حمایت «مصی علینژاد» از اسرائیل!

مصی علینژاد چهره معروف ضد ایرانی، بعد از حملات امروز گردان‌های عزالدین قسام به مواضع رژیم صهیونیستی، در پستی حمایت خود را از اسرائیل ابراز کرد.

حمایت «مصی علینژاد» از اسرائیل!

متن نوشته شده از سوی علینژاد، البته بیشتر حمله به ایران و سپاه پاسداران و مانند همیشه گدایی از کشورهای خارجی برای مداخله در امور داخلی ایران بود. 

مصی علینژاد پیشتر نیز از سوی صهیونیست‌ها به‌دلیل مواضع ضد ایرانی جایزه گرفته بود و اندیشکده «واشنگتن» که با حمایت اصلی آیپک Aipac (کمیته روابط عمومی آمریکایی اسرائیل) فعالیت می‌کند، ۱۵ سپتامبر ۲۰۲۲ اعلام کرد که به مصی علی‌نژاد فعال ضد ایرانی جایزه خواهد داد!

جبهه ضد ایرانی در ایام اغتشاشات سال گذشته هرکدام به نحوی رابطه خود با رژیم صهیونیستی را آشکار کردند و رضا پهلوی در سفر به اراضی اشغالی با نتانیاهو و وزیر اطلاعات رژیم اسرائیل دیدار کرد.

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • ناشناس
    16

    خاک برسرت مسیح علی‌نژاد اگه آمریکا و ایران روزی باهم دوست بشن که دارن کم کم دوست میشن .اون موقع آمریکا بدونه دیگه ارزشی نداری مثل خاک انداز بیچاره می‌کنند اگه دولت مردان باهم دوست بشن دیگه تو عددی نمیشی

  • ناشناس
    6

    عوضی

  • ناشناس
    6

    الهی به زودی خبر نابودی تو رو هم بشنویم بدبخت ذلیل

  • دکتر حسامی
    5

    فقط مناظر حمایت تو بودن😂😂😂

  • Mehdi.fesharaki
    1

    جوان های ما خوب ببینند که چه کسی حمایت کننده زن زندگی آزادی و جوان ایرانه این زنی که ادعای حمایت مردم ایرانه داره از کودک کش ونجس ترین مملکت روی زمین یعنی اسرائیل حمایت میکنه اونوقت این آدمه حیوونه مرگ بر تو ای مسح علی‌نژاد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها