پیروزی پیروزی پیروزی
لطفا ادامه بدین
ازین مجریا چندتا دارید؟
ناشناس
عالی به امید نابودی سگ زرد
ناشناس
پیت هگزت خوب میدونه که ترامپ جنگو به جمهوری اسلامی باخته و روبیو و خضریان هم اینو میدونن
ناشناس
الان باز یه سری بیکار و علاف اینستا باز میان اینجا میگن اینترنتو وصل کنید !
ناشناس
کار خوبی کرده، چه ایرادی داره مثلا؟
نظرات شما -
ناشناس
الان جدی ایی یا داری شکلک درمیاری
ناشناس
مگه میشه ان حجم از خزعبلات!
ایران به کجا داره میره ؟
اینا کی هستند ؟
شما با تفنگ بادی میزنی ، اونا ثانیه صفر با سنگرکشن زدن
ناشناس
😂😂😂🤣🤣🤣
ببین پول مردم ایران چطور صرف سیمای میلی و این جفنگیات می شود
ناشناس
آقا مسخره بود واقعا. ما تو بازی اونها رو با تیر میزنیم ولی اونها تو واقعیت ما و مسئولان مملکت رو میزنند. البته مجری میدونه برای گرفتن پست بالاتر چطور باید در صدا و سیما فیلم بازی کنه و حرف بزنه!!
ناشناس
اگه بدونی تو چقد در پیشگاه مردم منفوری خودتو میزنی
ناشناس
ان چرا اینطوری صورتش پوشونده مگه واقعا ترامپ زده که اینطوری پنهان شده!!! از عکس هم میترسه!!
ناشناس
بر خاکی نشستهام که از آن من نیست
با نامی زیستهام که از آن من نیست
ناشناس
جنگ به شیوه برره ای ها😵💫🙉🙉🙉
ناشناس
جمع کنید این بچه بازی ها را جنگوی واقعی تو میدان نشان می ده که چیکاره است
مجتبی
خیلی این چندتا مجری خنده دارند.برید شبکه نسیم
ناشناس
برنامه کودک شبکه افق
سارا
بادی بود؟ جاییزه داشت؟
ناشناس
ترامپو زدن؟
ناشناس
نکنید این کارارو خیر سرتون این تلوزیون ملی همه دنیا میبینن میگن اینا از در ب دری ماکت رهبرای دشمناشون رو میزنن
ناشناس
🧠->؟
ناشناس
ابتذال محض و دیگر هیچ
ناشناس
خوشبحالتون حقوق هم میگیرین واسه این جنگولک بازیهای خجالت آور
جیمز باند
شتر در خواب بیند پنبه دانه
ناشناس
بزن که خوب می زنی
ناشناس
مگه ماکان نصیری نبود؟کیان کیه؟
ناشناس
اقای مجری محترم ماکان نصیری و کیان پیرفلک
هر دو کودک بودند و به فاصله ۴ سال به آسمان ها پرکشیدند
یکی رو آمریکا تو بمباران شهید کرد و دیگری رو تو سال ۱۴۰۱ ....
از کیان هم تو تلویزیون بگو. اون هم کودک بود و معصوم
نظرات شما -
ناشناس
به فاصله ۳ سال
ناشناس
از کیان براشون مالشی گرم نمیشه
ناشناس
فعلا سرتون گرم این بازی ها باشه
Mah A
صداوسیما و با این مجری های بی استعداد و بی چهره و نادان ما رو به خاک سیاه می نشونه
مدام با شور رفتار می کنند نه شعور
ناشناس
خخخخخ
فرشاد
صدا و سیما دیگه پیروزی باقی نزاشتن ... عمو ترامپ و بیبی هم کشتن رفت 😂😂😂
ناشناس
سگ زرد و نتانیاهو لعنتی
ناشناس
نهایت وقاهت و بدبختی و عقب ماندگی ،ذکر دعابگی و به یک عکس شلیک کنی ،،
پیروزی پیروزی پیروزی
لطفا ادامه بدین
ازین مجریا چندتا دارید؟
عالی به امید نابودی سگ زرد
پیت هگزت خوب میدونه که ترامپ جنگو به جمهوری اسلامی باخته و روبیو و خضریان هم اینو میدونن
الان باز یه سری بیکار و علاف اینستا باز میان اینجا میگن اینترنتو وصل کنید !
کار خوبی کرده، چه ایرادی داره مثلا؟
الان جدی ایی یا داری شکلک درمیاری
مگه میشه ان حجم از خزعبلات!
ایران به کجا داره میره ؟
اینا کی هستند ؟
شما با تفنگ بادی میزنی ، اونا ثانیه صفر با سنگرکشن زدن
😂😂😂🤣🤣🤣
ببین پول مردم ایران چطور صرف سیمای میلی و این جفنگیات می شود
آقا مسخره بود واقعا. ما تو بازی اونها رو با تیر میزنیم ولی اونها تو واقعیت ما و مسئولان مملکت رو میزنند. البته مجری میدونه برای گرفتن پست بالاتر چطور باید در صدا و سیما فیلم بازی کنه و حرف بزنه!!
اگه بدونی تو چقد در پیشگاه مردم منفوری خودتو میزنی
ان چرا اینطوری صورتش پوشونده مگه واقعا ترامپ زده که اینطوری پنهان شده!!! از عکس هم میترسه!!
بر خاکی نشستهام که از آن من نیست
با نامی زیستهام که از آن من نیست
جنگ به شیوه برره ای ها😵💫🙉🙉🙉
جمع کنید این بچه بازی ها را جنگوی واقعی تو میدان نشان می ده که چیکاره است
خیلی این چندتا مجری خنده دارند.برید شبکه نسیم
برنامه کودک شبکه افق
بادی بود؟ جاییزه داشت؟
ترامپو زدن؟
نکنید این کارارو خیر سرتون این تلوزیون ملی همه دنیا میبینن میگن اینا از در ب دری ماکت رهبرای دشمناشون رو میزنن
🧠->؟
ابتذال محض و دیگر هیچ
خوشبحالتون حقوق هم میگیرین واسه این جنگولک بازیهای خجالت آور
شتر در خواب بیند پنبه دانه
بزن که خوب می زنی
مگه ماکان نصیری نبود؟کیان کیه؟
اقای مجری محترم ماکان نصیری و کیان پیرفلک
هر دو کودک بودند و به فاصله ۴ سال به آسمان ها پرکشیدند
یکی رو آمریکا تو بمباران شهید کرد و دیگری رو تو سال ۱۴۰۱ ....
از کیان هم تو تلویزیون بگو. اون هم کودک بود و معصوم
به فاصله ۳ سال
از کیان براشون مالشی گرم نمیشه
فعلا سرتون گرم این بازی ها باشه
صداوسیما و با این مجری های بی استعداد و بی چهره و نادان ما رو به خاک سیاه می نشونه
مدام با شور رفتار می کنند نه شعور
خخخخخ
صدا و سیما دیگه پیروزی باقی نزاشتن ... عمو ترامپ و بیبی هم کشتن رفت 😂😂😂
سگ زرد و نتانیاهو لعنتی
نهایت وقاهت و بدبختی و عقب ماندگی ،ذکر دعابگی و به یک عکس شلیک کنی ،،