ناپایداری جوی تا روزهای پایانی هفته در کرمان

رئیس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: تا روزهای پایانی هفته جاری ناپایداری جوی را به صورت متناوب در سطح استان به ویژه در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب خواهیم داشت.

ناپایداری جوی تا روزهای پایانی هفته در کرمان

حمیده حبیبی اظهار داشت: تقریبا تا روزهای پایانی هفته جاری ناپایداری جوی را به صورت متناوب در سطح استان به ویژه در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب خواهیم داشت.

رئیس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان بیان کرد: ناپایداری‌ها به صورت افزایش ابر، رگبار پراکنده باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش تندبادهای لحظه‌ای است و خیزش احتمالی گرد و خاک که وزش باد و گرد و خاک بیشتر برای مناطق شرقی استان است.

وی تصریح کرد: توصیه می‌شود از وورد به ارتفاعات به واسطه وجود صاعقه و رعد و برق خودداری کنند به خصوص در مناطقی از غرب و جنوب استان به واسطه‌ای که بارش‌ها رگباری است و خیلی شدید و سریع اتفاق می‌افتد و ناگهانی است منجر به طغیان ناگهانی رودخانه‌های فصلی می‌شود که از تردد در حاشیه رودخانه‌ها خودداری شود.

حبیبی خاطرنشان کرد: از نظر دمایی تغییرات محسوسی نخواهیم داشت و تنها نوسانات یکی دو درجه دما را داریم و در شهر کرمان در این چند روز بین 11 تا 13 درجه و حداکثر بین 27 تا 29 درجه خواهد بود.

منبع: فارس

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها