برگزاری کنسرت علیرضا قربانی با اصرار ارشاد پس از لغو آن در اصفهان/ همخوانی اعتراضی مردم پشت درهای بسته سالن/ ویدئو

کنسرت علیرضا قربانی با پیگیری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از فردا سه‌شنبه ۱۵ اسفندماه روی صحنه می‌رود.

برگزاری کنسرت علیرضا قربانی با اصرار ارشاد پس از لغو آن در اصفهان/ همخوانی اعتراضی مردم پشت درهای بسته سالن/ ویدئو

مهدی سموعی، (رئیس مرکز روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در فضای مجازی اعلام کرده است که کنسرت علیرضا قربانی از فرداشب طبق برنامه اجرا خواهد شد.

به گزارش ایسنا، او در این راستا نوشته است: «امشب این برنامه بخاطر برخی ناهماهنگی‌ها برگزار نشد، در تلاش هستیم برای جبران یک شب به اجرای آقای قربانی اضافه شود.

از مردم شریف و هنر دوست اصفهان عذرخواهی می‌کنم.»

کنسرت علیرضا قربانی قرار بود امشب (۱۴ اسفندماه) در اصفهان برگزار شود که به علت برخی کارشکنی‌ها لغو شد.

همخوانی اعتراضی مردم در پی لغو کنسرت علیرضا قربانی

ویدئویی از همخوانی مردم پشت درهای بسته سالن کنسرت «علیرضا قربانی» در اصفهان منتشر شده است.

برترین‌ها نوشت: در شرایطی که نخستین شب از کنسرت «علیرضا قربانی» در اصفهان قرار بود  با ارکستر کامل روی صحنه برود، ستاد امر به معروف استان اصفهان با انتشار بیانیه‌ای با برگزاری این کنسرت مخالفت کرده بود.

 ستاد امر به معروف اصفهان: آوردن نوازنده زن طبق فتوای علما اگر امکان مفسده باشد نباید صورت بگیرد

 کانال ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان نوشت: دبیر ستاد امر به معروف استان اصفهان در بیانیه ای درباره  کنسرت علیرضا قربانی اعلام کرده است: ارشاد میخواهد بعضی اتفاقات که در کشور رقم میزند در اصفهان هم بیفتد که اگر موفق شد در مشهد و قم هم انجام دهد این شهر خط مقدم شهرهای ارزشی کشور است اما مردم ارزشی اصفهان معتقد هستند که در این شهر شئونات ارزشی باید رعایت شود.

بحث آوردن نوازنده زن طبق فتوای علما اگر امکان مفسده باشد نباید صورت بگیرد چرا که ترویج موسیقی و الگو سازی نوازندگی بنا به حکم شرع جایز نیست. 

توصیه به عوامل اجرایی به همین شکل بوده است، ما پذیرای آقای قربانی هستیم و برای ایشان احترام ویژه قائلیم.

از خودشان برای اجرای برنامه دعوت می‌کنیم؛ اما باتوجه‌به نظر علمای اصفهان این اجرا باید با رعایت اقتضا ارزشهای اصفهان  برگزار شود.

همه این موارد انتقال‌داده‌شده و مطالبه شده است و دوستان در مجموعه استانداری هم به این نکات معتقد هستند اما در وزارتخانه بعضی اصرارهای بی‌جایی در این مورد وجود دارد و حاشیه‌سازی‌هایی ایجاد شده است.

آقای سالاری در مصاحبه ای در تاریخ ۴/۳٠ که در سایت وزارت ارشاد هم هست گفته اند هیچ برنامه کنسرتی در کشور تا زمانی که مجوز برگزاری از شوری تامین شهر مربوطه را نگرفته اند نمیتوانند تبلیغ و بلیط فروشی کنند. حال سوال اینجاست در شرایطی که هیچ مجوزی صادر نشده بلکه ابلاغ شده با توجه به عدم پذیرش شرایط اجازه برگزاری داده نمیشود چرا وزارت اقدام به تبلیغات و فروش بلیط کرده  همه این مشکلات به عهده شخص آقای سالاری است که خلاف قانون ابلاغی و اقراری خودشان عمل کرده اند

باز یادآور میشوم اصفهان آمادگی دارد جشن پیروزی مردم عزیز در انتخابات را با حضور خواننده خوبمان آقای قربانی برگزار نماید البته با رعایت اقتضائات ارزشی این شهر شهیدپرور.

به امید بازگشت وزارت ارشاد موسیقی و سلبریتی به وزارت ارشاد اسلامی و ارزشی

منبع: خبر فوری
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • ناشناس
    12

    هر کشوری قانون خاص خودشو داره

    اعتراض ب همه چی جز آثار زیانبار فضای مجازی شده ی گوشی دستت بگیر و برخلاف قانون کاری ک دوستداری میخوای بکنی و اگ‌نشد شد اعتراض...

  • ناشناس
    2

    پس فکر شو بکن معین چه جوری می خواد بیاد ایران کنسرت اجرا کنه با این جماعت !!!! واقعا باید دیوانه باشه بیاد اینجا

  • ناشناس
    2

    معین حواست جمع باشه

  • ناشناس
    3

    کپی برداری از طالبان در ایران شده ،

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها