ترامپ: ایرانی‌ها اگر به‌زودی توافق نکنند، روزگار خیلی بدی خواهند داشت

دونالد ترامپ در گفتگو با یک شبکه تلویزیونی فرانسوی با تکرار لفاظی‌های خود علیه تهران مدعی شد که توافق با واشنگتن به نفع ایرانی‌ها است و در صورت عدم دستیابی به توافق در آینده نزدیک، روزگار خیلی بدی در انتظار آن‌ها خواهد بود.

ترامپ: ایرانی‌ها اگر به‌زودی توافق نکنند، روزگار خیلی بدی خواهند داشت

دونالد ترامپ در جریان یک گفتگوی تلویزیونی با رسانه‌ای فرانسوی، بار دیگر ادعاهای خود را درباره روابط میان واشنگتن و تهران تکرار کرد.

وی در این مصاحبه با به‌کارگیری ادبیاتی تهدیدآمیز مدعی شد که به نفع ایرانی‌ها است که به توافق برسند. ترامپ در ادامه لفاظی‌های خود افزود: «اگر به‌زودی به توافق نرسیم، روزگار خیلی بدی خواهند داشت.»

منبع: میزان
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 66
  • هندونه خنک

    آقای ترامپ قمارباز خستمون کردی چقدر لفتش میدی زود سریع تند ما رو از برزخ بیرون بیار در نهایت در جهنم میمونیم یا اگه خیلی خوش شانس باشیم وارد بهشت میشیم

  • ناشناس

    چقدر خشن شده جدیداً

  • تند نرو حاجی !
    فردا دوباره پاکستان رو ستایش میکنی و دم از مذاکرات سازنده میزنی

    نظرات شما -
    • ناشناس

      ترامپ موجود خودشیفته و جوگیر

  • خودکشی

    ترامپ تا فردا اگه تکلیف رو مشخص نکنی خودکشی میکنم

  • بهلول

    همین الان هم روزگارمون بدجوریه !!

  • ناشناس

    ما رو خدا زده. تو ک... ما رو هم نمیتونی بخوری ...

  • ناشناس

    روزگارمان الان هم سیاهه علی برکت الله

  • ناشناس

    نمی‌دونم منظور ترامپ دقیقاً چیست ولی من همین حالا هم روزگار بسیار بدی دارم .

  • ناشناس

    حمله کن دیگه لامصب

    نظرات شما -
    • ناشناس

      بخواب بابا

    • ناشناس

      ناشناس ۲۳:۱۶ از کجا فهمیدی ناشناس اولی باباته؟

  • ناشناس

    فکر کنم ترامپ معتاد شده اصلا نرمال نیست

  • Akbar

    روزگارمون تو دهنت

  • ناشناس

    آورین آورین

  • ناشناس

    بزن زود تموم بشه بهشت یخ کرد 😐

  • ناشناس

    دیگه شورشو دراورده مسخره

  • ناشناس

    ایرانیان خیلی سال که روزگار بدی دارند.
    کوچکترین اهمیتی هم برای گروه حاکم امت گرا نداره!

  • هرجورشده نباید بز

    دوباره بمباران وبدبختی لعنت بهتون برید باهش حرف بزنین وگرنه دوباره شهرها رومیخادبزنه ازروزدوم بمباران تهران بچم دستشوییشو نمیتونه نگه داره خودم دونوبت دیازپام میخورم تو این گرونی سرکارم میرم بازنمیرسیم

    نظرات شما -
    • ناشناس

      خب برو شهرستان. کی جنگو میمونه تهران آخه؟

  • ناشناس

    خواهیم دید چه خواهد شد!

  • ناشناس

    شاید باورنکنین ولی همه چیزبه حزب الله ربط داره اگه اون خوب بتونه ادامه بده اینورم نمیتونن فوکوس کنن

  • ناشناس

    رحم نکن یا یجوری بزن ما بمیریم یا یجوری بزن اینا تموم شن

    نظرات شما -
    • ناشناس

      جنگ تموم شد...

  • ناشناس

    هر غلطی بود و تونستی کردی دیگه فک نکنم بتونی کاری بکنی

    نظرات شما -
    • ناشناس

      نه، هنوز خیلی کارها میتونه بکنه.مثلا ادامه ترورها، زدن زیرساخت ها، اشغال جزایر جنوبی و گرفتن نفت

  • ناشناس

    همین الانم روزگار خیلی بدی داریم خیالت راحت

  • ناشناس

    هرکی یه ذره وطن ووطن دوستی داره بایددددددددددد بره توافق کنه

  • ناشناس

    بزن که خوب می زنی

  • ناشناس

    بیشینه بینیم باباحال نداریم زرمفت نزن.

  • ناشناس

    خدا شاهده دشمن اصلی شما مردم هستن

  • ناشناس

    ازچین نیومده برنامه چکش اهنین روچیده

  • ناشناس

    با حمله روزگارمون خب میش

  • حقگو

    اون چیزی که ترامپ میخواد هم محاصره دریاییه و هم باز کردن تنگه هرمز
    تنگه هرمز رو با بازنگه داشتن مرزهای خشکی تاق میزنه

  • مرتضی متقلب

    😁 😁 😁 بس دیگه آره درسته ما خر شدیم تو راست میگی 😁

  • Mosi

    توافقی در کار نیس دونالد جون
    لطفا سریعتر اقدام کنید از وضعیت نه جنگ نه صلح در بیایم
    بدبخت شدیم

  • ناشناس

    دیروزشبکه افق تو5دقیقه بادستپاچگی اموزش کارباکلاشینکفو میداد .نمیدونم چی بایدبشه اینا دست ازسرما بردارن

  • ناشناس

    متاسفانه آقای ترامپ سوراخ روپیدا کردن ومشغول بازکردنشونن

  • ناشناس

    نیس حالا الان روزگار خیلی خوبی داریم؟؟
    همه از فرط خوشی رفتیم تو فکر خودکشی!

  • ناشناس

    خدایا بدتر از این روزگار چی میتونه باشه؟!!!

  • ناشناس

    بیا خوراک بادمجون بهت بدیم عمو جون😉

  • ناشناس

    یعنی چی توی سرشه؟؟؟...

    نظرات شما -
    • ناشناس

      قطعا مغز نیست ...

  • ناشناس

    بیچاره ملت

  • امید

    هنوز منتظر توافقی ؟ 😂😂

  • ناشناس

    روزگاری یار من بودی و یار من نبودی

  • بیخودی الملک

    مردم ایران خیلی بی پناهن

  • ناشناس

    چقدر زر میزنی تو

  • ناشناس

    یعنی قرار روزگارمون از اینی که هست تر بشه
    ما تو چی مملکت جز سختی هاش سهم داشتیم

  • ناشناس

    لعنتی خسته شدیم نابود کردی اقتصاد ما را تمام کن کار را یا اینوری یا آنوری. ولی امروز و فردا نکن بیشرف

  • حسن سلیمی

    دروغ‌نگو

  • سرباز حاج قاسم

    الاغ تو که این توافق راقبول نداشتی وازش خارج شدی حالا دم از توافق میزنی ومردم ایران رامیترسونی برو گمشو

  • ناشناس

    روزگارشون رو سیاه کن عمو

  • ناشناس

    عشق

  • ناشناس

    قیافه خوک زرد عین اسهال حال بهمزن است

  • ناشناس

    کاظمی فهمیدند ایران با جمهوری اسلامی یکی نیست

  • حمید کلباسی

    سگی که می ترسه ؛ بلندتر پارس میکنه

  • ناشناس

    ترامپ غلط می کنی زر می زنی

  • دانیال

    تندرو ها رو بزنید

  • ناشناس

    از این وضعیت بدتر و افتضاحتر مگه هست

  • ناشناس

    بزن راحتمون کن

  • ناشناس

    ترامپ عزیز تو باعث شدی خیلیا شهید بشن به ارزشون برسن برن بهشت ما ازتو متشکریم

    نظرات شما -
    • ترامپ

      خواهش میکنم هانی وظیفم رو انجام دادم چون میدونستم شهادت چقدر براشون ارزشمنده و گفتم بهشون کمک کنم زودتر وارد بهشت بشن

  • ناشناس

    نه که الان روزگار خوشی داریم

  • محقق متون مقدس

    طبق کتاب مقدس قتل یک انسان مانند قتل همه انسانهاست
    اینکه مکاتب فکری بشری این مساله بزرک را درک نمیکنند دائم مثل گسلهای قاره ها جابجا میشوند و با جابجایی مرزهای طبیعی به افکاری دیگر پناه میبرند اما نمیتوانند پیروز شوند به دلایلی اسرارآمیز...محدوده علم خارج است

  • ناشناس

    بزن بزن که این دشمنای داخلی زندگی نذاشتن برامون