ویدئوهایی از پاسخ ایران به تجاوز ارتش آمریکا به سیریک

روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز اعلام کرد که به دنبال تجاوز ساعتی پیش ارتش متجاوز امریکا به یک دکل مخابراتی در سیریک واقع در استان هرمزگان، رزمندگان نیروی هوافضای سپاه پایگاه هوایی مبدأ تجاوز را مورد هدف قرار دادند و اهداف پیش بینی شده منهدم گردید.

ویدئوهایی از پاسخ ایران به تجاوز ارتش آمریکا به سیریک

 

 نیروی هوافضای سپاه اخطار داد در صورت تکرار تجاوز، پاسخ کاملاً متفاوت خواهد بود و مسئولیت آن به عهده رژیم متجاوز و کودک کش آمریکا است.

 

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • ناشناس

    بودن درجنگ. چون چیزی برای زندگی ندارید

  • ناشناس

    حمله شروع کنید دیگه ما چیزی برا از دست دادن نداریم شروع کنید تکلیف یکبار برا همیشه روشن کنید

    نظرات شما -
    • بهنام

      باشه ، حتماً
      از عموت چه خبر ؟؟ کمک در راه است ؟؟! حتماً با جنرال فوت و ابروم لینکلن!!!!