اولین خواب در آغوش همسر بعد انقلاب در گل سنگ

قسمت نهم سریال «گل سنگ» شب گذشته منتشر شد؛ قسمتی که بیش از هر چیز، بار دیگر توجه‌ها را به تغییر مرزهای محتوایی در پلتفرم‌های نمایش خانگی جلب کرد.

اولین خواب در آغوش همسر بعد انقلاب در گل سنگ

آنچه زمانی به‌عنوان چارچوب‌های نظارتی برای تولیدات این حوزه تعریف می‌شد، حالا به نظر می‌رسد دستخوش تغییراتی جدی شده است. در یکی از سکانس‌های این قسمت، رابطه عاطفی میان شخصیت‌ها با نمایش صحنه‌ای از خوابیدن پروانه(فاطمه مسعودی‌فر) در آغوش همسرش به تصویر کشیده شده است؛ سکانسی که نشان می‌دهد رویکرد نمایش روابط در آثار شبکه نمایش خانگی کاملا تغییر کرده است.

1

2

منبع: برترین ها
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 20
  • ناشناس

    امان از گذشت زمان

    نظرات شما -
    • بهنام

      من این‌ها را نمی‌شناسم ، شاید زن و شوهر باشند .

  • علی

    یعنی بعد48سال داریم از این کابوسی که در بیداری می دیدیم بیدار میشیم؟

  • ناشناس

    چه دختر خوبی، با حجاب رفته در اغوش همسرش خوابیده

  • ناشناس

    کلاهش ضخیم بود مشکل شرعی نداشت

  • مورچه خوار بزرگ Gr

    دانستن حقیقت قلبت را پر غم و ذهنت را پر از جنون می کند 👨‍🦯🤷

  • ناشناس

    امان از پول لا مذهب برای پول درآوردن چه کارهایی که نمی شود!

  • ناشناس

    به نظر میاد با هوش مصنوعی هست
    و الا که خیلی زشتهههههههه

  • ناشناس

    چه حقیرانه

  • ناشناس

    واقعا متاسفم برای وضعیت فعلی این جامعه، بی حجابی و ولنگاری از کو چه و بازار گرفته تا محیط کار و سینما و تلویزیون داخلی،افراد مقید واقعا در تنگنا هستند و به شعور آدم توهین میشه یک زمانی چتری مو رو در فیلم‌ها نشان نمی‌دادند اما الان هر محتوا و هر پوششی رو نشون میدن و یه کلاه مسخره میزارن سر کاراکتر که بگن ما به حجاب مقیدیم،
    عالیجنابان :پلیس فضای مجازی،وزارت ارشاد و ستاد امر به معروف و کارگردانان و بازیگران عزیز خسته نباشید واقعا ممنونیم که مملکت رو ول کردین به امان خدا...

    نظرات شما -
    • ناشناس

      مقید جان اگه خیلی زیر فشاری برو افغانستان زندگی کن که اونجا خانوماشون ماسک هم میزنن

  • ناشناس

    اوووووو
    پس نفهمیدی قسمت قبل دختره رو موتور رانندگی میکرد پسره هم ترکش نشست و رفت
    وا مصیبتا 🤣🤣🤣🤣

    نظرات شما -
    • ناشناس

      ما که جایی نمیریم اما عقده ای ها که دوست داشتن هر جور تو ایران بگردن اگه پولش دارن برن خارج جاهای آزادتری داره برای لخت شدن و عقده گشایی.

  • مرتضی

    برید ببینید تو خیابونا چه خبره. فیلم اصلی اونجاس. ی عده از این جنگ و انفعال حکومت بدجور برای رسیدن به آرزوهاشون استفاده کردن

  • ناشناس

    یکی رو هم نداریم تو بغلمون بخوابه... :(

  • منصور

    من تا حالا فکر میکردم زن و مرد گرده افشانی از راه دور می کنند ...

  • ناشناس

    الان چون صلاح میدونن باشه این کارا اشکال نداره ؟
    نه آقاجان بی عفتی و بی حیایی نکنید

  • ناشناس

    عه مگه شاه برگشته 😍

  • ناشناس

    شردرست نکن

  • ناشناس

    آدم فروشی نکنید خبر فوری چی گیرتون میاد با تهیه این گزارشات کم جنجال و بدبختی داره این کشور