حصر میرحسین موسوی پس از ۱۱ سال شکست؟ / ویدئو

صبح امروز محدودیت فیزیکی مقابل منزل یکی از کاندیداهای معترض انتخابات ۸۸ در خیابان پاستور، برطرف شد، اما اصل مراقبت از وی همچنان ادامه دارد.

حصر میرحسین موسوی پس از ۱۱ سال شکست؟ / ویدئو

از سال ۸۹ و به دلیل ادامه یافتن اقداماتِ ضد امنیت ملی و برهم زننده آرامش مردم که توسط برخی از کاندیداهای معترض انتخابات ۸۸  و اطرافیان آن‌ها صورت می‌پذیرفت، شورای عالی امنیت ملی بر اساس مصوبه‌ای، برخی محدودیت‌ها در خصوص رفت و آمد دو تن از سران فتنه را اعمال کرد.

این محدودیت‌ها در طول سال‌های گذشته با روندی کاهنده ادامه داشت و مشخصا متناسب با رفتار‌های آن‌ها در میزان رعایت نظم عمومی و آرامش جامعه، تنظیم می‌شد.

بر اساس گزارش میزان، در ماه‌های اخیر با اغماض نسبت به کارنامه‌ی این افراد در مسائل بعد از انتخابات ۸۸، محدودیت‌ها به حداقل رسیده بوده است.

این گزارش حاکی است که امروز صبح محدودیت فیزیکی مقابل منزل یکی از این افراد در خیابان پاستور تهران، رفع شد تا رفت و آمد برای همسایه‌ی او نیز تسهیل شود.

اصل مراقبت از فرد یاد شده با هدف پیشگیری از هرگونه آسیب به وی یا اقدامات خلاف قانون از سوی او، همچنان برقرار است.

میرحسین موسوی، زهرا رهنورد و مهدی کروبی روز ۲۵ بهمن ۱۳۸۹، در پی صدور فراخوانی برای بازگشت هواداران خود به خیابان محصور شدند. 

در این ویدئو همراه ما باشید تا ببینیم چرا حصر رهبران جنبش سبز شروع شد .

نحوه کاهش محدودیت‌های حفاظتی آقایان میرحسین موسوی و مهدی کروبی

نور نیوز، رسانه شورای عالی امنیت ملی نوشت: کاهش تدریجی محدودیت‌های حفاظتی آقایان میرحسین موسوی و مهدی کروبی از چند سال قبل آغاز شده بود و روند فوق همچنان ادامه دارد. خانم زهرا رهنورد نیز بیشتر از دو سال است که هیچ‌گونه محدودیت حفاظتی ندارد.

حجم ویدیو: 7.21M | مدت زمان ویدیو: 00:02:48 | دانلود ویدیو
منبع: خبر فوری
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 10
  • ایران
    37

    خبر فوری نمیدانم تا چه اندازه به متن خبر نوشته شده خودت اعتقاد داری ولی این را میدانم که اگر به اندازه یک سر سوزن غیرت در شما وجود داشت مطمئنم خودت را در زمان نوشتن خبر هزاران با لعنت نموده ای که چرامن باید اینقدر بی وجدان وبی شرف باشم که در مورد اشخاص محترمی چون میرحسین موسوی وزهرا رهنورد خبر وگزاره کذب بنویسم.

  • تاجدار
    40

    مقصر احمدی نژاد و حکومت بود که در مناظره ها بنفع احمدی نژاد وارد شدند

  • رنگ نی
    35

    آتش بیار معرکه محمودخان بودکه مسیر مناظره را به مسائل شخصی و خانوادگی برد

  • بلاتتنم
    8

    بزارین این بیچاره ها هم برن ترکیه برای خودشون سیسمونی تهیه کنن . ایزی لایف

  • ناشناس
    10

    یک روز رای گیری زیر سازمان ملل مردم ایران انجام بشودمگه شماها در قدرت قرار گرفتید چرا باید همیشگی باشه کلا مردم خسته گرسنه بیکار اعتیاد فحشا تخریب بجا گذاشتی جوانان تحصیل کرده بیکار باید مسول کشور بشوند دیندار ان بروند مسجد

  • داد
    18

    ۱۱ سال بدون هیچ دلیلی و با اتهام های واهی موسوی و کروبی و همسرشان را در نگهداشتند تا بدون هیچ مزاحمتی به اختلاس و رانتخواری خود ادامه دهند

  • ناشناس
    8

    اینا هم دارودسته خودشون بودن میخواستن رانت خواری خیلیا رو اعلام کنن نشد جلوشون گرفتن بدرد هم میخورن چه سبز چه بنفش چه هر چی همه سرتا یه کرباسن هیچ کس بدرد ماهای افسرده وجوانان بیکار نمیخوره تو این مملکت بی اعتمادی شدید بوجود آوردن خدا هرچه زودتر فلجشان کنه

  • عاشق حاج قاسم
    12

    چرا مرتب در این ویدیو تکرار می کنید جنبش سبز !!والا چه سبزی همش فتنه وتخریب وقتل بسیجی ها وسط خیابان بود توهین به امام حسین بود جنبش ننگ بود کودتای نرم بود هرکاری هم که بکنید اخرش فتنه بود افتاد بله فتنه ۸۸

  • محمد
    0

    کدام سران فتنه این که الان هر چی حکومت میگه کذب بودنش خیلی زود معلوم میشه مجبورم مال کشی کنند.از این افراده ساده تر و پاک تر سراغ دارید واقعا همه نوع تهمت زدید درحق ایشان جفا شد.ولی باز یک کلمه علیه جمهوری اسلامی حرف نزدند

  • نگون بخت
    1

    اینا دیگه توحصر هم که نباشن،پاشون لب گوره

    بذارید این ۴روز آخرعمر راحت باشن.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها