تماس فوری اسلام‌آباد با تهران

ایندیاتودی نوشت: وزیر خارجه پاکستان، پس از حملات جدید آمریکا و ایران که تنش‌ها را در منطقه خلیج‌فارس افزایش داد، تلفنی با عباس عراقچی صحبت کرد.

تماس فوری اسلام‌آباد با تهران

این تماس پس از آن صورت گرفت که تلاش اخیر برای برقراری صلح در غرب آسیا با شکست مواجه شد. 

اسلام‌آباد اعلام کرد که در جریان این تماس تلفنی، اسحاق‌دار بر تعهد اسلام‌آباد برای ایفای «نقش سازنده» خود در دستیابی به صلح و ثبات پایدار در منطقه تأکید کرد.

منبع: خبر فوری
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس

    برای هر کی آب نداشته باشه برای پاکستان نون داره....