ابراهیم رضایی: تنگه هرمز را با مذاکره فتح نکردیم که با مذاکره واگذار کنیم

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: تنگه هرمز را با مذاکره فتح نکردیم که با مذاکره واگذار کنیم.

ابراهیم رضایی: تنگه هرمز را با مذاکره فتح نکردیم که با مذاکره واگذار کنیم

ابراهیم رضایی، سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس در شبکه ایکس (توئیتر) نوشت: 

برای دوستان منطقه‌ای خود احترام قائلیم و این را هم می‌دانیم که از آمریکا حساب می‌برند اما جمهوری اسلامی ایران کشوری مستقل است و تحت تاثیر دیگران قرار نمی‌گیرد. تنگه هرمز تا ابد ایرانی است، ما این تنگه را با مذاکره فتح نکرده‌ایم که اکنون با مذاکره واگذار کنیم، والسلام.

photo_2026-06-24_19-08-37

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • کیسلگونسی

    همچین میگه فتح کردیم یکی ندونه فکر کنه این وسط معرکه بوده