عراقچی: هنگام شهادت رهبر انقلاب، در دفتر ایشان بودم

عراقچی به المیادین گفت: در لحظه شهادت آیت الله سید علی خامنه ای در دفتر ایشان بودم که مورد حمله قرار گرفت.

عراقچی: هنگام شهادت رهبر انقلاب، در دفتر ایشان بودم

عباس عراقچی در گفتگو با المیادین اظهار کرد:   پس از بازگشت از مذاکرات ژنو در روز جمعه، روز شنبه ساعت نه صبح به دفتر آقای خامنه‌ای رفتم تا گزارش خود را ارائه کنم.

وی افزود: ساختمانی که در آن نشسته بودیم مورد هدف قرار گرفت، اما جناحی که در آن حضور داشتیم سالم ماند.

عراقچی گفت: اولین سؤالی که به ذهنم رسید و اولین نگرانی که به من دست داد، این بود که وضعیت رهبری چگونه خواهد بود؟

وی ادامه داد: احساس می‌کردم بر اساس روال عادی کار، حتماً رهبری در دفتر خود حضور دارند.

منبع: صابرین نیوز
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 19
  • ناشناس

    پس بمب معمولی بوده. سوال این است چرا نیروهای نظامی امنیتی این خطر را در نطر نگرفته بودند؟

    نظرات شما -
    • ناشناس

      هیچ بی وجدانی را سراغ ندارم از آسیب و فوت دیگران خوشحال باشه که شما ۴ نفری که اینجا هستین خوشحالید

    • ناشناس

      خودش نخاسته بودبره پناهگاه

  • ناشناس

    یعنی اینکه حمله دقیقی بوده

    نظرات شما -
    • گلپای...

      هم شما و هم
      مسئول دفتر
      سالم موندین . خوبه
      شکرررررررر

  • ناشناس

    بی خیال فیلمش هست تاچندمتراطرافش پودرشودن

  • متحیر

    حالا میگی اینو؟؟؟؟؟

  • ناشناس

    هیچ روایت درست از کشته شدگان و بمباران ببت بیرون نیامد و اجازه عکس و تهیه خبر به خیرنگاران داده نشد عین جریان رئیسی و ترور فخری زاده و...‌
    این است سانسور شدید و امنیتی مملکت ما.!!!

  • ناشناس

    محل در چند نوبت بمب باران شده و عده ای زیادی در آنجا حضور داشته اند که تعدادی توانستند با اولین انفجار در یک نقطه ار نقاط و ساختمانهای دیگری از محل خارج شوند. و آسیب نبینند.اما در مراحل بعدی همه ساختمانها تخریب شدند. ترامپ و نتانیاهو برای جان هیچ کس ارزش قائل نیست و به همین جهت قانون آنها را جنایت کار جنگی می داند.

  • ناشناس

    پس جا خالی دادی ناقلا

  • ناشناس

    مگه نگفتین چند بار موشک باران کردند؟؟؟؟ چه شد که شماها سالم ماندید؟؟؟ از بقیه خانواده رهبری چه خبر؟؟؟؟ از پسرانش تا دخترانش، آیا همگی سالمند؟؟؟

  • ناشناس

    پس به سه دلیل حق داشتی با ویتکو درگیر بشی
    سو قصد به خودت رهبر و خاک

  • ناشناس

    ای بابا ظاهرا همه اونجا بودن! لطفا اونایی که نبودن اعلام کنند

  • ناشناس

    پس لیاقت نداشتی

  • ناشناس

    اون زن همسایه گفت از پشت بام نگاه می کنیم ازبین جز خاک چیزی نیست

  • ناشناس

    عجب

  • ناشناس

    حالا که اینجوره منم اونجا بودم ....جم کنید دروغگوها ....خجالت بکشید

  • ناشناس

    اره
    ولی تو یکی را صافکاری بیرنگ دراورد!!

  • ناشناس

    اکی یعنی یه جوری چجوری