عراقچی: هنگام شهادت رهبر انقلاب، در دفتر ایشان بودم
عراقچی به المیادین گفت: در لحظه شهادت آیت الله سید علی خامنه ای در دفتر ایشان بودم که مورد حمله قرار گرفت.
عباس عراقچی در گفتگو با المیادین اظهار کرد: پس از بازگشت از مذاکرات ژنو در روز جمعه، روز شنبه ساعت نه صبح به دفتر آقای خامنهای رفتم تا گزارش خود را ارائه کنم.
وی افزود: ساختمانی که در آن نشسته بودیم مورد هدف قرار گرفت، اما جناحی که در آن حضور داشتیم سالم ماند.
عراقچی گفت: اولین سؤالی که به ذهنم رسید و اولین نگرانی که به من دست داد، این بود که وضعیت رهبری چگونه خواهد بود؟
وی ادامه داد: احساس میکردم بر اساس روال عادی کار، حتماً رهبری در دفتر خود حضور دارند.
پس بمب معمولی بوده. سوال این است چرا نیروهای نظامی امنیتی این خطر را در نطر نگرفته بودند؟
هیچ بی وجدانی را سراغ ندارم از آسیب و فوت دیگران خوشحال باشه که شما ۴ نفری که اینجا هستین خوشحالید
خودش نخاسته بودبره پناهگاه
یعنی اینکه حمله دقیقی بوده
هم شما و هم
مسئول دفتر
سالم موندین . خوبه
شکرررررررر
بی خیال فیلمش هست تاچندمتراطرافش پودرشودن
حالا میگی اینو؟؟؟؟؟
هیچ روایت درست از کشته شدگان و بمباران ببت بیرون نیامد و اجازه عکس و تهیه خبر به خیرنگاران داده نشد عین جریان رئیسی و ترور فخری زاده و...
این است سانسور شدید و امنیتی مملکت ما.!!!
محل در چند نوبت بمب باران شده و عده ای زیادی در آنجا حضور داشته اند که تعدادی توانستند با اولین انفجار در یک نقطه ار نقاط و ساختمانهای دیگری از محل خارج شوند. و آسیب نبینند.اما در مراحل بعدی همه ساختمانها تخریب شدند. ترامپ و نتانیاهو برای جان هیچ کس ارزش قائل نیست و به همین جهت قانون آنها را جنایت کار جنگی می داند.
پس جا خالی دادی ناقلا
مگه نگفتین چند بار موشک باران کردند؟؟؟؟ چه شد که شماها سالم ماندید؟؟؟ از بقیه خانواده رهبری چه خبر؟؟؟؟ از پسرانش تا دخترانش، آیا همگی سالمند؟؟؟
پس به سه دلیل حق داشتی با ویتکو درگیر بشی
سو قصد به خودت رهبر و خاک
ای بابا ظاهرا همه اونجا بودن! لطفا اونایی که نبودن اعلام کنند
پس لیاقت نداشتی
اون زن همسایه گفت از پشت بام نگاه می کنیم ازبین جز خاک چیزی نیست
عجب
حالا که اینجوره منم اونجا بودم ....جم کنید دروغگوها ....خجالت بکشید
اره
ولی تو یکی را صافکاری بیرنگ دراورد!!
اکی یعنی یه جوری چجوری