افشاگری نماینده انگلیسی: ناو مشهور آمریکا هدف قرار گرفته/ صدها آمریکایی کشته شده‌اند

نماینده سابق انگلیس گفت: یک سانسور گسترده در پنتاگون در جریان است.

افشاگری نماینده انگلیسی: ناو مشهور آمریکا هدف قرار گرفته/ صدها آمریکایی کشته شده‌اند

یک نماینده سابق مجلس انگلستان گفت: ناو «یواس‌اس نیمیتز» هدف قرار گرفته و صدها نیروی آمریکایی کشته شده‌اند.

این‌ نماینده گفت: یک سانسور گسترده در پنتاگون در جریان است.

 

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 65
  • ناشناس

    یک نماینده سابق انگلستان

  • ناشناس

    نکنه محرمانه گفته پس اسمش کو

  • ناشناس

    این سابق ها زیاد زرررر میزنند

  • ناشناس

    این نماینده سابق اسمش کیه؟ کجا گفته؟ و سندش چیه؟

  • ناشناس

    چرا تمام منابع شما افراد سابق هستن. سرتنگ بازنشته نماینده سابق. فک کنم چند صد دلار میگیرن و این اراجیف رو میبافن

  • ناشناس

    منبع خبر ؟؟؟؟؟؟

  • ناشناس

    مگه همچین چیزی میشه
    اون موقع ترامپ و آمریکا از همچین چیزی برای قانع کردن افکار عمومی آمریکا برای جنگ و افکار عمومی دنیا علیه ایران استفاده نکرده؟ عجیبه

  • ناشناس

    ایران خودش خبر نداره نماینده سابق مجلس عنگلیس خبر داره

  • ناشناس

    یه نماینده سابق مجلس آلمان گفته همچی ناو به سمت خاورمیانه نیومده
    میبینی منم بلدم حرف بزنم ادمینم کنید😂

  • ناشناس

    خخخخخخخخخخخخخ کوچولوها کوچولوها....

  • ایرانی

    وقتی اسم اون نماینده رو نمیگی یعنی داری جوک تعریف میکنی

  • احمدباهوش

    اگه اون ناوها سالم به آمریکا برسه از بی غیرتی ایران میباشد

  • ناشناس

    دروغ که حناق نیست

  • جان فدای میهن

    صد ها نه ,میلیون ها نفر کشته شدن من اونجا بودم ،این ناو ده میلیون سرباز جا داده بود که هزار موشک بالستیک بر هزار نقظه اون خورد و با هر بالستیک هزاران سرباز کشته شدن ،همه مردیم متاسفانه😭

  • ناشناس

    فکر کن صد ها نیروی آمریکایی کشته شده باشه ،بعد امریکا هیچ کاری کنه 🤣 خبر خودش داد میزنه که حقیقت داره 🤣 اینکه گوینده خبر ژبق معمول نمیانده سابق هست و حتی اسم هم نداره ژبق معمول بماند 🤣

  • marzieh

    :)) اسم نداره این نماینده؟ نکنه اون یاروئه که از جشنواره های عمار و اینا جایزه گرفت
    بعد این امریکاییای نگون بخت کشته شده همگی پرورشگاهی بودن، زن و بچه و فک و فامیل و دوستی هم نداشتن؟

  • ناشناس

    وقتی منبعت میشه بی بی سی

  • ناشناس

    منبع؟ یک بسیجی در پایگاه.
    میبینم هی ناو هاشون رو میارند نزدیکتر.(چابهار)

  • ناشناس

    شاید حتی میلیون ها آمریکایی. فقط نمیدونم چرا صدای خانواده هاشون در نمیاد 😂

  • ناشناس

    این از کجا فهمید ؟

  • چای دبش باغ ازگل ک

    با ایران و ایرانی کل کل کردن مرگ را بهمراه دارد

  • ناشناس

    منبع :خبر فوری
    گیرم کشته شدن ، من دو ماهه اجاره ندادم

    تو خرجای اولیه موندم
    انواع و اقسام بیماری رو تحمل میکنم
    آیا کشته شدن آمریکایی ها دردی ازم دوا میکنه؟

  • ناشناس

    اسم نداشت ؟

  • گوشه گیر

    خودِ ترامپم کشته شده . نتانیاهو هم کشته شده نصف آمریکا هم تصرف شده 😂 ساقی خوب نعمته

  • ناشناس

    در ناو موشک انداز امریکایی به زور صد نفر ملوان داره خود دانید انقدر دروغ نشر ندهید

  • ناشناس

    سانسور گسترده، فقط اسم نداشته خودت

  • ناشناس

    بد ذات ترین حکومت های دنیا حکومت های انگلیس بودند از زمان جیکاک که رخنه در فرهنگ ایران کردند تا الان که دارند خبر های گمراه کننده به جهان مخابره می کنند معمولا یا مستقیم از طرق رسانه خود و وابسته خود خبر دروغ منتشر می کنند ویا اینکه از طریق رسانه های وابسته بخود عوامل نفوذی در کشور های دیگر شروع به نفاق پراکنی می کنند.

