برای همراه اول و ایرانسل کع وصل نیست. Adsl مخابرات چطور?
شهروند درجه 0.5
این ترامپ قمارباز تقصیر تو بود قطعی نت ما
ناشناس
خبر فوری یه سوال. اون نموداری که داری نشون میدی یعنی اینکه اینترنت رسیده به همون حالت سابق. اگه واقعا اینه میشه بگی من الان اینجا چیکار می کنم؟! الان سایت های ایرانی هم به زحمت وا میشه چه برسه به سایر سایت ها. کدوم welcome back؟
این مبین نت یکی از حروم لقمه ترین هاست. شده گاها ایرانسل دزد به وی پی ان وصل شه اما مبین نت یه زمان هایی کاملا مسدودش می کنه. این الان یکی از همون زمان هاست. یعنی در واقع حداقل واسه مبین نت هیچ اتفاقی نیافتاده. تا یکی دو ساعت دیگه ایرانسلو هم تست می کنم اما در مورد باقی اپراتورا هیج اطلاعی ندارم. عملا مردمو مشغول وصل شدن اینترنت کردن و اون پشت دارن بهشون می خندن. جالبه نه؟!!!
ناشناس
برای ما مه وصل نیست
ناشناس
تو تاریخ ثبت شد این حرکت منحوس و بخشی از ریشه دروغ و ریای قدیمی و هزار ساله خشک شد امید است سایر بخش ها هم خشک شود تا بشر در ارامش زندگی کند.
تایید کن نامرد
لیبرال
تا ابد توی قلب مایی نتبلاکس عزیز💔
نظرات شما -
ناشناس
باشه
ناشناس
برای ما که وصل نشده!!!!
ناشناس
من از حرفاش یک فیلترنت رو فهمیدم چیه😕
ناشناس
متلک انداخته. زیاد ذوق نکنید
ناشناس
تبریک نداره باز چند روز دیگه همین آش و همین کاسه است
ناشناس
آه و نفرین نود میلیون هر روز پشت سرتون بود خواهیم دید چه خواهد شد
ناشناس
سرعت خیلی خیلی پایینه با ده تا اینترنت مختلف تست کردم فقط تل اونم پیامام وگرنه نمیشه کار دیگه ای کرد من دوست دارم یوتیوب تماشا بکنم کجاش وضعیت قبل دی هستش
ناشناس
تنها کسی که بیشتر از خودمون پیگیر بود
ناشناس
چه نمیگید بعد صد روز؟ بعدم خوشامد به مردم مظلوم ایرانه، نه کس دیگه
ناشناس
گوگل پلی چرا باز نمیشه؟
نظرات شما -
ناشناس
بعد تدفین
محسن
همون فیلترنت قبلی هست . اتفاقی نیوفتاده جز بدبختبی و بیکاری میلیونها نفر
ناشناس
من که هنوز به هیچی وصل نشدم
ناشناس
سرعتش که افتضاحه بدون فیلترشکن هم سایتهای خارجی بالا نمیان
ناشناس
چرا با اینترنت خانگی نمیشه
ناشناس
نصفه و نیمه بازه اما اینقدر همه چیز کنده دوباره برگشتم خبر فوری.
ناشناس
اصلا هیچی برای من باز نمیشه چطوری میگین نتا اوکی شده
آرین
چه اینترنتی چه کشکی مسخره کردین مارو بچه گول میزنین ، هیچی که باز نمیشه هیچی دانلود نمیشه فقط یکم گوگل سریع تر شده که قبلاً هم باز بود !
ناشناس
الان دقیقا چی وصل شده تورو ب امام من که قطعم هنوز
ناشناس
بجای چند ده روز باید بنویسید سه ماه.اونم ویپی ان لازمه
نظرات شما -
کاربر
نه بابا با وی پی ان هم نمیاد خود وی پی ان وصل نمیشه وصل هم که میشه چیزی بالا نمیاد مثل این دو سه ماه
ناشناس
مال منکه هنوز وصل نشده
ناشناس
برای من که هنوز قطعه....
خان
مگه چیزیم بالا میاد؟
برا خودشون رو وصل کردن
حسین
والا اینترنت همراه هنوز قطعه
دوری
گوگل پلی باز نمیشه که
کاربر
این ترفند جدیده که الکی میگین اینترنت رو وصل کردیم هیچکس وصل نشده
ناشناس
لعنت بهتون...با این سرعت افتضاح ، با وصل نکردن تون هیچ تفاوتی نداره
ناشناس
نت بلاکس آمار میبینی خود مردم نمیبینی.
