نازنین کریمی بازیگر سینما: سگ را به جای شوهرم آوردم


2 خرداد 1398 - 23:33
5ce6ee69c84e0_2019-05-23_23-33
نازنین کریمی بازیگر سینما: سگ را به جای شوهرم آوردم.

نازنین کریمی بازیگر سینما: سگ را به جای شوهرم آوردم.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

2 خرداد 1398 - 23:33

آدرس خبرفوری در پیام‌رسان گپgap.im/akhbarefori


1981

نظرات 14
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
محمدرضا 1 1 پاسخ 1398/5/13 -19:44

سگ حیوان باوفائی هست.اماجایش منزل آدم هانیست.مثل فیل الاغ اسب شترکه جایشان منزل آدم هانیست.هرچیزی سرجای خودش.

محمدرضا 0 0 پاسخ 1398/5/13 -19:40

به کجامی رویم . مسئولین مایکجوری هستند بازیگران ما همانجوری...چرا؟ متاسفم برای سگ بازی که الگوی جوانان ماهستند

رضا 0 0 پاسخ 1398/5/13 -19:08

آره جون پدرت زندگی با سگ لیاقت میخواد تو لیاقت همون سگی دبرو کلینگ روانپزشگی خودت را نشون بده پس اگه بگم سگ توله خوشحال میشی

مهرداد 1 2 پاسخ 1398/3/6 -18:32

برای متفاوت بودن راه دیگری نیست؟متاسفم برای این فرهنگ واین ادبیات یک هنرمند به اصطلاح

آرزو 6 3 پاسخ 1398/3/3 -16:24

به ظاهر آدم ولی در باطن حیوان. خدا رو شاکر باشیم که مثل اینا نیستیم .

ا 7 2 پاسخ 1398/3/3 -15:08

خااااک عالم

محمد داودآبادی 7 4 پاسخ 1398/3/3 -14:35

واقعا باید تاسف خورد ؟؟ این چه سبک زندگی و فرهنگیه ؟ که اینا ترویج میکنند آخه دختر تو بچه آدمی یا سگ ؟ بابا هر چیز جای خودش ! تو برا ادما احترام قایل نیستی !! بعد عشقتو میدی به سگ ؟ شوهرت اگه سگ باشه ، توله ها تون حتما گرگ میشه

کاربر ناشناس 1398/5/22 -15:07

متاسفم برای کسی کهچنین ایده ای دارد هرجانوری که ازدیدشرع مقدس اسلام نجس باشددرکنارانسان نباید باشد لااقل مکان اوباانسان جدا باشد

فاطمه اهواز 8 2 پاسخ 1398/3/3 -08:27

دیگه بازیگرای کشورمون دارن خیلی راه انحرافی میرن که با سگ ازدواج کنن وجای شوهرش بیاره وبعد بهش میگه پسرم حتمن خودش ماده سگه که توله سگ بدنیا اورده

کاربر ناشناس 1398/3/3 -13:40

حتما باهاش می خواد روابط عاطفی برقرار کنه،چه میدانم ،؟!!!

امیرحسام 10 3 پاسخ 1398/3/3 -04:10

واقعا اینا تا کجا پیش رفتند که‌ به‌ حیوان به دیده بچه نگاه می کنند! یعنی انحطاط فکری و اخلاقی تا کجا!؟ واقعاً به نظر شما پشت دیدگاه این خانم سوای از دین و مذهب، منطقی به نظرتون وجود داره!؟ بنابراین، اینجور افراد نمی تونند با یه انسان رابطه برقرار کنند و به جاش میرند با یه حیوان، ارتباط مادر و فرزندی برقرار می کنند یعنی ضعف برقراری ارتباط اجتماعی با انسان و جایگزین کردن حیوان به جای انسان!!!

... 1398/5/13 -19:13

مقصر همه اونایی هستن که به این افراد ارزش ولیاقت دادن این افراد به قول خودش همان لیاقت سگ را داره اگه بهش بگیم پدر سگ حتما تشکر میکنه به کجا داریم میریم چه غر وری هم میده ،حرف میزنه یعنی اینا چی فکر کردن که چنین ویدئویی را پخش میکنن انتظار دارن مردم تحسینش کنن ان شاالله که با سگ محشور بشی