افتادن از هر طرف پشت بام نشانه بی ثباتی شخصیت و هرهری مذهبی است.
ناشناس
راسته میگن تو اسراییل شرکت ساختمانی داره؟
امین
خدا هیچ کس رو بی هنر و در عین حال محتاج پول نکنه
ناشناس
زبان قاصره از اینم حجم از پلشتی،و لودگی و پلشتی واقعا گذران عمر و زندگی به چه قیمتی
ناشناس
🤣🤣🤣🤣
ناشناس
👍🏻😂
ناشناس
نمیشناسمش کیه ولی الان میدونی چی حال میده؟
سطلیا فشاری بشنو بدخت رو فحش بدن
نظرات شما -
ناشناس
برو سرچ کن آهنگاشو و موزیک ویدیو هاش رو (مثل ساسیه) بعدا بیا این حرفا رو بزن
ناشناس
😑😑😑🤡🤡🤡
ناشناس
برای شما سس مایونزه نه خردلی. شما هم که عاشق سس مایونز. با دل سیر لیسش بزنید
ناشناس
این دوزاری رو کی قبول داره که بخواد متلک هم بندازه
نظرات شما -
ناشناس
اگه قبولش نداری پس اینجا زیر این خبر چه غلطی میکنی؟
ناشناس
ساعت خواب
ناشناس
دوزاری😂😂
ناشناس
نکنه بوی کباب بهت خورده،به تو هم پول بدن میری پی کارت احتمالا?این طرز مصاحبه ها و رفتارها از هر طرفی باعث قضاوت دقیق تر مخاطب عاقل میشه،در ضمن این آقا به نظر شما داخل آب پرتقالش چیزی ریخته،گرچه الان اینا مهم نيست،،،
ناشناس
اسم پهلوی هتوز بعد از ۵۰ سال لرزه به تنتون میندازه.. دوست دارم. همین قشنگه
نظرات شما -
ناشناس
آره آدم انقدر خندهاش میگیره میلرزه :)
ناشناس
چی میگی چی میزنی 🤣 لرزه! زرشک
ناشناس
پلشت
ناشناس
قیصر مگه فیلمنبود واقعا؟؟؟
ناشناس
مدتیکه لمپن بی خاصیت !!!
در عوض هرکسی که تو اورا بستایی باید بحال گریست !!!
نکبت مافنگی !!!
سام
خدایا منو قبل اینکه برای دوزار پول حقیر و ذلیلتر بشم بکش.چقدر این فرد تهی و پوچه.آخه انسان میتونه چقدر به خودش بیرحم باشه .بدا به عاقبتت جناب قیصر
علی
خوب کرد
دمش گرم
ناشناس
حرفش حساب بود
ناشناس
چندش
ناشناس
من خودم شهرام شپررو تهران دیدم
ضیا
درهر صورت لعنت بر اصلاحطلبان . حسن روحانی ، خاتمی ، جهانگیری ، عارف ، مرعشی ، محسن هاشمی پدرسگ ، کرباسچی ، ابطحی و ...
نظرات شما -
ناشناس
تازه پنجاه درصد راهو رفتی 😅
ناشناس
سگ زرد برادر شغال
ناشناس
از کی تا حالا پیاز شده جزو میوه ها 😏 این مردک عیاش کیه که حرفش مهم باشه 🤧
افتادن از هر طرف پشت بام نشانه بی ثباتی شخصیت و هرهری مذهبی است.
راسته میگن تو اسراییل شرکت ساختمانی داره؟
خدا هیچ کس رو بی هنر و در عین حال محتاج پول نکنه
زبان قاصره از اینم حجم از پلشتی،و لودگی و پلشتی واقعا گذران عمر و زندگی به چه قیمتی
🤣🤣🤣🤣
👍🏻😂
نمیشناسمش کیه ولی الان میدونی چی حال میده؟
سطلیا فشاری بشنو بدخت رو فحش بدن
برو سرچ کن آهنگاشو و موزیک ویدیو هاش رو (مثل ساسیه) بعدا بیا این حرفا رو بزن
😑😑😑🤡🤡🤡
برای شما سس مایونزه نه خردلی. شما هم که عاشق سس مایونز. با دل سیر لیسش بزنید
این دوزاری رو کی قبول داره که بخواد متلک هم بندازه
اگه قبولش نداری پس اینجا زیر این خبر چه غلطی میکنی؟
ساعت خواب
دوزاری😂😂
نکنه بوی کباب بهت خورده،به تو هم پول بدن میری پی کارت احتمالا?این طرز مصاحبه ها و رفتارها از هر طرفی باعث قضاوت دقیق تر مخاطب عاقل میشه،در ضمن این آقا به نظر شما داخل آب پرتقالش چیزی ریخته،گرچه الان اینا مهم نيست،،،
اسم پهلوی هتوز بعد از ۵۰ سال لرزه به تنتون میندازه.. دوست دارم. همین قشنگه
آره آدم انقدر خندهاش میگیره میلرزه :)
چی میگی چی میزنی 🤣 لرزه! زرشک
پلشت
قیصر مگه فیلمنبود واقعا؟؟؟
مدتیکه لمپن بی خاصیت !!!
در عوض هرکسی که تو اورا بستایی باید بحال گریست !!!
نکبت مافنگی !!!
خدایا منو قبل اینکه برای دوزار پول حقیر و ذلیلتر بشم بکش.چقدر این فرد تهی و پوچه.آخه انسان میتونه چقدر به خودش بیرحم باشه .بدا به عاقبتت جناب قیصر
خوب کرد
دمش گرم
حرفش حساب بود
چندش
من خودم شهرام شپررو تهران دیدم
درهر صورت لعنت بر اصلاحطلبان . حسن روحانی ، خاتمی ، جهانگیری ، عارف ، مرعشی ، محسن هاشمی پدرسگ ، کرباسچی ، ابطحی و ...
تازه پنجاه درصد راهو رفتی 😅
سگ زرد برادر شغال
از کی تا حالا پیاز شده جزو میوه ها 😏 این مردک عیاش کیه که حرفش مهم باشه 🤧
قیصر،،دادا،،آبجی ها رو با خودت نیاوردی؟!
اسکوا نبود وسط تابستون پالتو نمیپشوید🤣
دست زدن به دامان خواننده های لس آنجلسی
کی شود دریا ز پوز سگ نجس!؟؟