نیروی دریایی سپاه: شناورها به تنگه هرمز نزدیک نشوند
نیروی دریایی سپاه اعلام کرد: تنگه هرمز بسته است و شناورها به تنگه هرمز نزدیک نشوند.
روابط عمومی نیروی دریایی سپاه طی اطلاعیهای به شرح زیر اعلام کرد:
با توجه به جنایات رژیم صهیونیستی در لبنان و نقض تعهدات امریکا در برقراری آتش بس، تنگه هرمز بر روی همه شناورها بسته میباشد.
تاکید میگردد تنگه هرمز بسته است و شناورها به تنگه هرمز نزدیک نشوند؛ در غیر این صورت امنیت آنها به مخاطره خواهد افتاد.
تیم ملی ترکیه با دوبازی و ثبت دو شکست از جام جهانی حذف شد ایرانم با یه بازی و یه تساوی از جام جهانی حذف شد😁😁
کمی بهت بخندیم تا خیط نشوی بیمزه
🤪🤪🤪🤪🤪🤪🤪🤪🤪🤪🤪🤪🤪
کفتار کوچولو
ماه محرم و خنده؟؟!
اَخِ
گناهه
مگه صد بار بهت نگفتم نخند؟
دو هزار بار گفتیم : به جام جهانی نروید . با خفت و خواری برگشتند
معنی وطن فروش چیست ؟؟؟؟
کسی که کوروش را نفس می کند و با فریاد بلند می گوید من عرب پرستم
پزشکیان بایدمردباش استعفابده
هرجا لازمه عرب هستند و هر جا نیازه ایرانی و مرید کوروش
آقای عراقچی کجا داری میری مذاکره فقط حرفه درعمل این تنگه هرمزه که بسته شده پس
به عمل کار برآمد
به سخنرانی نیست
مرسی سپاه جونم
مرسی که غیرت نژاد ایرانی رو نشون میدی
چرا دری وری می گی؟ تنگه برای لبنانه
علی جون:
به فارسی نوشتن وحرف زدن نیست
👇
ایرانی بودن به عِرق ملی داشتن است
انگار دوباره حوص محاصره دریایی کردن
بچه جون برو مشقاتو بنویس...😏
پ.ن:حوس
مرسی از هر دو ناشناس
ولی خدایی خیلی بامزه بود
حوس حوص!!!
مجید دلبندم هوس هستش البته اگر منظورتون میل داشتن بوده
* هوس
هوث درستره
هوs هم درسته
ایول
عراقچی سوئیس هتلهای خوبی داره
حتما با خانواده تشریف ببرید
خوش میگذره
دوباره گشاد میشه😂😂😂😂😂😂
با یه محاصره دریایی تنگه باز میشه
ستون پنجمین؟
خیر هر وقت اراده کنیم باز میشه
اینم نمیدونم چه تنگه ای شد تنگه هرمز فقط اینو میدونم روز به روز داره تنگ میشه به امیدی که روزی بشه تنگه گوشاد
تا رفتن مذاکره اینا دست به کار شدن یه وقت پیشرفتی حاصل نشه نون و آبشون کم بشه
واکنش تنگه هرمز : ماداریم اینجا زحمت میکشیم
کلید تنگه را نباید با رفتار نتانیاهو گره زد و او را خوشحال کرد بلکه باید جوابش را در لبنان داد تا با تلفات سنگین ناچار به خروج از لبنان شود. موشک ها و پهباد های ضد تانک و نفر به تعداد انبوه باید استفاده شود.
ایران فدای لبنان بخاطر لبنان ملت دارن تلف میشن به ما چه آخه😭
ایرانی بودن را ابر مرد تاریخ رهبر شهید ثابت کرد..کسی تا پای جان برای حفظ خاک ایستاد و یه وجب خاک نداد ولی اونایی که درتخت جمشید تاج میگذاشتند خاک ایران رو دو دستی تقدیم کردند .
وقتی اسرائیل برای امریکاست ..کل کشور های عربی هم نیابتی امریکاست چه اشکال داره لبنان هم برای ما باشه .. برای اونا میجنگند خبری نیست ما داشته باشیم بده .
با دست پیش کشیدن و با پا پس زدن .
سپاه مچکریم.🇮🇷🧡💛💚