محسنی اژه‌ای: هدف دشمن شکستن کمر اقتصادی کشور است؛ باید آن را خلع سلاح کنیم

رئیس قوه قضاییه گفت: ما در شرایط فعلی با یک سلسله مسائلی در اقتصاد و معیشت مردم مواجه‌ایم؛ در این عرصه تمامی تمرکز مسئولان‌امر باید معطوف بر تسهیل امورات و زیست مردم باشد.

محسنی اژه‌ای: هدف دشمن شکستن کمر اقتصادی کشور است؛ باید آن را خلع سلاح کنیم

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای، طی سخنانی در نشست با جمعی از مقامات قضایی، با اشاره به تروریسم اقتصادی دشمن علیه ملت ایران، اظهار کرد: ما در شرایط فعلی با یک سلسله مسائلی در اقتصاد و معیشت مردم مواجه‌ایم؛ در این عرصه تمامی تمرکز مسئولان‌ امر باید معطوف بر تسهیل امورات و زیست مردم باشد. ضروری است تدابیر و تمهیداتی اتخاذ شود تا فشار معیشت و گرانی بر گرده مردم سنگینی نکند. 

رئیس قوه قضاییه با اشاره به موضوع بسیار مهم حمایت از تولید، بیان داشت: مسئولان قضایی، چه از حیث تکالیف مستقیم‌شان و چه از حیث کمک به دولت، مقوله‌ی حمایت از تولید را جدی بگیرند. با تولیدکنندگان بویژه آن دسته از تولیدگرانی که مایحتاج مردم را تأمین می‌کنند، جلسه بگذارید و موانع را از مقابل آنها بردارید. در حوزه توزیع کالا و خصوصاً ارزاق ضروری مردم نیز با همراهی بخش‌های مربوطه، نظارت‌های مستمری را اِعمال کنید. در این زمینه، هماهنگی‌ها را با صنوف و اتحادیه‌ها افزایش دهید. 

رئیس دستگاه قضا تصریح کرد: مسئولان ذی‌صلاح قضایی در حوزه واردات کالاهای اساسی نیز در هماهنگی با استانداران استان‌های مرزی و مسئولان بنادر، تسهیلاتی را لحاظ کنند. دشمن هدفش شکستن کمر اقتصادی کشور است؛ باید دشمن را در این جبهه خلع سلاح کنیم.

قاضی‌القضات خاطرنشان کرد: قطعاً با عناصری که بخواهند از شرایط فعلی سوء‌استفاده کنند و به احتکار و گران‌فروشی مبادرت ورزند و یا کالاهای تقلبی و تاریخ مصرف گذشته را وارد بازار کنند، وفق قانون با قاطعیت برخورد خواهد شد. ما از حقوق عامه مردم در همه حوزه‌ها و در همه شرایط، با جدیت محافظت و پاسداری می‌کنیم و همچنین تسهیلگر امورات تولید کنندگان خواهیم بود.

منبع: میزان
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 55
  • ناشناس

    نه بابا الله اکبر به همه هوش و آی کیو.

    نظرات شما -
    • ناشناس

      خیلی هدف اینا بهتر کردن اقتصاد هست

  • ناشناس

    هوش و ذکاوتی که در شما سراغ داریم اینکار امکان پذیر است

    نظرات شما -
    • دار

      سندروم

  • ناشناس

    طبری کجاست
    مهدی هاشمی؟
    بابک زنجانی؟
    جزایری؟
    خاوری؟
    شریفی؟
    بس کنید

    نظرات شما -
    • چای دبش باغ ازگل ک

      و رییس بانک آینده باغ ازگل و مدیر ارشد چای دبش

    • ناشناس

      احسنت

  • آنتی سایبری

    با حرف زدن نمیشه کاری کرد اژه ای

  • رزمنده جنگ تحمیلی

    همه کارمند یا معلم یا بازنشسته نیستند که حقوق شون سربرج حسابشون واریز شود یه فکری هم به فکر قشر کارگر و بقیه هم باید کرد بخاطربیکاری و ادامه این جنگ نامعلوم شرمنده خانواده شده اند

    نظرات شما -
    • کارمند نمونه سازم

      😡
      بازنشسته با چندرغاز حقوق جونش درمیاد تا سر کنه
      میفهمی آدمی کلی هزینه داره با این گرونیا
      حقوقهای کم هزینه ها زیاد
      این جهنمه نه زندگی
      ما گدایی بزرگ نشدیم که به گدایی زندگی کردن عادت کنیم

  • فوت

    خوب چهارمين ابر قدرت دنيا حمله كنيد و محاصره دربايي رو بشكنيد !شما حريف دوتا ناو هواپيما بر تو محدوده خاكي ابي خودمون نميشيد فقط بلديد رجز بخونيد

  • سردار...

    فقط به خاطر تو شب نشده دوباره حمله میکنیم به ناو هاشون

  • Ramin

    با تمام احترامی‌ که به کسوت یک قاضی بخصوص قاض‌القضات‌ یک کشور باید گذاشت ...
    جناب اژه‌ای عزیز
    دشمن نیازی نیست کاری انجام دهد. مسئولان و مدیران کشور به بهترین نحوی در حال اجرای همین مهم هستند .

  • ناشناس

    تو هر موقع دو تا مفسد کلان اقتصادی را تونستی دادگاهی کنی اعدام کنی اونوقت حرف از مبارزه اقتصادی بزن
    حتی اجازه ورود و دخالت حتی مطالعه پرونده های اقتصادی کلان را نداری . جرات نمیکنی اسمی ازشون بیاری ...‌
    این که بری گیر بدی چهار تا مغازه دار و تولید کننده بدبخت که باید اجناستو ارزون بدی و بعد بری مواد اولیه چند برابر دوباره بخری ورشکست کنید و دادگاهی و .... اسمش فقط سرکوب همین مردم و انداختن مردم به جون هست

  • ناشناس

    پس دشمن هیچ غلطی نمیتواند بکند چیشد

  • ناشناس

    بهترین کار رو بازرس ژاور می کرد . به جای پیگیری پرونده مفسدان گردن کلفت اقتصادی که نهایتا منجر به اخراجش از کار میشد ، یه عمر وقت صر ف کرد برای پرونده ژان وال ژان اون هم برای دزدیدن یک قرص نان . به این میگن عدالت استاد اژه ای

    نظرات شما -
    • کارمند نمونه سازم

      خیلیا عادت دارن به زندگی در فقر و نداری
      م چونکه ما ازریشه گدا نبودیم 😡 و به گدایی عادت نداریم
      ببین زندگیا چه خبره

    • ناشناس

      دمت گرم

  • ناشناس

    برای همین نت رو قطع کردید ک مردم بدبخت تر بشن

  • ناشناس

    خدائیش مو نمیزنه با پیت هگزت !

  • ناشناس

    بیا پایین سرمون رفت چهل وهفت ساله هر روز بدتر از دیروز اصلا هیچ کاری نکنید بهتره

  • ناشناس

    خوش به حال خودت که خبر نداری کمر اقتصاد کشور و ملت خیلی وقته که شکسته . کار از این حرفا گذشته ،

  • چای دبش باغ ازگل ک

    ساکت دشمن کسانی هستند که معیشت مردم را گران کردند و تو سکوت کردی

  • ناشناس

    برای شما ها که خیلی هم بد نشده !!

  • ناشناس

    گفتن باید این کار رو بکنیم و خواهیم کرد و... دیگه جواب نمی‌ده. هر کاری لازم بود باید تو این سالها انجام می‌دادین که ندادین. حالا که با رشد اقتصادی منفی وارد جنگ شدین دیگه فایده نداره. منفی‌های بیشتر در انتظاره تا...

  • ناشناس

    همچین دم از اقتصاد میزنید که کسی ندونه فکر میکند ایران اقتصاد داشته که امروز دشمن فشار بر آن دارد اگر منظوزتان گرانیست مقصر اصلی خود شما و دستگاه زیر مجموعه شماست که با دزدان بیت المال مدارا و مودت دارید

  • ناشناس

    وقتی کمرت شکسته دیگه نمی تونی تکون بخوری چه برسه بخوای خلع سلاحش هم بکنی

  • ناشناس

    ای کاش میشد همه مردم چند روز بعنوان دید و بازدید برن و از ادارات دولتی دیدن کنند. آن موقع متوجه میشوند که جز نامه های طولانی که بی تاثیر هستند هیچ کاری از ادارات بر نمیاد.
    تعجب میکنم، ایشون که در راس حکومت هستند باید به این موضوع آگاه باشند.

  • ناشناس

    باقطع اینترنت به دستورشما ملیونهانفربیکارشدن ،والااگه بعضی مسئولین واسه مردم کاری نکنن بهتره

  • ناشناس

    عدالت و‌ امنیت اینجا خریدنیه
    هرکی میگه نه از بابک زنجانی و سیمکارت پروها بپرسه

  • ناشناس

    چش بسته غیب گفتی

  • ناشناس

    اقتصاد؟ منظورت همین پیر فرتوت کمر خمیده پوکی استخوانه که از ترس فرو ریختن تو خودش کوچکترین حرکتی نمیکنه تازه چند تا آقازاده هم نی زدن تو رگاش و همین یه ذره خونشو هورت میکشن رو میگی ؟؟

  • ناشناس

    خلع سلاح کردی اینترنتو وصل کن ما هم ببینیم

  • ناشناس

    اینترنت رو قطع کردین که کمر اقتصاد زودتر بشکنه؟

  • ناشناس

    ۴۷ ساله که تز و تئوری و نظریه میدید
    در حالیکه درگیر توهمات عده ای هستیم در واقع داریم هر لحظه به نقطه منفی صفر نزدیک میشیم

  • ناشناس

    سوت بلبلیییییی

  • ناشناس

    به نظرت هنوز نشکسته؟؟

  • ناشناس

    کمر ملت شکسته وگرنه شماها که پروارتر شدید

  • ناشناس

    تحریم+محاصره دریایی+جنگ وآتش بس=

  • ناشناس

    مردم شما مردم غزه و لبنان واجبترند

  • ناشناس

    پیشنهاد: اینترنت و بورس رو به حالت اصلی خودشون برگردونید، کلی در رونق اقتصادی موثر است.

  • گوشت کوب

    پارسال با درآمد یک روزم دو کیلو گوشت و یک نوشابه می خریدم یا یک کیسه ده کیلویی برنج به همراه یک روغن مایع الان فقط میتونم یک روغن مایع بخرم
    حال خوشی دارم کیف لوازم به کولم

  • ناشناس

    یه بابا آره شماها کارآمد هستید دشمن نمیزاره استعدادهاتون و نشون بدید

  • ناشناس

    آفرین
    چرا زودتر به عقلت نرسید

  • ناشناس

    مگه کمری هم مونده؟؟!!!

  • ناشناس

    بی اهمیت...
    اینترنتو وصل کنیدددددددددد

  • ناشناس

    حاجی اقتصاد ما کمر که هیچی دست و پا هم نداره . بیشتر که فکر کنی میفهی اقتصاد نداریم اصلا که دنبال کمرش بگردیم. پس نگران توطئه دشمن نباشید .

  • ناشناس

    باسلام.به نظرم،باید بگوییم که آیت الله اژه ای درست میفرمایند،به نظر میرسد که روسای محترم تعزیرات حکومتی پرسنل زحمت کش خودشان را به تمام سوپرمارکت ها و خواربارفروشی های سطح شهرها و روستاها بفرستند،تمام قیمت های که در موادغذایی و خوردنی مردم را چک کنند،انگار نه انگار که در جنگ و محاصره اقتصادی هستیم،قیمت ها را پاک میکنند قیمت به روز را خودشان می نویسند و نیز به سود قانونی خودشان قانع نیستند و فاکتورهای خریدشان را غیب میکنند و یا فاکتور دستی می نویسند و یا قیمت شیرینی را ده بار در یک سال توسط اتحادیه ها به روز میکنند، تا جایی که ما یادمان است تمام صنف ها فقط یک بار در سال تغییر قیمت داشتند،نه ده بار،خلاصه این که بازار منبع تغییر و تحولات در تاریخ معاصر ما شده است.باتشکر

  • ناشناس

    چطور وقتی اوضاع خیطه در ظاهر مردم مردم میکنید ؟
    همین مردم موقع جنگ و وقتی که باید پشت شما باایستند میشوند ملت فهیم همیشه در صحنه ! وقتی به اوضاع معیشتی و اقتصادی اعتراض میکنند میشوند اغتشاشگر ؟ تا کی مردم سد دفاعی شما بشوند ؟

  • ناشناس

    خریدن اینترنت پرو= بی شرفی

  • ناشناس

    فراموش نکنید که ما توی سومین ماه از قطعی اینترنتیم، هیچکس واسمون آستین بالا نمیزنه😔

  • ناشناس

    واقعا چرا دلالها رو نمیتونین سر جاشون بشونید /؟؟؟؟؟ دلال خودرو طلا سکه دلار ...... مرغ گوشت لبنیات برنج شکر قند ................. قیمت اینا کمر شکن شدن ...............

  • ناشناس

    والا مسئولین که مردم رو فسیل کردن
    دیگه نیازی به آمریکا نیست

  • خان

    چیزی که دو روز پیش گرفتم ۱۰ میلیون الان شده ۱۸۰ میلیون
    اینترنت قطع کردین نه پول مارو میدن نه پولی داریم بدیم
    بعد میگن همه چی موجوده مردم نگران نباشن

  • ناشناس

    آقای اژه ای اگر دوستدار مردم هستید فکر کارگران ضعیف کشور باشید که با۲۳تومن حقوق باید بیمه ۴ میلیونی تامین اجتماعی بدیم خداییش با ۱۹ تومن اگر هر ماه کار داشته باشیم چطوری زندگی کنیم .بسه دیگه شعار دادن کمی کیسه خزلنه بیت المال رو شل کنید کمک حال مردم باشید و همش دشمن دشمن نکنید