فوری/ نتانیاهو به بیمارستان منتقل شد
دفتر نخستوزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد بنیامین نتانیاهو شامگاه دوشنبه به یک مرکز درمانی در قدس اشغالی منتقل شده و تحت درمان دندانپزشکی قرار گرفته است؛ موضوعی که در ادامه گمانهزنیها درباره وضعیت جسمانی او مطرح میشود.
دفتر «بنیامین نتانیاهو» نخستوزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد او شامگاه دوشنبه به مرکز پزشکی «هداسا عین کارم» در قدس اشغالی منتقل شده است؛ امری که دفتر نتانیاهو دلیل آن را «درمان دندانپزشکی» عنوان کرده است!
این بیانیه پس از آن منتشر شد که رسانههای عبریزبان از انتقال نتانیاهو به بیمارستان خبر داده بودند.
به گزارش روزنامه تایمز رژیم صهیونیستی، وضعیت جسمانی نخستوزیر ۷۶ ساله رژیم صهیونیستی طی ماههای اخیر به یکی از موضوعات مورد توجه افکار عمومی تبدیل شده است؛ بهویژه پس از آنکه او ماه گذشته فاش کرد تحت پرتودرمانی برای درمان یک تومور بدخیم در پروستات قرار گرفته، اما جزئیات این موضوع را پیشتر رسانهای نکرده بود.
به نوشته رسانههای صهیونیستی، گزارش پزشکی منتشرشده از سوی دفتر نتانیاهو شامل چند بند کلی و بدون جزئیات بوده و فاقد نشان رسمی بیمارستان یا نشانهای از یک بیانیه پزشکی رسمی بوده است.
نتانیاهو پیشتر نیز در ژوئیه ۲۰۲۳ تحت عمل کاشت ضربانساز قلب قرار گرفته بود. او همچنین در مارس ۲۰۲۴ عمل جراحی فتق انجام داده و در دسامبر ۲۰۲۴ نیز تحت عمل جراحی برداشتن پروستات قرار گرفته بود.
رسانههای صهیونیستی همچنین یادآور شدهاند که هنگام نصب ضربانساز قلب برای نتانیاهو، ابتدا اعلام شده بود او به دلیل کمآبی بدن در بیمارستان بستری شده، اما بعدا مشخص شد که برای او دستگاه پایش زیرپوستی قلب نیز کار گذاشته شده است.
آره بردنش گاندی 😂😂
این حرومزاده به عزرائیل جون بده نیست
کاشکی این قاتل بمیره. اما تاریخ نشان داده جنایتکارها بیشتر عمر می کنند
خدایا به حق صاحب قبله نتانیاهو را بمیران
خبر مرگش را بدید انشاءالله
بابا داریم آشتی میکنیم مثل مادرشوهرا خودشو ب مریضی زده. پاشو
دفعه قبلی هم گفتین ترور شده
بعد معلم شد ویدیو هوش مصنوعی خودش داد بود و رفته بود امارات
من نمیدانم مواقع حساس، چرا شما خبرگزاریها سریع از این مدل خبرهای فیک از نتانیاهو میزنید که یا ترور شده، یا مرده، یا مریض شده، یا بیمارستانی شدن 😅 بعدم که سالمتر از قبل میاد به صحنه، خب نزنید زشته والا از اول جنگ تا الان فکر کنم ۶ و ۷ باری ترورش کردید و کشتیدش 😂
از سه ماه پیش تا حالا نتانیاهو هشت بار مود اصابت موشک سجیل قرار گرفته پنج بار کشته شده هفت بار هم توسط سربازان گمنام دستگیر شده ولیکن پس از خاموشی پیک نیک و منقل میبینیم صحیح و سالم داره راه میره
گفتم ما از این شانسها نداریم تا این هیولا بمیرد
شما که از اول جنگ دهیار کشتینش الانم بگید کشتین کی به کیه
خب بما چه ؟ رفته بیمارستان برای دندونش ! این چیش مهمه برای منه ایرانی ؟ برای کلیک خوردن انقدر له له میزنید ؟ البته میدونم عمرا تائید نمیکنی کامنتم و
سقط بشه حرومزاده
دست عدالت خداست ، برای سلامتی اش باید دعا کنیم
نتانیاهو اصلن فرض کنید مرد خوبه
فک میکنی چی اسراییل میپاشه کسایی هستند از نتانیاهو تندروترن با مردن یا نمردن نتانیاهو دردی دوا نمیشه اونا هم مانند ما تو جنگ وجودی هستن
وای ،مگه میشه یه ادم بره بیمارستان؟؟ این خبرای فوری و باورنکردنی رو اینطوری یدفعه نگید شوک میشیم
از کی تا حالا واسه عملیات دندون پزشکی به بیمارستان منتقل میشن؟؟!
نگران نباشین
حالش خوب میشه انشالله
ممنون بابت نگرانی و پیگیریتون
خبر مرگش بیاد
خدابیامرزتش جانشین خوبی برای هیتلربود 😔😔
این هزار و ششصد و شصت و ششمین باره که نتانیاهو به مرگ طبیعی و غیر طبیعی از دنیا رخت بر بسته توسط رسانه های ایرانی 😐
از توجه شما به این خبر سپاسگزارم
بار چندمه کشته میشه😂
عارضه!!!!؟؟؟🤔🤔🤣🤣
ان شا الله خبر مرگش
درست شبی که فرمان عملیات بزرگ علیه کل لبنان رو داد چند ساعت بعد نیاز به عمل دندونپزشکی پیدا کرد؟😂😂😂
خداوند همه ی بیماران را شفا دهد
عملیات دندان پزشکی؟؟؟
یه جراحی سرپایی دندان.
خخخخ تیتر زرد رو نگاه ترو خدا!!! واسه دندون پزشکی زده "واییی بستری شد!!!"
انشالله که سقط بشه جانی کودک کش
کرم دندان ش را خورده
پبروزی جدید🤣🤣
❤️💙🤍💙❤️
بنده خدا رفته واسه ایمپلنت دندون،اونوقت اینا فوراً بهش انگ ابتلا به عارضه انسداد عروق قلبی و بستری در بسی سی یو چسبوندن
شمه ای از تاکتیک تهاجمی ما در جنگ با آمريکا و اسرائیل
مثل نمایش اقتدارمون در جنگ که بیشترش با هوش مصنوعیه
الهی بمیری
خود شیطان
خدا حفظش کن
مرگ عادی برای این شیطان جنایتکار کودک کش محاله ،هنوز کارما ی اعمال سخیفشو پس نداده
علفی چیزی میزنین؟؟؟ دندونپزشکی رفتن چه ربطی داره به این نوع تیتر زرد زدن فوری زدن؟؟!
خدایی تیتر رو ببین بعد راهی بیمارستان شد دندونش اوخ شده
لعنت به این زندگی اینترنت را وصل کنید
#اینترنت بین الملل
خبر تکراری و مثل همیشه دروغ
دعا کنید سرما بخوره مگه شما با خدا فامیل نیستید؟؟؟؟ورزشی
چ جالب...
موقع گرفتن پاچهی آدمهای بیگناه دچار حادثه شده خبرش.
خداوکیلی این چ خبری بود ک شما انشار کردید
برای دندانپژشکی؟؟؟
بره به درک
دندانپزشکی 🤣🤣😂😂😂🤣🤣
الهی به حق این روزها و شب ها هرچه زودتر بمیری
الهی آمین
به سلامت برگردی
انشاءالله ب درک واصل بشه
خدا نکشددت عباس آقا
😀😀😀😀
فکر کنم این کرم دندون ها رو ایرانمیتونه فرستاده اسرائیل کار بی بی رو بسازن. حتما که مثل همیشه واسه آخر ماموریت فکر برگشتشون به ایران رو هم کرده
خداوند شفاعنایت بفرمایید
دندانپزشکی؟؟؟؟؟؟
اونوقت شما عکس رو به موت یارو رو کار کردین؟؟؟
اسم کارتون مثبت هشتاده نمیتونم بگم.... با خ شروع میشه
اگه سرطان باشه خیلی خوبه
دندون هفت بالا راستش به رحمت خدا رفت
دعاهای شما اونو راهی بیمارستانی در هوش مصنوعی کرد. خیلی خوشحال شدیم
به درک واصل بشه
😆😆😆 اینم یه پیروزیه دیگه
و اِنَ یَنصِرکم دَندانَکم
ترامپ هم بیمارستان هستش،همگی رفتن بیمارستان تو را خدا اینقدر مردم ....فرض نگیرید.
موش بازی همیشگی بنیامین نتانموشو
چرا لوله اکسیژن به ماسک پارچه ای وصل شده؟
راستی مگه نتانیاهو نمرده بود؟خبرش رو همین سایت خبرفوری منتشر کرده بود
شماها چقدر بدبختید که دندون پزشکی هم میخواد بره تیتر میزنید بستری شد و درآستانه مرگه!
