پست جدید ترامپ با نقشه ایران؛ ایالات متحده خاورمیانه؟/ عکس

رئیس جمهور آمریکا پست جدیدی در شبکه تروث‌سوشال با نقشه ایران منتشر کرد و نوشت: ایالات متحده خاورمیانه؟

پست جدید ترامپ با نقشه ایران؛ ایالات متحده خاورمیانه؟/ عکس

photo_2026-05-23_17-01-31

منبع: خبر آنلاین
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 46
  • ناشناس

    آخ جون واحد پول میشه دلار و اینترنت هم آزاد میشه، با پاسپورت معتبر آمریکایی.

    نظرات شما -
    • ناشناس

      اینا رو زمان شاه بیشتر هم داشتیم خداکنه برگرده🤩

    • ناشناس

      جوووووونمی

    • ناشناس

      هم وطن من ۱۳ سال کار کردم ۲ میلیارد دارم به هیچ جایی نرسیدم 😭😭😭😭😭😭

  • حامد

    این یعنی تسلیم.....

  • ناشناس

    به به

    نظرات شما -
    • ناشناس

      به به
      چه شود

  • ناشناس

    چقدر عالی شاید آمریکا گذاشت یک نفسی بکشیم بالاخره

  • ناشناس

    👏👏👏👏

  • محمدی

    واحد پول ایران همین الآنم دالرز است
    نگید نمیدونید ...

  • هم وطن

    شتری است که در خواب پنبه دانه دیده است

  • ناشناس

    دستخوش حاجی😂👌

  • ناشناس

    عشششقه ترامپ عششششق 🔥❤️❤️❤️❤️

  • ناشناس

    به نظرتون نماد پرچم ایالت کهکیلویه و بویر احمد چه شکلی خواهد بود؟

    نظرات شما -
    • ناشناس

      شکل سیخ کباب

  • لیبرال

    امید که همین‌طور بشه🤲

  • ناشناس

    آمریکا مجبور خواهد شد در ایران پول خرج بکنه و این یک شکستیه برای آمریکا.

    نظرات شما -
    • ناشناس

      بله باز هم‌ شما پیروز شدین کیه که ندونه؟؟!

  • ناشناس

    اییییییی جوووونم ❤️❤️❤️❤️❤️❤️

  • محمد دهستانی

    آمریکا ایران را ویران خواهد کرد

  • ناشناس

    آقا ما پایه ایم

  • ناشناس

    خدا از دهنت بشنفه به حق پنج تن، شاید یکم زندگی کردیم ،دینمون هم اوضاش بهتر میشه مطمعنم

  • ناشناس

    پست گذاشتن مهم نیست آمریکایی ها جرات نخواهند داشت وارد ایران شوند

    نظرات شما -
    • ناشناس

      پاشو پاشو برو مشقاتو بنویس

  • مورچه خوار بزرگتر

    شتر در خواب بیند پنبه دانه

  • مورچه خوار بزرگتر

    خاک تو سر همتون که نظر گذاشتین وطن فروش های بی شرف

    نظرات شما -
    • ناشناس

      بی شرف اونیه که سی هزار نفر هم وطنش را توی دو شب قتل عام کرد و تو دقیق یکی از اون قاتلایی

    • ناشناس

      در واقع خودتم گذاشتی

  • مهدی

    برا همین خاطر میگم بزن دیگه

  • ناشناس

    بهتر از اینه که نوکر پوتین باشیم.

  • ناشناس

    غلط اضافی کرده آشغال

  • منجی

    بابا باریکلا 🤣🤣

  • ناشناس

    الهی هرچه زودتر اتفاق بیفته نجات پیدا کنیم آمین🤲

  • ناشناس

    چه شود!!!😍

  • ناشناس

    عموی عزیزمان😎💪

  • رضا

    آمین
    انشالله همین بشه
    زیباترین نقشه دنیاست

  • ناشناس

    آقا بیا بگیر خدایی اینا خونمونو تو شیشه کردن

  • ناشناس

    آقا از این وطن دقیقا چی باقی مونده ؟؟ مادر پدره پیر من آرزوی خوردن پنیر و ماست دارن...

  • ناشناس

    اووفففف چه شیر تو پلنگی بشه

  • ناشناس

    اینجوری بشه قیافه اون خدا نیامرز اون دنیا جالبه مثل مهران مدیری ذل میزنه تو دوربین😂

  • ناشناس

    آورین آورین

    فقط من اینجا اضافه کار بودم؟!

  • ناشناس

    چ نمایش و show جالب و در عین حال تلخی واسه مردم ایران راه انداخته دنیا

  • ناشناس

    ای کاش میشد!

  • ناشناس

    یعنی میشیم ایالت ۵۲ :)؟

  • فلانی

    استاد مگسی کردن ورزشی هاست😂 😂 😂

    نظرات شما -
    • ناشناس

      اره دقیقا هم به روش خودشون کار میکنه😂😂😂😂
      میخواستن کاخ سفید حسینیه کنن اونم میگه ایران ایالت ۵۲🤣🤣🤣