ترامپ: ایرانیها اگر بهزودی توافق نکنند، روزگار خیلی بدی خواهند داشت
دونالد ترامپ در گفتگو با یک شبکه تلویزیونی فرانسوی با تکرار لفاظیهای خود علیه تهران مدعی شد که توافق با واشنگتن به نفع ایرانیها است و در صورت عدم دستیابی به توافق در آینده نزدیک، روزگار خیلی بدی در انتظار آنها خواهد بود.
دونالد ترامپ در جریان یک گفتگوی تلویزیونی با رسانهای فرانسوی، بار دیگر ادعاهای خود را درباره روابط میان واشنگتن و تهران تکرار کرد.
وی در این مصاحبه با بهکارگیری ادبیاتی تهدیدآمیز مدعی شد که به نفع ایرانیها است که به توافق برسند. ترامپ در ادامه لفاظیهای خود افزود: «اگر بهزودی به توافق نرسیم، روزگار خیلی بدی خواهند داشت.»
آقای ترامپ قمارباز خستمون کردی چقدر لفتش میدی زود سریع تند ما رو از برزخ بیرون بیار در نهایت در جهنم میمونیم یا اگه خیلی خوش شانس باشیم وارد بهشت میشیم
چقدر خشن شده جدیداً
تند نرو حاجی !
فردا دوباره پاکستان رو ستایش میکنی و دم از مذاکرات سازنده میزنی
ترامپ موجود خودشیفته و جوگیر
ترامپ تا فردا اگه تکلیف رو مشخص نکنی خودکشی میکنم
همین الان هم روزگارمون بدجوریه !!
ما رو خدا زده. تو ک... ما رو هم نمیتونی بخوری ...
روزگارمان الان هم سیاهه علی برکت الله
نمیدونم منظور ترامپ دقیقاً چیست ولی من همین حالا هم روزگار بسیار بدی دارم .
حمله کن دیگه لامصب
بخواب بابا
ناشناس ۲۳:۱۶ از کجا فهمیدی ناشناس اولی باباته؟
فکر کنم ترامپ معتاد شده اصلا نرمال نیست
روزگارمون تو دهنت
آورین آورین
بزن زود تموم بشه بهشت یخ کرد 😐
دیگه شورشو دراورده مسخره
ایرانیان خیلی سال که روزگار بدی دارند.
کوچکترین اهمیتی هم برای گروه حاکم امت گرا نداره!
دوباره بمباران وبدبختی لعنت بهتون برید باهش حرف بزنین وگرنه دوباره شهرها رومیخادبزنه ازروزدوم بمباران تهران بچم دستشوییشو نمیتونه نگه داره خودم دونوبت دیازپام میخورم تو این گرونی سرکارم میرم بازنمیرسیم
خب برو شهرستان. کی جنگو میمونه تهران آخه؟
خواهیم دید چه خواهد شد!
شاید باورنکنین ولی همه چیزبه حزب الله ربط داره اگه اون خوب بتونه ادامه بده اینورم نمیتونن فوکوس کنن
رحم نکن یا یجوری بزن ما بمیریم یا یجوری بزن اینا تموم شن
جنگ تموم شد...
هر غلطی بود و تونستی کردی دیگه فک نکنم بتونی کاری بکنی
نه، هنوز خیلی کارها میتونه بکنه.مثلا ادامه ترورها، زدن زیرساخت ها، اشغال جزایر جنوبی و گرفتن نفت
همین الانم روزگار خیلی بدی داریم خیالت راحت
هرکی یه ذره وطن ووطن دوستی داره بایددددددددددد بره توافق کنه
بزن که خوب می زنی
بیشینه بینیم باباحال نداریم زرمفت نزن.
خدا شاهده دشمن اصلی شما مردم هستن
ازچین نیومده برنامه چکش اهنین روچیده
با حمله روزگارمون خب میش
اون چیزی که ترامپ میخواد هم محاصره دریاییه و هم باز کردن تنگه هرمز
تنگه هرمز رو با بازنگه داشتن مرزهای خشکی تاق میزنه
😁 😁 😁 بس دیگه آره درسته ما خر شدیم تو راست میگی 😁
توافقی در کار نیس دونالد جون
لطفا سریعتر اقدام کنید از وضعیت نه جنگ نه صلح در بیایم
بدبخت شدیم
دیروزشبکه افق تو5دقیقه بادستپاچگی اموزش کارباکلاشینکفو میداد .نمیدونم چی بایدبشه اینا دست ازسرما بردارن
متاسفانه آقای ترامپ سوراخ روپیدا کردن ومشغول بازکردنشونن
نیس حالا الان روزگار خیلی خوبی داریم؟؟
همه از فرط خوشی رفتیم تو فکر خودکشی!
خدایا بدتر از این روزگار چی میتونه باشه؟!!!
بیا خوراک بادمجون بهت بدیم عمو جون😉
یعنی چی توی سرشه؟؟؟...
قطعا مغز نیست ...
بیچاره ملت
هنوز منتظر توافقی ؟ 😂😂
روزگاری یار من بودی و یار من نبودی
مردم ایران خیلی بی پناهن
چقدر زر میزنی تو
یعنی قرار روزگارمون از اینی که هست تر بشه
ما تو چی مملکت جز سختی هاش سهم داشتیم
لعنتی خسته شدیم نابود کردی اقتصاد ما را تمام کن کار را یا اینوری یا آنوری. ولی امروز و فردا نکن بیشرف
دروغنگو
الاغ تو که این توافق راقبول نداشتی وازش خارج شدی حالا دم از توافق میزنی ومردم ایران رامیترسونی برو گمشو
روزگارشون رو سیاه کن عمو
عشق
قیافه خوک زرد عین اسهال حال بهمزن است
کاظمی فهمیدند ایران با جمهوری اسلامی یکی نیست
سگی که می ترسه ؛ بلندتر پارس میکنه
ترامپ غلط می کنی زر می زنی
تندرو ها رو بزنید
از این وضعیت بدتر و افتضاحتر مگه هست
بزن راحتمون کن
ترامپ عزیز تو باعث شدی خیلیا شهید بشن به ارزشون برسن برن بهشت ما ازتو متشکریم
خواهش میکنم هانی وظیفم رو انجام دادم چون میدونستم شهادت چقدر براشون ارزشمنده و گفتم بهشون کمک کنم زودتر وارد بهشت بشن
نه که الان روزگار خوشی داریم
طبق کتاب مقدس قتل یک انسان مانند قتل همه انسانهاست
اینکه مکاتب فکری بشری این مساله بزرک را درک نمیکنند دائم مثل گسلهای قاره ها جابجا میشوند و با جابجایی مرزهای طبیعی به افکاری دیگر پناه میبرند اما نمیتوانند پیروز شوند به دلایلی اسرارآمیز...محدوده علم خارج است
بزن بزن که این دشمنای داخلی زندگی نذاشتن برامون