خبرمرگش
سقط بشه الهی
نتانیاهو
از جنتی یاد بگیر، سه برابر تو عمر داره و تا هزار سال دیگه هم پروستاتش سالمه
یه تکونی هم بخودت بده
ایران هم به این چیزی بی ارزش دلش خوشه
برید برای امنیت مردم ایران سلاح هسته ساخت ورونمایی کنید
حاجی این 76 سالشه!!!!!
بهش زیر 50 میخوره
این عکس هفتهای یک بار داره منتشر میشه
تنها دستاورد و پیروزی خبرگزاری فارس، انتشار هفتهای این عکسه
چقدر شبیه ظریفه 😅
انشاء الله آه اون همه آدمی که قتل علم کرد بگیردش و به زودی روه کثیفش به بدترین جای جهنم منتقل بشه .
دندانپزشکی 😂
آقای محمدامین آقا میری .مخالف وصل کردن اینترنت .
اولا اینترنت و اینستاگرام ....چهارتا عکس بیشتر نیست .
شما برو جلو خانه های فساد رابگیر که از دختر ۱۷ساله تا بیشتر به فساد جنسی مشغول هستند.
🤣🤣🤣🤣🤣
هیچ مرگیش نمیشه. خیالتون راحت
این شخص انسان نیست
وقتی بمیره دیگه مهم نییت کی بود و کجا زندگی میکرد و چه سمت و درجه ای داشت
اون لحظه فقط اعمال گویای توست
این شخص تا حالا مورد نفرین مسلمان و مسیحی و یهودی بوده و هست
خداوند باری تعالی انتقام گیرنده قهاری هست
ظلم خوب نیست حتی مسلمان هم باعث ظلم به مسلمان هست توی کشور خودمون ، این شخص که نه هموطنمونه نه هم دین و نه همفکر
این شخص به خودش و آخرت خودش رحم نکرده چطور میتونه به انسان دیگه رحم داشته باشه
امیدوارم قبل مرگ تاوان خونهای ناحق ریخته رو بده
نتانیاهو وضعش خوبه رفته دندانپزشکی
در ایران هزینههای دندانپزشکی سرسام آور شده
مانند دفعات قبلی که بستری شده بود و فوت شده بود و دفترش زده شده بود و شش تا انگشتی شده بود و ...
خدایا این رو کی به درک میرسونی ...یه جهان رو از دستش راحت کن
خدانکنه
باز توهمات شروع شد
شک نکنید سالمه و خبر کذب
خوب !
پروستات چه ربطی به دندانپزشکی داره عمو؟!
خبر منتشر میکنی؟!
فکرکردیم مرد و تموم شد !!!!
به جهنم امیدوارم به درک واصل بشه
نتانیاهو مگه روزای اول جنگ ترور نشده بود؟
نتانیاهو بمیره ایشااله.....
این که شبیه ظریفه
آه انهمه کودک قطع عضو مانده در چادر لعنت أت کنه ملعون
۸۰۸
خسته شید لعنتیا خسته شید
به درک واصل شه انشاالله
فاقد اهمیت.
یعنی خبر مرگ نتانیاهو تو بیمارستان اگه واگعی باشه شیدا و شیمای میلی جشن پیروزی هلاکت رسیدن نتا یابو رو تو میدان آزادی برگزار می کنند هورا پیروزی دیگر ...
ان شاالله به حق امروزاین آخرین نفس هایت باشد جنایتکار وحشی
کسانیکه به بشریت و انسانیت و کرامت انسانی پایبند هستند بخصوص پزشکان باید در همان بیمارستان کار این جلاد خوناشام را تمام کنند
یه پیروزی دیگه...
خبر مرگت بیاد
مگر توی جنگ کشته نشده بود
بیچاره سرطان که این کودک کش بهش چسبیده.
خدایا به حق مقربان درگاهت نتانیابو و ترامپ را به مرگ مفاجا مبتلا فرما
نتانیاهو انشالله به درک واصل بشه
امن یجیب المضطراذا دعاه ویکشف السوء🤲🤲🤲
نتانیاهو یبوست بگیره شیاف بزنه ایران سریع تیتر میزنه نتانیاهو رفت تو کما یا مریضی صعب العلاج گرفته. چتونه بابا؟ طرف رفته دندون پزشکی
😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
انشالله به درک واصل شود
آرزوی سلامتی
تا کی قصد دارید اخبار کذب و دروغ به مردم بگید
ریشه ظلم و ستم این حیوان خون اشام را باید بخشکانند الان بهترین موقعیت زمانی برای کادر پزشکی است .
این گاو چرا نمیمیره؟