ابراهیم رضایی: تنگه هرمز را با مذاکره فتح نکردیم که با مذاکره واگذار کنیم
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: تنگه هرمز را با مذاکره فتح نکردیم که با مذاکره واگذار کنیم.
ابراهیم رضایی، سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس در شبکه ایکس (توئیتر) نوشت:
برای دوستان منطقهای خود احترام قائلیم و این را هم میدانیم که از آمریکا حساب میبرند اما جمهوری اسلامی ایران کشوری مستقل است و تحت تاثیر دیگران قرار نمیگیرد. تنگه هرمز تا ابد ایرانی است، ما این تنگه را با مذاکره فتح نکردهایم که اکنون با مذاکره واگذار کنیم، والسلام.

همچین میگه فتح کردیم یکی ندونه فکر کنه این وسط معرکه بوده