برای ما از بی توجهی دیجی کالا بعد از فروش محصولات خود نوشته است، این مشتری از مسئولان میخواهد که نسبت به عملکرد چنین شرکت هایی حساسیت بیشتری داشته باشند.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

4 خرداد 1398 - 15:09

با سلام؛ من هفته گذشته یک گاز رو میزی از سایت دی جی کالا خریداری کردم برای خانه ای که تازه به آن اسباب کشی کرده ایم. این گاز رو میزی تولید داخلی، ترموکوپل نداشته و در هنگام بازکردن گاز شاهد باز بودن قسمتی از وکیوم آن بودم،پس از چندین بار تماس با دیجی کالا  شماره هایی از نمایندگی آن دریافت کردم که هر دو آنها اشتباه بود. این درصورتی است که در سایت دیجی کالا نوشته شده 12 ماه گارانتی آراز ، حتی تو اینترنت هم نمایندگی آراز برای گاز وجود ندارد . روی کارت گارانتی یک شماره ایرانسل وجود داره که خاموش است و نه آدرس و مشخصاتی .همین اول که گارانتی پاسخگو نیست وای به حال زمان خرابی . من بخاطر کمبود زمان به این سایت اعتماد کردم الان بیشتر از اون زمان دنبال پشتیبانی هستم .
من نمی دانم گناه ما چیست که به فروشگاه های اینترنتی اعتماد می کنیم؟

 

آدرس خبرفوری در پیام‌رسان گپgap.im/akhbarefori


63

نظرات 9
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
مانی 2 0 پاسخ 1398/3/7 -00:47

منم یه بار ی مبل بادی سفارش دادم ۱۰۰ تومن گرونتراز سایت دیگه جالب که اون سایت دیگه بعنوان تامین کننده تو دیجیکالا اسمش اومده بود خلاصه ۳ ماه درگیری وتماس و تماس وتماس و هزینه های تماس آخرش ۶۰ تومن عودت دادن تازه اونکه مبل واسش خریده بودم گفت هی بادش خالی میشه ۲ روز یه بار!!!!!؛

مرادی 1398/3/7 -01:09

شهر شلوغ شده اینها هم هر کاری دوست داشته باشن میکنند.همه به فکر پر کردن جیب خودشون به هر قیمتی هستن.دیجی کالا هم یکی ش

کامران ب 1 0 پاسخ 1398/3/5 -12:19

Digikala.com سر منم سر داستان موبایل کلاه گذاشت.قیمت رو بالاتر زده بود با تخفیفش از قیمت اصلی بالاتر شده بود

مرتضی مستوفیان 1 0 پاسخ 1398/3/5 -12:17

قبلا هم دیجی کالا از این کارها کرده دفعه اولش نیست.همچین عجیب نیست تو این بحران اقتصادی این کارو بکنه

حبیب الله 2 1 پاسخ 1398/3/5 -12:17

سلام دوست عزیز هرزمان مجدداً خرید کردین مبلغ رو موقع دریافت اجناس تسویه کنید هم زودتر بدست شمامیرسه هم درست بودن جنس رو چک میکنین خودم بارها به این صورت خریدکردم

مجید 1398/3/5 -13:50

مبلغش 890 تومن بود پرداخت در محل این محصول غیر فعال بود

مانی 1398/3/7 -00:42

والا مامور تحویل کالا اجازه نمیده چک کنین من دوبار سفارش دادم با پرداخت در محل مامور می‌گفت اول حساب کنین من عجله دارم!!

مرادی 1398/3/7 -01:11

اره راست میگی مامور میگه اگر هم مشکلی داشت زنگ برن شرکت به ما ربط نداره

محمد 1 0 پاسخ 1398/3/4 -15:20

سلام بله کاملاً درسته بعد از خرید از دیجی کالا و واریز پول حداقل 4 روز باید منتظر دریافت کالا باشی......10 بار هم زنگ بزنی من خودم بابت یه فلاش 5 روز درگیر بودم.

خبر فوری در شبکه های اجتماعی
khabarfoori in social networks
;
پیشنهاد ما
روش‌های عجیب و ترسناک اعدام در کره شمالی را بشناسید/ از خوراک سگها و ماهی‌های گرسنه شدن تا اعدام با ضد هوایی و خمپاره/ آیا کیم جونگ اون برای قتل مخالفانش از "پرستوها" استفاده می‌کند؟
یارانه می‌تواند یک میلیون تومان شود / آمریکا احمق است که با تحریم، ما را از نفت فروشی عبور می‌دهد/ هر ایرانی برای جبران ورشکستگی موسسات مالی، 500هزار تومان از جیب داد
حذف بخش‌هایی از لایحه تامین امنیت زنان به ضرورت بوده است/ مراحل ورود زنان به استادیوم در حال طی شدن است/نوار بهداشتی هیچگاه جزو ممنوعه‌های کمک رسانی نبوده است/ در تلاشیم تا دیه زن و مرد برابر شود
دعوت از چهره‌های ضدجنگ آمریکایی به مجلس ایران برای مقابله با سیاست های ترامپ / باید بر افکارعمومی آمریکا برای مقابله با جنگ طلبی کاخ سفید، اثر گذاشت
وصیت می‌کنم بدنم را تکه تکه کنید!
ایران به وقت مناسب می‌تواند ضرباتی به آمریکا بزند/ هزینه جنگ آمریکا با ایران به مراتب بیشتر از جنگ با عراق است
خبر اعدام زیر ۱۸ساله‌ها از گوشه و کنار به گوش می‌رسد/ به دنبال اصلاح قانون هستیم/ به نظر فقها امید بسته‌ایم