متلک خواننده لس‌آنجلسی به رضا پهلوی

متلک جالب خواننده لس‌آنجلسی به رضا پهلوی جنجالی شد.

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 34
  • ناشناس

    افتادن از هر طرف پشت بام نشانه بی ثباتی شخصیت و هرهری مذهبی است.

  • ناشناس

    راسته میگن تو اسراییل شرکت ساختمانی داره؟

  • امین

    خدا هیچ کس رو بی هنر و در عین حال محتاج پول نکنه

  • ناشناس

    زبان قاصره از اینم حجم از پلشتی،و لودگی و پلشتی واقعا گذران عمر و زندگی به چه قیمتی

  • ناشناس

    🤣🤣🤣🤣

  • ناشناس

    👍🏻😂

  • ناشناس

    نمیشناسمش کیه ولی الان میدونی چی حال میده؟
    سطلیا فشاری بشنو بدخت رو فحش بدن

    نظرات شما -
    • ناشناس

      برو سرچ کن آهنگاشو و موزیک ویدیو هاش رو (مثل ساسیه) بعدا بیا این حرفا رو بزن

  • ناشناس

    😑😑😑🤡🤡🤡

  • ناشناس

    برای شما سس مایونزه نه خردلی. شما هم که عاشق سس مایونز. با دل سیر لیسش بزنید

  • ناشناس

    این دوزاری رو کی قبول داره که بخواد متلک هم بندازه

    نظرات شما -
    • ناشناس

      اگه قبولش نداری پس اینجا زیر این خبر چه غلطی میکنی؟

  • ناشناس

    ساعت خواب

  • ناشناس

    دوزاری😂😂

  • ناشناس

    نکنه بوی کباب بهت خورده،به تو هم پول بدن میری پی کارت احتمالا?این طرز مصاحبه ها و رفتارها از هر طرفی باعث قضاوت دقیق تر مخاطب عاقل میشه،در ضمن این آقا به نظر شما داخل آب پرتقالش چیزی ریخته،گرچه الان اینا مهم نيست،،،

  • ناشناس

    اسم پهلوی هتوز بعد از ۵۰ سال لرزه به تنتون میندازه.. دوست دارم. همین قشنگه

    نظرات شما -
    • ناشناس

      آره آدم انقدر خنده‌اش میگیره میلرزه :)

    • ناشناس

      چی میگی چی میزنی 🤣 لرزه! زرشک

  • ناشناس

    پلشت

  • ناشناس

    قیصر مگه فیلم‌نبود واقعا؟؟؟

  • ناشناس

    مدتیکه لمپن بی خاصیت !!!

    در عوض هرکسی که تو اورا بستایی باید بحال گریست !!!
    نکبت مافنگی !!!

  • سام

    خدایا منو قبل اینکه برای دوزار پول حقیر و ذلیلتر بشم بکش.چقدر این فرد تهی و پوچه.آخه انسان میتونه چقدر به خودش بیرحم باشه .بدا به عاقبتت جناب قیصر

  • علی

    خوب کرد
    دمش گرم

  • ناشناس

    حرفش حساب بود

  • ناشناس

    چندش

  • ناشناس

    من خودم شهرام شپررو تهران دیدم

  • ضیا

    درهر صورت لعنت بر اصلاح‌طلبان . حسن روحانی ، خاتمی ، جهانگیری ، عارف ، مرعشی ، محسن هاشمی پدرسگ ، کرباسچی ، ابطحی و ...

    نظرات شما -
    • ناشناس

      تازه پنجاه درصد راهو رفتی 😅

    • ناشناس

      سگ زرد برادر شغال

  • ناشناس

    از کی تا حالا پیاز شده جزو میوه ها 😏 این مردک عیاش کیه که حرفش مهم باشه 🤧

  • ناشناس

    قیصر،،دادا،،آبجی ها رو با خودت نیاوردی؟!

  • قیصرکجایی که دادا

    اسکوا نبود وسط تابستون پالتو نمیپشوید🤣

  • ناشناس

    دست زدن به دامان خواننده های لس آنجلسی

  • ناشناس

    کی شود دریا ز پوز سگ نجس!؟؟