شهادت فرمانده حشدالشعبی در انفجار بمب جادهای
منابع خبری از شهادت یکی از فرماندهان عراقی در استان میسان خبر دادند.
منابع خبری اعلام کردند فرمانده تیپ ۱۹ نیروهای حشد الشعبی در استان میسان در جنوب این کشور، در پی انفجار یک بمب کنار جادهای به شهادت رسیده است.
در همین راستا، جنبش انصارالله الاوفیاء از شهادت فرمانده «عدی الحلفی» در پی انفجار بمبی که خودروی حامل او را در استان میسان هدف قرار داده بود، خبر داد.
این جنبش رژیم صهیونیستی و آمریکا را مسؤول این ترور دانست.
منبع:
ايسنا
به درررررک
خدا راشکر
شرم آوره واژه شهادت برای تروریستها بکارمیبرید
هر کشور فقط باید یک ارتش رسمی تحت امر مسئولین منتخب مردم داشته باشد. غیر این باشد هرج و مرج یا دیکتاتوری نظامی است
از کی تا حالا اسرائیلی ها بمب کنار جاده ای کار میگذارند؟
عالی
اخ اخ خیلی گلبم درد گرفت از خوشحالی
عراقیا جوونامونو سلاخی کردن
بزن ترامپ سلاخیشون کن
👏👏
خدا نیامرز بمبای کنار جادهای زیاد کار گذاشته که بعد از ۷ سال هنوزم حادثه میآفریند
این آتش نشانان عراقی چقدر برای ریختن آب بر روی آتش لفتش دادند تا طرف بطور کامل در آتش بسوزد!
🤣🤣🤣🤣🤣🤣
خیلی ناراحت شدم.برم یه چای بخورم
خیلی ناراحت شدیم خعععلی
حشدالشعبی تروریسته
ولش کنید مثل داعش میشه
به جهنم ، تروریست کثیف
این قیافش به نقره و انگشتر فروش به نظر میاد.
چرا میگید شهادت؟!!! همینا ما رو به این روزگار سیاه رسوندن.
یک مفتخور از جیب مردم بیچاره ایران به درک واصل شد
شهادت؟!!! واقعا خجالت نمیکشید؟!