اوضاع وخیم شهرک نشینان صهیونیست
روزنامه عبری هاآرتص نوشت: اسرائیل ازهم گسیخته و جنگ باعث شده که میلیونها اسرائیلی به بیماریهای روانی مبتلا شوند.
جنگهای مداوم و چندجبههای در سالهای اخیر، فشار روانی گستردهای بر شهرکنشینان وارد کرده و موجب افزایش چشمگیر اختلالات روانی در میان غیرنظامیان و نظامیان شده است.
بخش بزرگی از جمعیت با اضطراب، افسردگی و نشانههای استرس مزمن مواجه هستند.
این بحران بهویژه در میان نیروهای نظامی شدیدتر بوده و در برخی موارد منجر به خودکشی شده است.
براساس آمار، میزان خودکشی در طول سه سال گذشته بیش از ۱۰۰ درصد رشد داشته است.

ما 90 میلیون سال هاست بیماری روانی شدید داریم
از اوضاع ما بدترن؟
بیان اینجا تاب آوری یاد بگیرن بزور تاب شون آورده میشه