  • ناشناس

    "سابق"

  • ناشناس

    باشه

  • ناشناس

    باشه

  • ناشناس

    سی ان ان گفته ویک مسول سابق انگلیسی .خخخخ

  • علی ایسووف

    این همه نماینده سابق از کجا میان !؟تمومی ندارن !؟همش سابق و سابق !!!

  • ناشناس

    اگر موشک های ما یکی را بزنند کار تمامه بقیه می ترسند می رند.

  • انگلیس و آمریکا و کانادا در واقع یک کشور بحساب میان. به مشرکین اعتماد نکنید به هیچ وجه.

  • ناشناس

    این انگلیسیهای کثیف و مکار از دوره صفویه تابحال افت خاورمیانه و ایران بوده .

    ادم قحطیه میرید با این اشغالها صحبت می کنید؟مثل سگ دروغ میگن

  • ناشناس

    یک نماینده ؟؟؟ نه اسمی نه نشونی نه منبع ، آخه چقدر ابلهید

  • ناشناس

    نماینده سابق اسم‌ نداره ؟

  • ناشناس

    صدها امریکایی😂😂😂😂

  • ناشناس

    اسم نداره این نماینده انگلیسی؟ گمنامه؟

  • ناشناس

    رهبر آمریکام زدیم صداش درنیومده

  • علی

    چقدر که تو ایران سانسور گسترده و قطع اینترنت نیست ...

  • ناشناس

    اون نماینده اسم نداره؟

  • ناشناس

    صدها؟!

  • سعید

    میشه شما یه خبر بزارید که توش به قول یه مقام سابق یا اسبق نباشه.

  • علی

    عمو ترامپیا کجان پس؟

  • ناشناس

    با این رسانه هایی که دارن اگه نماینده انگلیس فهمیده قبلش صدبار اعلام میکردن

  • ناشناس

    آخرین آپدیتی که چند روز پیش از موقعیت ناوهای آمریکا دیدم، ناو نیمیتز نزدیک جنوب قاره آمریکا بود. کی زدش؟ لابد شماها 😂

  • ناشناس

    چه منبع موثقی ؟؟؟

  • ناشناس

    دوباره پیروز شدیم ، ما اینقدر قوی هستیم که از اینجا کوبا را میزنیم

  • ناشناس

    چهار بارم غرق شده

  • ناشناس

    منظورت جورج گالوی هست؟ نمیری خ ف

  • ناشناس

    خخخ جوک خوبی بود. عجب منبع معتبری. در حد منبع آب. همچین اتفاقی میوفتاد ایرانو شخم میزدن. چرا همچین خبرای چیپی میزارین

  • محمد

    تو این اوضاع بدبختی و نکبت، چند میلیون دلار به تو دادند که چنین حرف مفتی تحویل دهی؟

  • علیرضا

    با یه کشور جهان سومی تو خاورمیانه اشتباه گرفتید... آمریکا قلدره قبول... اما یه کشور دموکراتیک هست. یه خبرنگار میتونه اونجا سیفون بکشه رو ترامپ. خلاصه که نمیشه به این راحتی سانسور کرد و دروغ گفت. شما اگه جرات داری یه مقاله انتقادی بنویس راجع به نماینده ممسنی... بعدش باید بری دستفروش بشی...

  • ناشناس

    اسم نداشت این نماینده؟

  • ناشناس

    این یک ناو هواپیمابر هست که هیچ وقت به خاورمیانه نیامد. بنابراین نشر اکاذیب است.

  • ناشناس

    شفافیت فقط ۳ پا

  • ناشناس

    منابع خبری شما : ژنرال بازنشسته ، نماینده سابق ، منبع موثق و ... . گوش ما هم دراز هست حتما

  • ناشناس

    بازهم سابق
    باز هم بدون نام

  • ناشناس

    افشاگری نماینده انگلیس منظور همان نماینده مجلس ایران است

  • ناشناس

    باشه شما پیروز شدین :)))))

  • ناشناس

    نتو وصل کنید مردم یادشون نرفته

  • ایران میتونه 0

    با همون نقشه یک افغانی و یک معتاد خرده فروش رفتن دیوارش ی جی پی اس گذاشتن بعدش با ی ارپی جی قذیمی زدن پره اش و غرقش کردن

  • ناشناس

    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂‌

  • رهگذر

    منبع خبر رو بگید اگر فالس نیوز نیست.
    منبع: عمه خانم سرکوچه