مبلمان مخصوص انسان و گربه ها + تصاویر

نگهداری از گربه ها که یکی از حیوانات خانگی می باشند، دارای اندک مشکلاتی هستند که طراح معروف

مبلمان مخصوص انسان و گربه ها + تصاویر

نگهداری از حیوانات خانگی می تواند یکی از سرگرم کننده ترین کارهایی باشد که این روزها میزان حامیان حیوانات به بیشترین میزان ممکن صعود کرده است و از حیوانات زیادی مراقبت و نگهداری به عمل می آید و دیگر همانند گذشته نه چندان دور به حیوانات بی رحمی نمی شود. با این حال نگهداری از حیوانات خانگی بیشتر به افراد مسن و افسرده توصیه می شود!

نگهداری از حیوانات خانگی توسط افراد مسن به این دلیل است که آنها می توانند با استفاده از این حیوانات تحرک پیدا کنند چرا که روزانه می بایست در طی برنامه ای مشخص شده با حیوان خانگی خود در بیرون از خانه قدم بزنند که این می تواند در سلامتی آنها موثر واقع شود و به دلیل شوخ طبع بودن برخی از حیوانات بیشتر به افراد افسرده پیشنهاد می شود و می توانند به کمک این حیوانات سرگرم شوند.

با این حال نگهداری از حیوانات خانگی اعم از گربه ها، دارای سختی و دشواری های خودشان می باشند و زمانیکه شما مسئولیت یکی از این حیوانات را بر عهده می گیرید، می بایست از تمامی این مسئولیت ها مطلع باشید و سپس اقدام به این کار کنید!

از این رو یکی از مهم ترین مشکلات نگهداری از گربه ها، موهای آنها می باشد که می تواند در اقصی نقاط خانه از جمله مبل ها پخش شوند و به مرور منبع آلودگی باشند که این نتیجه جالب و خوبی نیست. به همین دلیل اخیرا یکی از طراحان شناخته شده، مبلی را طراحی نمود که توانست با استقبال فراوانی روبرو شود. جزئیات بیشتر را در ادامه این مطلب از بخش سرگرمیخواهیم گفت.

در میان تمام نقاط مثبتی که نگهداری از حیوانات خانگی اعم از گربه ها به دنبال دارند، می توان به برخی نقاط منفی آنها نیز اشاره نمود که یکی از آنها عبارت است از ریزش موهایشان بر روی مبل ها و... باشد که قطعا شاید برای برخی از مهمانان ما خوشایند نباشد. به همین دلیل طراح معروف به نام " ناتالیا کوماروا " از طرحی جالب و دیدنی اخیرا رونمایی کرد که توانست با استقبال فراوانی روبرو شود.

همان گونه که مشاهده می کنید، این طرح متعلق به یک مبل مدرن و جذابی است که برای انسان و گربه ها طراحی شده است که با استفاده از این مبلمان به روز و مدرن می توانید از ریزش موی گربه روی مبل خودداری نمایید. از این رو در دو طرف پایه های جالب این مبلمان، فضایی برای بازی و سرگرمی گربه تعبیه شده است!

منبع: نمناک

1980

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها