شهادت فرمانده حشدالشعبی در انفجار بمب جاده‌ای

منابع خبری از شهادت یکی از فرماندهان عراقی در استان میسان خبر دادند.

شهادت فرمانده حشدالشعبی در انفجار بمب جاده‌ای

منابع خبری اعلام کردند فرمانده تیپ ۱۹ نیروهای حشد الشعبی در استان میسان در جنوب این کشور، در پی انفجار یک بمب کنار جاده‌ای به شهادت رسیده است.

در همین راستا، جنبش انصارالله الاوفیاء از شهادت فرمانده «عدی الحلفی» در پی انفجار بمبی که خودروی حامل او را در استان میسان هدف قرار داده بود، خبر داد.

این جنبش رژیم صهیونیستی و آمریکا را مسؤول این ترور دانست.

حجم ویدیو: 7.10M | مدت زمان ویدیو: 00:01:37 | دانلود ویدیو
منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 19
  • ناشناس

    به درررررک

  • ناشناس

    خدا راشکر

  • ناشناس

    شرم آوره واژه شهادت برای تروریست‌ها بکارمیبرید

    نظرات شما -
    • ناشناس

      هر کشور فقط باید یک ارتش رسمی تحت امر مسئولین منتخب مردم داشته باشد. غیر این باشد هرج و مرج یا دیکتاتوری نظامی است

  • محمد هادی طهمورثی

    از کی تا حالا اسرائیلی ها بمب کنار جاده ای کار می‌گذارند؟

  • ناشناس

    عالی

  • ناشناس

    اخ اخ خیلی گلبم درد گرفت از خوشحالی
    عراقیا جوونامونو سلاخی کردن
    بزن ترامپ سلاخیشون کن

    نظرات شما -
    • ناشناس

      👏👏

  • ناشناس

    خدا نیامرز بمبای کنار جاده‌ای زیاد کار گذاشته که بعد از ۷ سال هنوزم حادثه می‌آفریند

  • ناشناس

    این آتش نشانان عراقی چقدر برای ریختن آب بر روی آتش لفتش دادند تا طرف بطور کامل در آتش بسوزد!

  • ناشناس

    🤣🤣🤣🤣🤣🤣

  • ناشناس

    خیلی ناراحت شدم.برم یه چای بخورم

  • ناشناس

    خیلی ناراحت شدیم خعععلی

  • ناشناس

    حشدالشعبی تروریسته
    ولش کنید مثل داعش میشه

  • ناشناس

    به جهنم ، تروریست کثیف

  • ناشناس

    این قیافش به نقره و انگشتر فروش به نظر میاد.

  • ناشناس

    چرا میگید شهادت؟!!! همینا ما رو به این روزگار سیاه رسوندن.

  • ناشناس

    یک مفتخور از جیب مردم بیچاره ایران به درک واصل شد

  • ناشناس

    شهادت؟!!! واقعا خجالت نمیکشید؟!