ناشناس
اکثر سایت ها برام به کندی باز می کنه گوگل پلی وصل نشده چرا یکی بیاد این گوگل پلی رو وصل کنه می خوایم برنامه هامون رو بروزرسانی کنیم
ناشناس
اینترنت وصل نشده همش دروغ میگن
ناشناس
این نمودارفیکه
ناشناس
دو روزه میگن وصله ولی من هر کاری کردم هیچی نشدددددددددد
خدایی بچه گول میزنید
جالبه هم وصله هم وصل نیست خیلی جالبه
برای همراه اول و ایرانسل کع وصل نیست. Adsl مخابرات چطور?
این ترامپ قمارباز تقصیر تو بود قطعی نت ما
خبر فوری یه سوال. اون نموداری که داری نشون میدی یعنی اینکه اینترنت رسیده به همون حالت سابق. اگه واقعا اینه میشه بگی من الان اینجا چیکار می کنم؟! الان سایت های ایرانی هم به زحمت وا میشه چه برسه به سایر سایت ها. کدوم welcome back؟
این مبین نت یکی از حروم لقمه ترین هاست. شده گاها ایرانسل دزد به وی پی ان وصل شه اما مبین نت یه زمان هایی کاملا مسدودش می کنه. این الان یکی از همون زمان هاست. یعنی در واقع حداقل واسه مبین نت هیچ اتفاقی نیافتاده. تا یکی دو ساعت دیگه ایرانسلو هم تست می کنم اما در مورد باقی اپراتورا هیج اطلاعی ندارم. عملا مردمو مشغول وصل شدن اینترنت کردن و اون پشت دارن بهشون می خندن. جالبه نه؟!!!
برای ما مه وصل نیست
تو تاریخ ثبت شد این حرکت منحوس و بخشی از ریشه دروغ و ریای قدیمی و هزار ساله خشک شد امید است سایر بخش ها هم خشک شود تا بشر در ارامش زندگی کند.
تایید کن نامرد
تا ابد توی قلب مایی نتبلاکس عزیز💔
باشه
برای ما که وصل نشده!!!!
من از حرفاش یک فیلترنت رو فهمیدم چیه😕
متلک انداخته. زیاد ذوق نکنید
تبریک نداره باز چند روز دیگه همین آش و همین کاسه است
آه و نفرین نود میلیون هر روز پشت سرتون بود خواهیم دید چه خواهد شد
سرعت خیلی خیلی پایینه با ده تا اینترنت مختلف تست کردم فقط تل اونم پیامام وگرنه نمیشه کار دیگه ای کرد من دوست دارم یوتیوب تماشا بکنم کجاش وضعیت قبل دی هستش
تنها کسی که بیشتر از خودمون پیگیر بود
چه نمیگید بعد صد روز؟ بعدم خوشامد به مردم مظلوم ایرانه، نه کس دیگه
گوگل پلی چرا باز نمیشه؟
بعد تدفین
همون فیلترنت قبلی هست . اتفاقی نیوفتاده جز بدبختبی و بیکاری میلیونها نفر
من که هنوز به هیچی وصل نشدم
سرعتش که افتضاحه بدون فیلترشکن هم سایتهای خارجی بالا نمیان
چرا با اینترنت خانگی نمیشه
نصفه و نیمه بازه اما اینقدر همه چیز کنده دوباره برگشتم خبر فوری.
اصلا هیچی برای من باز نمیشه چطوری میگین نتا اوکی شده
چه اینترنتی چه کشکی مسخره کردین مارو بچه گول میزنین ، هیچی که باز نمیشه هیچی دانلود نمیشه فقط یکم گوگل سریع تر شده که قبلاً هم باز بود !
الان دقیقا چی وصل شده تورو ب امام من که قطعم هنوز
بجای چند ده روز باید بنویسید سه ماه.اونم ویپی ان لازمه
نه بابا با وی پی ان هم نمیاد خود وی پی ان وصل نمیشه وصل هم که میشه چیزی بالا نمیاد مثل این دو سه ماه
مال منکه هنوز وصل نشده
برای من که هنوز قطعه....
مگه چیزیم بالا میاد؟
برا خودشون رو وصل کردن
والا اینترنت همراه هنوز قطعه
گوگل پلی باز نمیشه که
این ترفند جدیده که الکی میگین اینترنت رو وصل کردیم هیچکس وصل نشده
لعنت بهتون...با این سرعت افتضاح ، با وصل نکردن تون هیچ تفاوتی نداره
نت بلاکس آمار میبینی خود مردم نمیبینی.
اکثر سایت ها برام به کندی باز می کنه گوگل پلی وصل نشده چرا یکی بیاد این گوگل پلی رو وصل کنه می خوایم برنامه هامون رو بروزرسانی کنیم
اینترنت وصل نشده همش دروغ میگن
این نمودارفیکه
دو روزه میگن وصله ولی من هر کاری کردم هیچی نشدددددددددد
خدایی بچه گول میزنید