واکنش جدید سخنگوی وزارت خارجه به اتهامات آمریکا علیه ایران

سخنگوی وزارت امور خارجه داستان سرایی جدید آمریکا را فرار به جلو با هدف فرار از مسؤولیت یک جنایت بین‌المللی خواند و گفت: ادامه هیاهوها، کمکی به تطهیر چهره رژیم آمریکا نخواهد کرد.

واکنش جدید سخنگوی وزارت خارجه به اتهامات آمریکا علیه ایران

مریم شریف زاده - ناصر کنعانی، امروز (جمعه) ۲۱ مرداد ماه و در پی سناریوسازی جدید آمریکا در توئیتی نوشت: داستان سرایی آمریکا در خصوص یک عنصر ورشکسته سیاسی، تروریست شناخته شده و کودتاچی علیه کشورها و دولت‌های مستقل، فرار به جلو با هدف فرار از مسؤولیت یک جنایت بین‌المللی است.

وی افزود: ادامه هیاهوها، کمکی به تطهیر چهره رژیم آمریکا نخواهد کرد، بلکه آن را نزد ملت ایران و جهانیان منفورتر خواهد کرد.

عصر چهارشنبه وزارت دادگستری آمریکا با انتشار بیانیه‌ای ادعا کرد یک تبعه ایران که عضو سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است را به تلاش برای ترور «جان بولتون»، مشاور امنیت ملی اسبق کاخ سفید متهم کرده است.وزارت دادگستری آمریکا مدعی شده متهم که ۴۵ سال سن دارد قصد داشته با پرداخت ۳۰۰ هزار دلار افرادی را برای انجام این قتل اجیر کند. در این بیانیه ادعا شده انگیزه این فرد احتمالاً گرفتن انتقام بابت ترور سردار «قاسم سلیمانی»، فرمانده سابق نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بوده است.

جیک سالیوان، مشاور امنیت ملی کاخ سفید بعد از صدور این بیانیه مدعی شد: «دولت بایدن بر سر محافظت از همه آمریکایی‌ها در برابر تهدیدهای خشونت و تروریسم مصالحه به خرج نخواهد داد.»

گفتنی است ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه پیش از این در واکنش به داستان سرایی جدید مقامات قضایی آمریکا، نسبت به هرگونه اقدام علیه اتباع ایرانی به بهانه این اتهامات مضحک هشدار داد. 

منبع: خبر فوری
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 6
  • سياه
    0

    قبلا در هر نقطه جهان اختلافي پيش مي امد مي گفتند كار انگليس است ،،،حالا جمهوري اسلامي از انگليس زده جلو

  • ناشناس
    1

    خخخ.سوزش قهرمانانه کنعانی.

  • ناشناس
    0

    باز میخان یه مشکل جدید برای کشور درست کنند بابا این کارارا ول کنید برای آبادانی کشور تلاش کنید اگه مردم خود را داشته باشید نیاز به ترور کسی نیست به اندازه کافی قوی میشید

    نظرات شما -
    • 0

      تازه اولشه چی را ول کنند بوش چکار کنند.

  • ناشناس
    0

    وقتی خودمان آنهارا درلیست ترور بابت سردار قرار دادیم ، آلان چی رو تڪذیب می ڪنیم !
    عجیب بااینهمه تجربه دروغگویی هنوز سیاستمدار هم نشدیم !!

  • ناشناس
    0

    این غرب الکی حمید نوری را میگیره الکی اسدی در بلژیک میگیره الکی میگه علی نژاد را میخواستند بکشند الکی میگه جان بولتون را میخواستند ترور کنند همش الکی پلکی میگه فقط ما جز صادقینم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها