آمریکا تصاویر حمله دیشب به سیریک را منتشر کرد/ ویدئو
فرماندهی مرکزی ایالات متحده (سنتکام) تصاویری از حملات اخیر به سیریک در جنوب ایران منتشر کرده است.
فرماندهی مرکزی ایالات متحده (سنتکام) تصاویری از حملات اخیر به سیریک در جنوب ایران منتشر کرده است.
با طیاره اومده زده؟ پس چرا پدافندهایی که اف۳۵ زدن کار نکردن؟ چرا پدافندهای غیبی کومک نکردن؟
من نفهمیدم این جزیره سیتریک چندتا دکل مخابراتی داره ؟
آمریکا اراده کنه می تونه ما رو پودر کنه. آخه چرا در مقابل چنین قدرتی، الکی قلدری می کنین؟
🥒🥒🥒🥒🥒🥒🥒🥒🥒🥒🥒🥒🥒🥒🥒🥒