خخ خب معلومه بعد مگه هرکس چشماش رنگیه قشنگه
البته بااحترام بخودم که رنگ چشام خاص هس و مشکی نیس ولی جذبه وملاحت مهمه
ناشناس
چشماش رنگی هم باشه که نیس چهره جذابی نداره و تو دل برو نیس فقط واسه رفقاش و شوهرش
ناشناس
چه لب های خوشگلی داره . اصلا احتیاجی نیست که ماتیک بزنه .
نظرات شما -
ناشناس
مبارک ماه داماد آینده باشه
ناشناس
ما که فهمیدیم منظورت چیه
ناشناس
آه 🥺 دریغ از یک بوسه 😭
مرمری
من لبام ازش خوشگلتره کل قیافم ازش قشنگتره
ناشناس
بکوری چشمای زشت تو ماتیک هم میزنیم تا تو جر بخوری بدریخته زشت مگه هرکس ماتیک میزنه لباش زشته بوگندوی متحجر این عجوزه هم مثل خودت وخواهر مادرت گویا زشته
عقب مونده دهاتی
فاقد اهمیت
دقیقاً بدرد شوهرش میخوره فقط
لنز گذاشته
خخ خب معلومه بعد مگه هرکس چشماش رنگیه قشنگه
البته بااحترام بخودم که رنگ چشام خاص هس و مشکی نیس ولی جذبه وملاحت مهمه
چشماش رنگی هم باشه که نیس چهره جذابی نداره و تو دل برو نیس فقط واسه رفقاش و شوهرش
چه لب های خوشگلی داره . اصلا احتیاجی نیست که ماتیک بزنه .
مبارک ماه داماد آینده باشه
ما که فهمیدیم منظورت چیه
آه 🥺 دریغ از یک بوسه 😭
من لبام ازش خوشگلتره کل قیافم ازش قشنگتره
بکوری چشمای زشت تو ماتیک هم میزنیم تا تو جر بخوری بدریخته زشت مگه هرکس ماتیک میزنه لباش زشته بوگندوی متحجر این عجوزه هم مثل خودت وخواهر مادرت گویا زشته
عقب مونده دهاتی