وزیر جنگ آمریکا: ایران از دلفین‌های انتحاری استفاده نمی‌کند؛ ما استفاده می‌‌کنیم/ ویدئو

پیت هگست، وزیر جنگ آمریکا گفت: «نمی‌توانم تأیید یا تکذیب کنم که خودِ ما یعنی آمریکا دلفین کامیکازه داریم، اما می‌توانم تأیید کنم که ایران چنین چیزی ندارد.»

وزیر جنگ آمریکا: ایران از دلفین‌های انتحاری استفاده نمی‌کند؛ ما استفاده می‌‌کنیم/ ویدئو
حجم ویدیو: 3.10M | مدت زمان ویدیو: 00:00:21 | دانلود ویدیو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 31
  • ناشناس

    هرکی استفاده کنه خره. دلفینا در حد یه بچه ادم میفهمن، انگار بمب میبندی به یه بچه

  • ناشناس

    خودش هم داشت خندش میگرفت 😆

  • ناشناس

    الان اگه ایران بود خودشونو جر می دادن برای اینکه وای ایران به حیات وحش صدمه می زنه

  • ناشناس

    فرقی نمیکنه هرکی این غلط میکنه حرامزاده است

  • ناشناس

    آمریکایی ها خودشون رو زدن به نادانی؟؟ کم آوردن؟؟ این دیگه چه کوفتیه🥸

  • عمو پورنگ

    عوضش اینام ادرار شتر و روغن بنفشه دارن دلتووووووووون بسوزه

  • ناشناس

    حیوان بدبخت چه گناهی کرده؟! کم توی سیرک ها و استخرهای نمایشی از اینا بیگاری می کشید، حالا دلفین کامیکازه! بشرِ جنایتکار!!!

  • بهار

    انسان پست خودخواه 😡😭 لعنت بهتون که برای جان هیچ موجودی ارزش قائل نیستید و برای بقای خودتون کشتار راه میندازید ، فرقی نداره انسان یا حیوان ....

  • ناشناس

    استفاده ازین زبون بسته ها برای جنگ خیلی نامردیه هر کی باشه ...... یک یکشون

  • چای دبش باغ ازگل ک

    بیچاره دولفین ها که به سرنوشت مردم ایران دچار شدن

  • ناشناس

    خداوند نسل هرچه جنگ طلب را از روی زمین بردارد. تمام علم شانرا برای کشتن انسانها بکار گرفتند خداوند نابود شان کنه

  • ناشناس

    ما پشه دریایی داریم

  • رجب

    چرت نگو ضعیفه نصفه شبی !

  • ناشناس

    این چرت پرت اصلا از کجا شروع شد

  • ناشناس

    زحمت میکردی ترجمه میزدی ماکه انگلیسی حالیمون نمیشه

  • حسین

    ایرانی ها جوانمرد و با اخلاق اند و دل شون نمیاد با دلفین زبون بسته این کار رو بکنند. شما غربی های وحشی که پوست سرخ پوست های بیچاره رو می کندید و می خندیدید و نمونه هاش در سینماتون هم هست اهل این کارهایید.

    نظرات شما -
    • آرن

      اره دیدیم چند ماه پیش رو , اس گو ل

  • ناشناس

    ایران میتونه مقدار زیادی خشخاش و تریاک تو ابهای خلیج فارس بریزه تا دلفینها نعشه بشن و نتونن هدف رو تشخیص بدن. بعدشش اشتباهی میرن سمت ناوهای امریکایی و خوشدونو منفجر میکنن و ایران مثل همیشه پیروز میشه

  • ناشناس

    اونا دلفین دارن جمهوری اسلامی هم خبر فوری و جان فدا ، تایید کن خبر فوری نامرد نباش در حد دلفین هم نیستی یعنی؟

  • ایران میتونه اورج

    ایران میتونه چندتا تمساح استخدام کنه (ترجیحاً بومی) با کوسه های فارسی زبان خلیج ائتلاف کنن حساب دلفینهای آمریکا رو برسن بعد برن سر وقت کابلهای فیبر نوری کف خلیج فارس همه شو قطع کنن اینترنت منطقه که قطع بشه تازه میشن مث ما اونوقت مردم اونجا صداشون در میاد اینترنتشون وصل میشه ولی مال ما نه .
    بعدش میتونیم اعلام پیروزی مطلق بکنیم .

  • ناشناس

    این خوب بود 😂😂😂

  • ناشناس

    باید از‌ پشه های انتحاری استفاده کنیم

  • پونه

    آی بعضیا
    دنیا رو آلودین
    اینجور اگه طی بشه
    نابودیم کو کجا رفت
    😡😡😡😡😡😡😡

  • ناشناس

    ویدعوی تقطیع شده... واقعا به چی میخواید برسید؟! توی ویدعوی کامل میگه من نه تایید میکنم نه رد میکنم که ما از دلفینهای انتحاری استفاده میکنیم یا نه ولی مطمئن شدیم ایران استفاده نمیکنه

  • آنتی سایبری

    سایبری های آلبانی ، 8200 و سلطنت طلب اگر این حرف رو یکی از مقامات ایرانی زده بود شما ها زیر این خبر رو با کامنت هاتون پاره کرده بودید

  • امیر

    مصاحبه رو با دقت گوش بدین مسخره کرد یعنی هیچکس استفاده نمیکنه این یه تکنیک تخلیه

  • امین

    داعشی های کت و شلواری

  • نادر

    به نظرم ایران میتونه همه کوسه های خلیج رو فارس با موشک های هوابرد مسلح کنه و به کمک لاک پشت های نینجا و گروه پانداهای کونگ فو کار و استاد شیوا و موش های چینی از طریق زمینی و زیر زمینی به ناوهای آمریکایی حمله کنه.. درصد موفقیت این طرح خيلی بالاست.. اگه باور ندارید از سحر امامی مجری صدا و سیما بپرسید

    نظرات شما -
    • ناشناس

      حتی میتونه از هاچ زنبور عسل و واتو واتو و سرینتی‌پیتی هم کمک بگیره🤣🦕

  • ناشناس

    این قدر ژست دفاع از حیوانات و در نیارید می دونید چندتا اسب در جنگ ها کشته و زخمی شدن

  • ناشناس

    وحشی تر از این حیوان دوپا نداریم