بازداشت ۳ مزاحم انتخابات ایران از سوی پلیس انگلیس

سرپرست سفارت ایران در لندن از بازداشت ۳ معاند مزاحم برگزاری انتخابات ایران از سوی پلیس انگلیس خبر داد.

بازداشت ۳ مزاحم انتخابات ایران از سوی پلیس انگلیس

«علی متین‌فر» در ارتباط ویدئویی با ستاد انتخابات خارج از کشور که در حال حاضر علی باقری و احمد وحیدی  سرپرست وزارت امور خارجه و وزیر کشور در آن حضور دارند در گزارشی از روند برگزاری  چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری در انگلیس گفت: انتخابات ریاست جمهوری در ۱۰ شعبه در انگلیس برگزار می‌شود که پنج شعبه آن در لندن قرار دارد.

وی با بیان اینکه در مقابل ۲ شعبه حضور معاندین چشمگیر بود، اظهار کرد: بعد از مدتی تعداد بیشتری پلیس به مقابل این ۲ این شعبه اخذ رای اعزام شدند و فضا برای ورود رای دهندگان جهت اخذ رای فراهم شد.

سرپرست سفارت ایران در انگلیس ادامه داد : در منطقه بیرمنگام تعدادی از معاندین با مسئولان شعب اخذ رای درگیر شدند که پلیس مداخله کرد و ۲ نفر از معاندین دستگیر شدند.

 متین فر افزود : در مقابل ساختمان کنسولگری نیز  یکی از این معاندین به ساختمان  کنسولگری و همچنین ماشین پلیس رنگ پاشید که توسط پلیس دستگیر شد.

وی همچنین تصریح کرد: علیرغم این مسائل و مزاحمت‌های ایجاد شده از سوی تعدادی اندکی، شاهد مشارکت خوب هموطنان مقیم انگلیس در چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری هستیم.

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • محمد
    0

    خخخخخخخخخ.

  • عاشق وطن
    0

    ايرانيان بايد ياد بگيرند كه به عقايد هم احترام بگذارند ، سال ها است كه تعدادي از ايرانيان ( بغير از منافقين خائن ) خارج از وطن به دلايل مختلف ، مخالفت راي دادن ديگر هم وطن ها هستند ، حتي در مواردي توهين و تهديد را چاشني نظر خود مي كنند .
    اما در داخل ايران ايرانيان با چه هدفي راي مي دهند ؟ آنها چه طرفدار تفكر اصول گرا يا چه طرفدار تفكر اصلاح طلب ، با هدف بهتر شدن امور ، پيشرفت اقتصاد و پيشرفت كشور در عرصه هاي مختلف ، حذف تفكرات طالباني و داعشي گري و خيلي موارد ديگر به پاي صندوق هاي راي مي روند . ما ايراني ها ذاتا انسان هاي صلح طلبي هستيم اما احساسي به همين دليل رسانه هاي خارج از ايران سال هاي طولاني است كه از همين نقطه ضعف استفاده مي كنند و دست به تحريك و تغيير افكار و عقايد ما ميزنند بر عليه همديگر ميزنند ، ما بايد تغيير كنيم به صلح طلب متفكر .
    به اميد بهتر شدن روز به روز شرايط كشورم .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد