فوری| ترامپ توسط مجری صداوسیما هدشات شد!/ ویدئو

ترامپ توسط مجری صداوسیما هدشات شد! ویدئوی این لحظه را ببینید.

حجم ویدیو: 4.25M | مدت زمان ویدیو: 00:00:45 | دانلود ویدیو

 

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 34
  • ناشناس

    پیروزی پیروزی پیروزی
    لطفا ادامه بدین
    ازین مجریا چندتا دارید؟

  • ناشناس

    عالی به امید نابودی سگ زرد

  • ناشناس

    پیت هگزت خوب میدونه که ترامپ جنگو به جمهوری اسلامی باخته و روبیو و خضریان هم اینو میدونن

  • ناشناس

    الان باز یه سری بیکار و علاف اینستا باز میان اینجا میگن اینترنتو وصل کنید !

  • ناشناس

    کار خوبی کرده، چه ایرادی داره مثلا؟

    نظرات شما -
    • ناشناس

      الان جدی ایی یا داری شکلک درمیاری

  • ناشناس

    مگه میشه ان حجم از خزعبلات!
    ایران به کجا داره میره ؟
    اینا کی هستند ؟
    شما با تفنگ بادی میزنی ، اونا ثانیه صفر با سنگرکشن زدن

  • ناشناس

    😂😂😂🤣🤣🤣
    ببین پول مردم ایران چطور صرف سیمای میلی و این جفنگیات می شود

  • ناشناس

    آقا مسخره بود واقعا. ما تو بازی اونها رو با تیر میزنیم ولی اونها تو واقعیت ما و مسئولان مملکت رو میزنند. البته مجری میدونه برای گرفتن پست بالاتر چطور باید در صدا و سیما فیلم بازی کنه و حرف بزنه!!

  • ناشناس

    اگه بدونی تو چقد در پیشگاه مردم منفوری خودتو میزنی

  • ناشناس

    ان چرا اینطوری صورتش پوشونده مگه واقعا ترامپ زده که اینطوری پنهان شده!!! از عکس هم میترسه!!

  • ناشناس

    بر خاکی نشسته‌ام که از آن من نیست
    با نامی زیسته‌ام که از آن من نیست

  • ناشناس

    جنگ به شیوه برره ای ها😵‍💫🙉🙉🙉

  • ناشناس

    جمع کنید این بچه بازی ها را جنگوی واقعی تو میدان نشان می ده که چیکاره است

  • مجتبی

    خیلی این چندتا مجری خنده دارند.برید شبکه نسیم

  • ناشناس

    برنامه کودک شبکه افق

  • سارا

    بادی بود؟ جاییزه داشت؟

  • ناشناس

    ترامپو زدن؟

  • ناشناس

    نکنید این کارارو خیر سرتون این تلوزیون ملی همه دنیا میبینن میگن اینا از در ب دری ماکت رهبرای دشمناشون رو میزنن

  • ناشناس

    🧠->؟

  • ناشناس

    ابتذال محض و دیگر هیچ

  • ناشناس

    خوشبحالتون حقوق هم میگیرین واسه این جنگولک بازی‌های خجالت آور

  • جیمز باند

    شتر در خواب بیند پنبه دانه

  • ناشناس

    بزن که خوب می زنی

  • ناشناس

    مگه ماکان نصیری نبود؟کیان کیه؟

  • ناشناس

    اقای مجری محترم ماکان نصیری و کیان پیرفلک
    هر دو کودک بودند و به فاصله ۴ سال به آسمان ها پرکشیدند
    یکی رو آمریکا تو بمباران شهید کرد و دیگری رو تو سال ۱۴۰۱ ....
    از کیان هم تو تلویزیون بگو. اون هم کودک بود و معصوم

    نظرات شما -
    • ناشناس

      به فاصله ۳ سال

    • ناشناس

      از کیان براشون مالشی گرم نمیشه

  • ناشناس

    فعلا سرتون گرم این بازی ها باشه

  • Mah A

    صداوسیما و با این مجری های بی استعداد و بی چهره و نادان ما رو به خاک سیاه می نشونه
    مدام با شور رفتار می کنند نه شعور

  • ناشناس

    خخخخخ

  • فرشاد

    صدا و سیما دیگه پیروزی باقی نزاشتن ... عمو ترامپ و بی‌بی هم کشتن رفت 😂😂😂

  • ناشناس

    سگ زرد و نتانیاهو لعنتی

  • ناشناس

    نهایت وقاهت و بدبختی و عقب ماندگی ،ذکر دعابگی و به یک عکس شلیک کنی ،،