فیروز کریمی: چیزی که ما از دروازه بیرانوند دیدیم زیاد هم تنگ نبود
فیروز کریمی در خصوص اظهارات علیرضا بیرانوند که گفته بود مانند تنگه هرمز از دروازه فوتبال محافظت می کند، گفت: چیزی که ما از دروازه بیرانوند دیدیم زیاد هم تنگ نبود!
فیروز کریمی در خصوص اظهارات علیرضا بیرانوند که گفته بود مانند تنگه هرمز از دروازه فوتبال محافظت می کند، گفت: چیزی که ما از دروازه بیرانوند دیدیم زیاد هم تنگ نبود!
مثلا خواسته بگه منم هستم
بیرانوند روی گل اول انگار می خواست کفتر بگیره و روی گل دوم قبل از شوت حریف الکی شیرجه رفت
دقیقا. اشکال بزرگ بیرانوند اینه که فکر می کنه ذهن حریف رو می تونه بخونه. اول شیرجه می زنه یا به یک سمت خاصی حرکت می کنه، بعدش که می بینه توپ یک طرف دیگه می ره ، می خواد اونو بگیره که خب نمی شه.
😷
👎🏻