نازنین کریمی بازیگر سینما: سگ را به جای شوهرم آوردم


2 خرداد 1398 - 23:33
5ce6ee69c84e0_2019-05-23_23-33
نازنین کریمی بازیگر سینما: سگ را به جای شوهرم آوردم.

نازنین کریمی بازیگر سینما: سگ را به جای شوهرم آوردم.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

2 خرداد 1398 - 23:33

آدرس خبرفوری در پیام‌رسان گپgap.im/akhbarefori


1981

نظرات 9
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
مهرداد 0 0 پاسخ 1398/3/6 -18:32

برای متفاوت بودن راه دیگری نیست؟متاسفم برای این فرهنگ واین ادبیات یک هنرمند به اصطلاح

آرزو 5 1 پاسخ 1398/3/3 -16:24

به ظاهر آدم ولی در باطن حیوان. خدا رو شاکر باشیم که مثل اینا نیستیم .

ا 7 1 پاسخ 1398/3/3 -15:08

خااااک عالم

محمد داودآبادی 6 1 پاسخ 1398/3/3 -14:35

واقعا باید تاسف خورد ؟؟ این چه سبک زندگی و فرهنگیه ؟ که اینا ترویج میکنند آخه دختر تو بچه آدمی یا سگ ؟ بابا هر چیز جای خودش ! تو برا ادما احترام قایل نیستی !! بعد عشقتو میدی به سگ ؟ شوهرت اگه سگ باشه ، توله ها تون حتما گرگ میشه

فاطمه اهواز 7 1 پاسخ 1398/3/3 -08:27

دیگه بازیگرای کشورمون دارن خیلی راه انحرافی میرن که با سگ ازدواج کنن وجای شوهرش بیاره وبعد بهش میگه پسرم حتمن خودش ماده سگه که توله سگ بدنیا اورده

کاربر ناشناس 1398/3/3 -13:40

حتما باهاش می خواد روابط عاطفی برقرار کنه،چه میدانم ،؟!!!

امیرحسام 8 1 پاسخ 1398/3/3 -04:10

واقعا اینا تا کجا پیش رفتند که‌ به‌ حیوان به دیده بچه نگاه می کنند! یعنی انحطاط فکری و اخلاقی تا کجا!؟ واقعاً به نظر شما پشت دیدگاه این خانم سوای از دین و مذهب، منطقی به نظرتون وجود داره!؟ بنابراین، اینجور افراد نمی تونند با یه انسان رابطه برقرار کنند و به جاش میرند با یه حیوان، ارتباط مادر و فرزندی برقرار می کنند یعنی ضعف برقراری ارتباط اجتماعی با انسان و جایگزین کردن حیوان به جای انسان!!!

زهرا 8 3 پاسخ 1398/3/3 -03:09

خاک بر سرتان با این فرهنگ غربی غربیها از این عادتها دست بر می دارند ولی شما ندیده ومدیدها حالا به آن روی آورید

کاربر ناشناس 1398/3/3 -10:25

یزید هم سگ داشت

خبر فوری در شبکه های اجتماعی
khabarfoori in social networks
;
پیشنهاد ما
روش‌های عجیب و ترسناک اعدام در کره شمالی را بشناسید/ از خوراک سگها و ماهی‌های گرسنه شدن تا اعدام با ضد هوایی و خمپاره/ آیا کیم جونگ اون برای قتل مخالفانش از "پرستوها" استفاده می‌کند؟
یارانه می‌تواند یک میلیون تومان شود / آمریکا احمق است که با تحریم، ما را از نفت فروشی عبور می‌دهد/ هر ایرانی برای جبران ورشکستگی موسسات مالی، 500هزار تومان از جیب داد
حذف بخش‌هایی از لایحه تامین امنیت زنان به ضرورت بوده است/ مراحل ورود زنان به استادیوم در حال طی شدن است/نوار بهداشتی هیچگاه جزو ممنوعه‌های کمک رسانی نبوده است/ در تلاشیم تا دیه زن و مرد برابر شود
دعوت از چهره‌های ضدجنگ آمریکایی به مجلس ایران برای مقابله با سیاست های ترامپ / باید بر افکارعمومی آمریکا برای مقابله با جنگ طلبی کاخ سفید، اثر گذاشت
وصیت می‌کنم بدنم را تکه تکه کنید!
ایران به وقت مناسب می‌تواند ضرباتی به آمریکا بزند/ هزینه جنگ آمریکا با ایران به مراتب بیشتر از جنگ با عراق است
خبر اعدام زیر ۱۸ساله‌ها از گوشه و کنار به گوش می‌رسد/ به دنبال اصلاح قانون هستیم/ به نظر فقها امید بسته‌ایم