در دیدار با خانواده رئیس جمهور فقید

مخبر: شهید رئیسی برای گره‌گشایی از مشکلات کشور شب از روز نمی‌شناخت

سرپرست ریاست جمهوری با برشمردن برخی ابعاد شخصیتی رئیس جمهور شهید، شوق خدمت به مردم را برجسته‌ترین خصوصیت وی دانست و گفت: حضور حماسی و معنادار مردم در تشییع پیکر شهید آیت‌الله رئیسی سطح محبوبیت او را در میان آحاد مردم به تصویر کشید و نشان داد که در نزد مردم هیچ عمل صالحی بالاتر از خدمت و تبعیت از رهبری عظیم‌الشأن انقلاب اسلامی نیست.

مخبر: شهید رئیسی برای گره‌گشایی از مشکلات کشور شب از روز نمی‌شناخت

محمد مخبر شامگاه شنبه با حضور در منزل شهید رئیسی، ضمن ابراز همدردی مجدد با خانواده ایشان، با برشمردن برخی ویژگی‌ها و ابعاد شخصیتی رئیس جمهور شهید، شوق خدمت به مردم را مهمترین و برجسته‌ترین خصوصیت وی دانست و گفت: حضور حماسی و معنادار مردم در تشییع پیکر شهید آیت‌الله رئیسی سطح محبوبیت و مقبولیت او را در میان آحاد مردم به تصویر کشید و نشان داد که در نزد مردم هیچ عمل صالحی بالاتر از خدمت و تبعیت از رهبری عظیم‌الشأن انقلاب اسلامی نیست.

سرپرست ریاست جمهوری با بیان اینکه شهید رئیسی برای خدمت به مردم و گره‌گشایی از مشکلات کشور شب از روز نمی‌شناخت، افزود: قرار و آرام او وقتی بود که برای رسیدگی به مطالبات مردم در میان آنان حضور داشت و یا شاهد به ثمر نشستن طرح‌ها و پروژه‌هایی بود که برای آرامش و رفاه مردم اجرا شده بودند.

مخبر یکی دیگر از ویژگی‌های برجسته شهید رئیسی را عدالت‌خواهی ایشان عنوان و اظهار کرد: شهید رئیسی تاکید داشت که از نزدیک مشکلات را شناسایی کرده و به شکل میدانی برای حل آنها اقدام کند و در همین راستا سفرهای پرشماری به نقاط مختلف کشور داشت و البته اولویت وی سفر به استان‌های کم‌برخوردارتر بود، اما با این وجود تمرکز بر مسائل کلان کشور هیچگاه ایشان را از رسیدگی به مسائل و مشکلات جزئی و موردی مردم غافل نکرد.

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 13
  • ناشناس
    2

    مشکل هم از همینجا بود که او حتی فرق شب و روز را هم نمی شناخت چه رسد به بقیه مسائل.

  • ناشناس
    0

    اون وقت مشکلات کشور حل شد یا بدتر اندر بدترشد
    هیچکدام مردمی نبوده و نیستند

  • ناشناس
    1

    حتی اگر یک رئیس جمهور یا نخست وزیر دو سوم تمام ساعات شبانه روز را صرف پیگیری و انجام وظایف و مسؤولیت های قانونی خود کند ولی نتیجه تلاش و بدو بدو کردن های او در زندگی فردی و اجتماعی آحاد مردم پدیدار نشود معلوم می شود کار در جایی لنگ اساسی می زند و با بدو بدو کردن و از این شهر و روستا به شهر و روستای دیگر و نقاط عشایری رفتن کار درست نمی شود چونکه خانه از پای بست ویران است و خواجه در پی نقش ایوان است!

  • ناشناس
    0

    بورس را به گند کشیدند و سهامداران را نابود کردند

  • ناشناس
    0

    مشخصه هم زنده اش پدر مردم را در آورد هم مرده اش
    نمونه اش بورس
    من که حلالش نمیکنم

  • ناشناس
    0

    ارزش دلاری آرامکو به تنهایی 1800 میلیارد دلار

    ارزش کل بورس ایران 134 میلیارد دلار

    دولت سیزدهم یکسال هم میموندند کل کارخانه ها را می فروختند خرج یارانه ها می کردند سیاست آینده فروشی برای ارضاع موقت مردم فقط یک رئیس جمهور میخواهد بنزین را جمع کنه

  • ناشناس
    0

    آقای مخبر واژه ها بار معنایی دارند . در کشوری که که حتی معنی واژه ها برای مقاصد سیاسی منقلب می شود، چه امیدی به اطمینان مردم و پیشرفت کشور؟؟؟

  • ناشناس
    0

    ایشان برای بیشتر کردن یارانه؛ نرخ خوراک پتروشیمی ها و نرخ گاز فولادی ها را از 90 تومان برای عموم مردم به 3000 و 7000 افزایش دادند و دلار 60 هزار تومانی را به اجبار از شرکت های بورسی به 42 هزار می خریدید با اینکار با بیچاره کردن سهامداران مبلغ را به جیب یارانه بگیران متمول می ریختند ایشان یارانه 87 هزار میلیاردی در سال 1400 را به یارانه 789 هزار میلیاردی در سال 1403 افزایش دادند از کجا؟ از حق و حقوق سهامداران مالباخته!
    ایشان به وعده ای که به مالباختگان بورس دادند عمل نکردند.

  • ناشناس
    0

    بابا خجالت بکشین از این همه دروغ
    برو به فکر بورس باش اومدی نشسته اینجا اراجیف میبافی زندگی مردم رو هواست سرمایه مردم نابود شد
    مرده که مرده دیگه نمی تونید زندش کنید

  • فرهادی
    0

    مشک ان است که خود ببوید نی ان است که عطاری چون مخبر بگوید ، ما در عمل دیدیم سخت ترین شرایط اقتصادی در این سه سال بر ملت تحمیل شد ، ایا عقل می پذیرد یک پراید ۱۰۰ میلیونی در سه سال گذشته بشود ۴۰۰ میلیون تومان !؟ مخبر جان بنده به عنوان یک کارمند توان خرید ۲ کیلو گوشت در ماه ندارم !؟ در این سه سال کشور را سوزاندید اما با تبلیغات و کمک قدرت رسانه ای و تریبون بی حد و حصری که در اختیار دارید سیاهی های محض را سفید جلوه می دهید . قضاوت با ملت .

  • هدیه ازآبادان
    7

    درفراق این عزیزان دل سوختیم وآتیش گرفتیم خیلی زود پر کشیدند و آسمانی شدند ما هنوزکه هنوزه اشکامون مثل دریا سرازیره بند نمیاد خیلی ناراحت هستیم که همچین عزیزان دلی را ازدست دادیم اصلا ازداخل ذهنم بیرون نمی‌رود اون لحظه سانحه بالگرد رئیس جمهورشهید عزیز دل ما انشالله که خداوندمتعال روح این عزیزان دل راشاد وقرین رحمت الهی کند

  • ناشناس
    0

    سالی 1میلیون واحد مسکونیش چی شد بعد سه سال چرا ادمها باید مرده پرستی کنن الان باید چکار کرد با این وضع گرونی

  • ناشناس
    0


    گره گشایی یعنی قیمت پراید را نزدیک به نیم میلیارد برسونی این میشه گره گشایی.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    اخبار سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد