دبیر کمیسیون امنیت ملی مجلس: تنگه هرمز به شرایط قبل بازنمیگردد
دبیر کمیسیون امنیت ملی مجلس، با اشاره به موقعیت استراتژیک تنگه هرمز اظهار کرد: وضعیت امنیت در تنگه هرمز به طور کامل تغییر کرده و این آبراه راهبردی هرگز به شرایط قبل بازنخواهد گشت.
بهنام سعیدی ادامه داد: امروز کنترل این منطقه حیاتی با اقتدار کامل در دست نیروهای نظامی ایران است و هرگونه محاسبه اشتباه در این پهنه آبی با پاسخ قاطع مواجه خواهد شد.
سعیدی ضمن انتقاد از سیاستهای دوگانه غرب در مذاکرات افزود: آمریکا باید بداند که دوران وعدههای بیپشتوانه به پایان رسیده و پایبندی به تعهدات در تفاهمنامه از جمله آزادسازی اموال بلوکه شده ملت ایران و رفع محاصره دریایی، بدیهیترین انتظار ماست و این اقدامات باید در میدان عمل ثابت شود.
نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه حقوق هستهای ایران در هیچ توافقی قابل معامله نیست، اظهار کرد: غنیسازی اورانیوم حق مسلم و قانونی ملت ایران و یکی از خطوط قرمز تغییرناپذیر نظام است.
وی گفت: در جریان مذاکرات تیم دیپلماسی کشور هیچگاه از این حق مسلم عقبنشینی نخواهد کرد و مسیر پیشرفت علمی و هستهای ایران با صلابت ادامه خواهد یافت.
مجلسیان مجلس را با کنید و رسیدگی کنید به تورم مبلغ یارانه و سبد کالا افزایش بدهید اگر این کاره اید
فعلا مجلس تعطیله ، هر وقت باز شد . حرفت شاید خریدار داشته باشه
خودتون هم میدانید برای حرف هایتان تره خرد نمیشه.
اخه برادر من انتخابی ها کاره ای نیستند ماشالله تا دلت بخواد انتصابی ها همه کاره هستند