وحید اشتری، فعال سیاسی اصولگرا درباره چرایی مذاکره و توافق:

آرمان‌گرایی کوری غلبه کرده است که روی قله‌ هستیم/ باید ذهنیت واقع‌گرا داشت که محاصره دریایی ایران موثر بود و ما نتوانستیم کاری کنیم/ ویدئو

فعال سیاسی اصولگرا درباره چرایی مذاکره و توافق گفت: آرمان‌گرایی کوری غلبه کرده است که روی قله‌ هستیم.

 آرمان‌گرایی کوری غلبه کرده است که روی قله‌ هستیم/ باید ذهنیت واقع‌گرا داشت که محاصره دریایی ایران موثر بود و ما نتوانستیم کاری کنیم/ ویدئو

وحید اشتری اظهار داشت: باید وضعیت کشور در حوزه اقتصادی و نظامی منتشر شود. باید ذهنیت واقع‌گرا داشت که محاصره دریایی ایران موثر بود و ما نتوانستیم کاری کنیم.

 وی گفت: برخی فکر می‌کنند چرا باید تنگه را باز کرد؟ واقعیات نظامی را باید مد نظر قرار می‌دادیم! ایران به دلیل موشک و پهپاد، دفاع نامتقارن دارد، جنگنده‌ای نداریم!

اشتری افزود: ضمن اینکه جلوی ابرقدرت‌ها ایستادیم، و ایران در جایگاه تاریخی بی‌نظیری ایستاده است، نباید شعار بدیم!

منبع: کانال برای ایران
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید